Методична робота - найвагоміший засіб підвищення педагогічної майстерності вчителів, яка допомагає зв'язати в єдине ціле всю систему навчально - виховної, позакласної, позашкільної роботи.
В роботі висвітлені основні напрямки роботи методичного кабінету: створення комплексу навчально-методичного забезпечення навчально – виховного процесу,впровадження в навчально-виховний процес досягнень педагогічної науки і практики, досягнень науки і техніки, передового педагогічного досвіду та ін.Випереджувальний розгляд питань методики вивчення складних розділів навчальних програм; Систематичне інформування про нові методичні рекомендації, публікації щодо змісту й методики навчально-виховної роботи; Впровадження досягнень педагогіки, психології, передового педагогічного досвіду в діяльності педагогічного колективу Напрямки методичної роботи Поглиблення психолого - педагогічних знань;
Основні завдання методичної роботи - кадрове та науково-методичне забезпечення навчально-виховного процесу; - впровадження в навчально - виховний процес інноваційних методик і технологій, трансформування наукових ідей у практику діяльності вчителів школи; - розробка чіткої системи роботи щодо підвищення фахового та методичного рівня педагогічних кадрів в умовах оновлення змісту і структури освіти; - вивчення, накопичення, апробація, впровадження в практику перспективного досвіду вчителів новаторів, нових освітніх технологій та систем; - залучення педагогів до науково - дослідницької діяльності.
Групові форми роботи: - методичні об'єднання; - семінари - практикуми; - „Школа вдосконалення педагогічної майстерності"; - „Школа молодого вчителя"; Масові форми роботи: - педради; - інструктивно - методичні наради; - предметні тижні; - педагогічні зустрічі; - огляд методичної літератури. Форми роботи Індивідуальні форми роботи: - діагностування; - самоосвіта; - конкурс „Учитель року", „Класний керівник року"; - атестація; - індивідуальні консультації, співбесіди; - практичний показ інноваційних методів педагогічної роботи на уроках, в позакласній роботі.
Використана література Васильченко Н.В. Управлінська культура і компетентність керівника – Харків: Основа,2007 Даниленко Л.І. Модернізація змісту, форм та методів управлінської діяльності директора школи-К.:Логос,1990 Бикова В.К, Аналіз роботи школи (діагностика й аналіз навчального процесу)-Завуч.-2002 .-№1 Єльникова Г.В.Атестація загальноосвітніх закладів в Україні - Харків:Гімназія ,1999 Коломінський Н.Л. Психологія педагогічного менеджменту – К,2009 Матвієнко П.П. Проблеми оцінювання діяльності навчального закладу.- Директор школи ,2002 №37 Бугін Ю.В. Самоаналіз та самооцінка діяльності закладу освіти- Тернопіль: Астон, 2004 Сєріков Ж.І. Самоатестація навчального закладу – Директор школи – 2009 № 25-26 Клафкі В. Якість роботи шкіл: шкільна програма – самоаналіз роботи колективу вчителів. Постметодика – 2002- №4 БуткінаО.А. Атестація школи: документи, технології, тести – М.,2008 Атестація освітньої установи. Ж-л Управління школою,2001 №9 Федченко Л.О. Психологічний супровід державної атестації навчального закладу .- Шкільному психологу. Все для роботи – 2009 №6