Презентація "Методика розвитку рухових якостей"

Про матеріал

Презентація розрахована для вчителів фізичної культури.

Розвиток фізичних якостей дітей тісно пов'язаний з ростом та еволюцією організму. По-перше, в шкільному віці розвиток однієї якісної характеристики позитивно позначається на зростанні показників інших фізичних якостей. По-друге, в ході вікової еволюції організму є періоди, коли формування фізичних якостей відбувається особливо інтенсивно. Наприклад, розвиток рухових умінь та навичок приходиться на вік з 7 до 12 років. По-третє, виховання фізичних якостей дітей, як правило, пов'язане із значним фізичним навантаженням. Діти в змозі до них адаптуватися лише поступово. Тому в структурі уроку я передбачаю чергування навантажень ігровими ситуаціями, а позитивний емоційний фон уроку дозволяє формувати зацікавлене ставлення до занять, сприяти максимальному виявленню фізичних якостей у дітей.


Зміст слайдів
Номер слайду 1

Методика розвитку рухових здібностей. Виконала

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Рухові здібності – елемент рухової функції, одної з найбільш складних функцій організму. Головними властивостями є здатність до володіння й управління рухами в просторі, за часом й ступенем м’язових зусиль.

Номер слайду 5

Здібності є особливостями особистості, що відрізняють одну людину від іншої це- швидкість, координація, сила, рухова витривалість і гнучкість.

Номер слайду 6

Для розвитку рухових здібностей пропонуються методи з урахуванням індивідуальних особливостей - Для розвитку силових здібностей доцільно використовувати методи максимальних зусиль з невеликою кількістю повторень, перемінних опорів із диференційованим навантаженням, статичного та ізометричного напруження.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Для розвитку рухомості в суглобах використовуються методи:а)локального впливу (спрямовані на розвиток рухомості н окремо взятому суглобі - можуть використовуватися різноманітні тренажери);б)інтегрального впливу, що спрямовані на розвиток розмаху рухів у системі суглобів (використовуються рухи динамічного характеру);в)метод статичних зусиль, спрямований на збереження постави тіла під час максимального розтягування м'язів.

Номер слайду 9

Швидкісні здібності можуть розвиватися з допомогою таких методів:а)повторного (із дозованим навантаженням і визначеним відпочинком між фізичними вправами);б)повторно-гірогресуючого (кожна наступна вправа виконується зі збільшенням інтенсивності);в)перемінної вправи (зберігається біодинаміка "рух у живих системах", але змінюється його варіативність);г)змагального та ігрового (як додаткові стимули використовуються емоційні чинники),

Номер слайду 10

Витривалість може розвиватися за допомогою методів:а)рівномірної та безперервної вправи (зберігається інтенсивність тривалого виконання вправи за невеликих навантажень, режим роботи - аеробний);б)повторного виконання вправи (використовується для розвитку силової витривалості, режим роботи - анаеробний та аеробний);в)перемінного виконання вправи (використовується: для розвитку швидкісно-силової витривалості, режим роботи анаеробний);г)ігрового та змагального.

Номер слайду 11

Розвиток координаційних здібностей:а)метод диференціювання м'язових зусиль (удосконалення відчуття скорочувальних можливостей м'язів, найчастіше використовується динамометрія);б)диференціювання рухів у часі та просторі (виконувати точні рухові дії за заданими параметрами часу).в)удосконалення функцій рівноваги (виконання рухів в ускладнених умовах);г)удосконалення вестибулярної стійкості (виконуються вправи після дисбалансу вестибулярного апарату).

Номер слайду 12

Розвиток рухових здібностей грунтується на вищевказаних методичних принципах:· свідомості та активності (людина усвідомлює оздоровчу спрямованість фізичних вправ, що виконуються, та бере активну участь у навчанні рухових навичок і розвитку рухових здібностей);· індивідуалізації (підбираються підготовчі вправи з урахуванням фізичних можливостей, які сприяють оволодінню складнокоординаційними руховими діями);· доступності (вивчення вправ на основі позитивного перенесення рухових навичок - від відомого до невідомого, від легкого до важкого);

Номер слайду 13

· наочності (створення точного, повного уявлення для суттєвого сприйняття та свідомого виконання рухових дій);· систематичності(використовується кумулятивний тренувальний ефект у системах організму);· міцності (багатократне систематичне повторення вправ щодо стійкого збереження рухових навичок);

Номер слайду 14

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Завадська наталія
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
18 лютого 2018
Переглядів
9084
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку