Урок-практичне заняття.Показникові рівняння.

Про матеріал
Урок-практичне заняття на тему :"Показникові рівняння". Мета заняття: - формувати вміння та навички розв’язувати показникові рівняння різними способами - перевірити рівень сформованості навичок розв’язання найпростіших показникових рівнянь та вміння застосовувати властивості показникової функції до розв’язання вправ
Перегляд файлу

Тема:  Показникові рівняння

Мета заняття :

  • формувати вміння та навички розв’язувати показникові рівняння різними способами
  • перевірити рівень сформованості  навичок  розв’язання  найпростіших показникових  рівнянь та вміння застосовувати  властивості показникової функції до розв’язання  вправ
  • розвивати логічне мислення та  математичну грамотність мовлення
  • виховувати пізнавальну активність, почуття відповідальності, культуру спілкування та діалогу.

Методи: репродуктивні, пояснювально – ілюстративні, практичне виконання вправ, бесіда

Матеріально-технічне забезпечення та дидактичні засоби: таблиця, дидактичні матеріали

Література:

1) Алгебра і початки аналізу: підручник для 10 кл. загальноосвіт. навч. закладів/   М.І. Шкіль, З.І. Слєпкань, О.С. Дубинчук;.  – К.: Зодіак – ЕКО, 2003. -  272 с.

2) А.Г.Мерзляк, «Збірник задач і завдань для тематичного оцінювання з алгебри і початків аналізу для 10 класу». –Харків, Гімназія»,2001

 

           Структура заняття                                                                Відведений час

1. Організаційна частина: контроль відвідування                                          3 хв

 

2.Повідомлення теми, формування мети та                                                   2 хв

основних завдань

3. Актуалізація питань  (питання контролю):                                              10 хв           

  • аналіз самостійної роботи по ірраціональним рівнянням;
  • На дошці (аркуші паперу)  записані завдання:
  • Яка функція називається показниковою?
  • Які з наведених функцій є показниковими:

  • Серед наведених функцій назвіть зростаючу і спадну показникові функцію:  

  • Назвіть спільні  властивості зростаючою та спадної показникової функції
  • На наведених малюнках укажіть графік показникової функції:
  • Користуючись властивостями показникових функцій,  порівняйте числа:

      і  

           і    1

         і

       (2,56)0  і  (0,312)0

        π3,2       і  3,143,2 

 

4.Контроль вихідного рівня знань студентів:                                            10 хв

Математичний диктант по матеріалам попередньої лекції.

Математичні диктанти. Алгебра і початки аналізу. 10-11 класи. Т.Л.Корнієнко.

Стр. 104, завдання 1-4, 7, 8, 9. Оцінювання : 1,2 – по 1 балу, інші – по 2 бали.

5. Інструктаж вступний

6.Формування умінь і навичок. Перелік практичних                               50 хв

 завдань.                                                                                                             

  • спосіб зведення до спільної основи

                                                  

              

  • спосіб – винесення спільного множника за дужки

                                                                              

  • спосіб зведення до квадратного рівняння

                                                                                

  • самостійне розв’язування вправ за збірником А.Г.Мерзляка

7. Поточний контроль виконання роботи                                                       2 хв

Виставлення оцінок за роботу на занятті. за тести

8.Інструктаж заключний

9. Видача завдань для самостійної роботи: Основна[7],                                3 хв

§.2,розд.IV, стр. 214-216, впр. 1(1-11).

 

 

 

 

Викладач                        ____________________