Презентація "Методи та прийоми розв"язування логарифмічних рівнянь в 11 класі"

Про матеріал
систематизація та узагальнення знань про логарифми та їх властивості; формування вміння і навичок розв’язувати логарифмічні рівняння, користуючись означенням та властивостями логарифма; формувати вміння зв"язувати математичні логарифми з отучуючим світом.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Мета уроку: систематизувати та узагальнити знання про логарифми та їх властивості; формувати вміння і навички розв’язувати логарифмічні рівняння, користуючись означенням та властивостями логарифма

Номер слайду 3

Правильно виконане завдання – 3 бали; 1 – 2 помилки – 2 бали; 3 помилки – 1 бал; більше помилок – 0 балів

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

1) Що називають логарифмом числа b за основою a? 2) Як правильно прочитати запис log5 20 ? 3) Що означають записи lg b, ln b ? 4) Чому дорівнює логарифм числа а за основою а ? 5) Чому дорівнює логарифм числа 1 за основою а ? 6) Чому дорівнює логарифм добутку додатніх чисел ? 7) Чому дорівнює логарифм частки додатніх чисел ? 8) Чому дорівнює логарифм степеня додатного числа ? 9) Чи існує логарифм від’ємного числа ?

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Знайти значення логарифма, застосовуючи властивості логарифма:

Номер слайду 10

1 2 3 4 5 3 1 -2 -1 2

Номер слайду 11

Номер слайду 12

1 2 3 4 5 6 3 2 -2 1 0 4 Оцінювання: 6 завдань – 3 бали; 5 завдань – 2 бали; 4 завдання -1 бал; 0-3 завдання – 0 балів.

Номер слайду 13

Ми ніколи не станемо математиками, навіть знаючи напам'ять усі чужі доведення, якщо наш розум нездатний самостійно розв'язувати будь-які проблеми. Р. Декарт

Номер слайду 14

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 4 2 1 0 2 4 7 36 3 x<1 Ні 12-10 виконаних завдань – 3 бали; 9-7 виконаних завдань – 2 бали; 6-4 виконаних завдань – 1 бал; 3-0 виконаних завдань – 0 балів

Номер слайду 15

Означення логарифмічного рівняння Основні типи логарифмічних рівнянь Прийоми та методи розв'язування логарифмічних рівнянь

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Розв’язати рівняння:

Номер слайду 24

Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам’ятаю. Те, що я роблю, я розумію. Конфуцій

Номер слайду 25

За правильно виконані: 9-10 завдань – 3 бали, 7-8 завдань – 2 бали, 5-6 завдань – 1 бал, 0-4 завдань – 0 балів

Номер слайду 26

15 балів – оцінка 12 14 балів – оцінка 11 12-13 балів – оцінка 10 10-11 балів – оцінка 9 9 балів – оцінка 8 8 балів – оцінка 7 7 балів – оцінка 6 6 балів – оцінка 5 5 балів – оцінка 4

Номер слайду 27

Навчайтесь легко і з задоволенням, Поглинайте знання з апетитом, І посміхайтесь життю!

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Логарифмічна спіраль – це крива, яка перетинає всі кути, що виходять із однієї точки О, під одним і тим же кутом α. Логарифмічна спіраль - особливий вид спіралі, який часто зустрічається в природі. Дана спіраль була вперше описана Декартом і пізніше інтенсивно досліджена Бернуллі, який називав її "дивна спіраль".

Номер слайду 30

У гідротехніці по логарифмічній спіралі вигинають трубу, що підводить потік води до турбіни. Завдяки такій формі труби втрати енергії при зміні напряму течії в трубі виявляються мінімальними і напір води використовується з максимальною продуктивністю. Ножі для довгої нарізки капусти виготовляються у вигляді логарифмічної спіралі.

Номер слайду 31

Піфагор був не тільки великим математиком, а й успішним музи-кантом. Він встановив, що приємні сполучення звуків відповідають певним співвідношенням між довжинами струн, що коливаються, або відстаням між дірочками сопілки. Саме він створив першу математичну теорію музики, і хоч музиканти не дуже люблять перевіряти «алгеброю гармонію», вони весь час мають справу з математикою, бо сучасна гама ґрунтується на логарифмах.

Номер слайду 32

Можна сказати, що спіраль є математичним символом співвідношення форми і зростання. Великий німецький поет Йоганн-Вольфганг Гете вважав її символом життя і духовного розвитку. Логарифмічна функція виникає у зв'язку з найрізноманітнішими природними формами. По логарифмічних спіралях розташовуються квітки в суцвіттях соняшника, закручуються раковини молюсків, роги гірського барана і дзьоби папуг. Один з павуків, епейра, сплітаючи павутиння, закручує нитки навколо центра по логарифмічних спіралях.

Номер слайду 33

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Клепікова Ольга Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Володимирівна Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
22 жовтня 2019
Переглядів
12027
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку