Презентація "Ми християнська родина" розповідає про те, щоб бути добрим вчителем для інших, потрібно вміти бути добрим учнем, а ідеальним Вчителем є Ісус. Наша християнська школа дбає про духовне здоров'я кожного учасника у шкільному житті. Ми, вчителі, повинні постійно працювати над кожним компонентом здоров'я, щоб вміло реалізувати місію, яка нам призначена Всевишнім.
Жодні успіхи у досягненні поставленої мети не можуть бути виправдані, якщо хоча б одна із складових здоров’я випадає із кола. Ми, вчителі, повинні постійно працювати над кожним компонентом здоров’я, щоб вміло реалізувати місію, яка нам призначена Всевишнім. Розвиток особистості Фізичний Інтелектуальний Духовний Соціальний Психологічний, психічний
о. Миколай Фердина . Лінцезіат пасторального богослов'я, ректор Львівської духовної семінарії Святого Духа, викладач УКУ Людина – вершина Божого творіння. Три головні ознаки людини: РОЗУМ, ВОЛЯ, ПОЧУТТЯ. - Віруюча людина сама шукає дорогу до Бога. - Господь Бог є неповторним реставратором. - До лікарні ходять хворі, а не здорові, до церкви – не святі! - Почути голос Бога…як народжена дитина впізнала мамин голос. - Господь знайшов батьків, щоб вас привести в цей світ.
Зустріч із владикою Я є недосконала людина у досконалому світі. Через слова Ісуса Христа людина розуміє присутність Бога. Покора – це правда; знеохочення веде до непокори, а непокора –до гордині. Людина відрізняється від тварини тим, що хоче бути щасливою і боїться самотності. ІнтелГліб Лончинау(Лондон) альний
Термінологія богослов'я Смерть є початком життя. Монотеїзм – віра в єдиного Бога Християн називали атеїстами. Атей – той, хто не вірить у богів. Мученик (свідок) , а мучеництво – найбільший акт віри. Ісповідники – мученики, християни, котрі були ув'язнені і поверталися у життя, але не помирали. Єпископ - спадкоємець Петра. Людина починає сприймати бажане за дійсне. о. Ігор Цмокан
КЛАВДІЯ НАВАРІНІ, доктор філософії , вчений з моральної філософії у школі психології, професор моральної філософії, біоетики та філософської антропології в Римському Європейському університеті (UER). - координатор Центру гуманітарної освіти з 2009 року, координатор центру біоетики та психології, - професор біоетики (зокрема, питання кінця життя; - магістр біоетики при Католицькому університеті у Римі та при Папському інституті Іоана Павла II; - дослідницький грант у Італійському Національному інституті здоров’я; - дослідницький грант у школі Католицького університету біоетики в Римі; - чотирирічний ступінь кандидата філологічних наук в Католицькому університеті у Мілані; - філософський ступінь (110 нагород з відзнакою, cum laude) в Католицькому університеті в Мілані. Вважаю, щоб бути до глибини добрими лікарями, потрібно дивитись на лице хворого, як на лице Христа. І тоді відчуєте присутність Христа через своє покликання, служачи правді...
Під час лекції Клавдія Наваріні намагається надати вичерпну інформацію по біоетиці: її історію, поняття. Також разом із слухачами відбувався пошук відповідей на морально-етичні питання. Коли починається життя людини? Контрацепція. Аборт та постабортний період, а також про запліднення в пробірці. Клонування людини і дослідження стовбурових клітин. Клавдія Наваріні в курсі своєї лекції зазначає : «Вважають, що методи штучного відтворення життя можуть захистити саме життя, тому що вони є опорою для материнства і батьківства. Це твердження суперечить фактові, що такі методи рідко бувають успішні. Переважна більшість ембріонів у пробірці можуть загинути у фазі імплантації. Більше того, говорячи про запліднення in vitro, часто ембріон розуміють не як дитину, а як об'єкт. Штучне запліднення спермою чи пересадка яйцеклітин викликають ще складніші проблеми, тому що весь сенс сім'ї знаходиться під загрозою».
“Правдива релігійність – це опіка над вдовами і сиротами без заінтересованості” тобто, “…не заради того, щоб не попасти до пекла, а щоб заслужити рай” – о. Войцех Змудзінський Центр підвищення кваліфікації “Aruppe” Молодь не потребує вчителів, а тільки свідків. Місія католицької школи: вчителі такі свідки, яких би запам'ятали учні.
Якості лідера і не лідера: Постійне прагнення до знань Заохочує інших. Допомагає іншим. реалізовувати потенціал. Дарує надію. Самокритичний. Працює заради задоволення. Вірить у половину того, що чує. Бачить власні помилки і вміє вибачитися. Знає, що робити, коли програє, але не говорить про це. Постійно критикує інших. Хитливий характер. Звинувачує всіх у своїх невдачах. Говорить: щоб досягти успіху потрібні умови. Часто вживає вислови: “Добре, що хоч так…”, “…у крайньому разі…” Не бачить власних помилок і ніколи не вибачається, якщо не правий. Не знає, що робити, коли програє, проте говорить, що буде робити, коли виграє.
Вирішальна роль дружини в ролі чоловіка Попри автомобіль Нілларі та Білла Клінтонів проїхала автомашина, якою керував колишній шанувальник Нілларі в молодості. Він - шофер. Білл – президент. - Добре, що ти вийшла заміж за мене, Нілларі, а то ти зараз була б дружиною шофера, а не президента. - Ні, Білле, це тобі пощастило, що я вийшла заміж за тебе. А то президентом зараз був би він.