Тема: Показникові рівняння
Мета заняття :
Методи: репродуктивні, пояснювально – ілюстративні, практичне виконання вправ, бесіда
Матеріально-технічне забезпечення та дидактичні засоби: таблиця, дидактичні матеріали
Література:
1) Алгебра і початки аналізу: підручник для 10 кл. загальноосвіт. навч. закладів/ М.І. Шкіль, З.І. Слєпкань, О.С. Дубинчук;. – К.: Зодіак – ЕКО, 2003. - 272 с.
2) А.Г.Мерзляк, «Збірник задач і завдань для тематичного оцінювання з алгебри і початків аналізу для 10 класу». –Харків, Гімназія»,2001
Структура заняття Відведений час
1. Організаційна частина: контроль відвідування 3 хв
2.Повідомлення теми, формування мети та 2 хв
основних завдань
3. Актуалізація питань (питання контролю): 10 хв
і
і 1
і
(2,56)0 і (0,312)0
π3,2 і 3,143,2
4.Контроль вихідного рівня знань студентів: 10 хв
Математичний диктант по матеріалам попередньої лекції.
Математичні диктанти. Алгебра і початки аналізу. 10-11 класи. Т.Л.Корнієнко.
Стр. 104, завдання 1-4, 7, 8, 9. Оцінювання : 1,2 – по 1 балу, інші – по 2 бали.
5. Інструктаж вступний
6.Формування умінь і навичок. Перелік практичних 50 хв
завдань.
7. Поточний контроль виконання роботи 2 хв
Виставлення оцінок за роботу на занятті. за тести
8.Інструктаж заключний
9. Видача завдань для самостійної роботи: Основна[7], 3 хв
§.2,розд.IV, стр. 214-216, впр. 1(1-11).
Викладач ____________________