Презентація "Мистецтво у звичайних речах (ІІ)" 6 клас

Про матеріал
Презентація призначена для проведення онлайн уроків. Містить матеріали та завдання до уроку
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Мистецтво у звичайних речах (ІІ)6 М12

Номер слайду 2

Сьогодні музика щоденно звучить з екранів, зокрема в рекламних роликах. Іноді реклама нас дратує, утім завдяки їй поширюється корисна інформація. Уявляєш, реклама існувала задовго до ери телебачення! Виявляється, кілька століть тому кава — улюблений напій наших сучасників — складно долала свій шлях до визнання. У Німеччині до цього запашного напою ставилися дуже обережно. Щоб виправити ситуацію, власник однієї з кав’ярень Лейпцигу замовив Йоганну Себастьяну Баху (!) твір про каву. І маестро створив гумористичну «Кавову кантату». Сьогодні це не тільки твір для концертного виконання, але часто - невелика інтерактивна театралізація... Отже. Батько хоче змусити свою доньку позбутися звички пити каву. Та жодні обіцянки, заборони та погрози не можуть примусити її відмовитись від улюбленого напою. Вона прославляє його незрівнянний вишуканий смак. Послухай. Йоганн Себастьян Бах. «Кавова кантата» (фрагмент).• Схарактеризуй персонажів кантати, їхні характери (співацькі голоси, мелодії / речитативи, інструментальний супровід); декорації на сцені. Які музичні (акторські) засоби виразовості сприяли твоєму розумінню змісту?Що роблять персонажі картин Базиля де Луза (1) та Артуро Річчі (2)? Це наші сучасники? Поміркуй, хто з них може готуватися до виконання кантати, а хто - навчається. Поясни.

Номер слайду 3

І нині творчість митців допомагає доносити важливі повідомлення для їх поширення. Наприклад, «смачні картини» фотохудожника Карла Ворнера створені зі справжніх продуктів: овочів, фруктів, сиру і м’яса. Таким чином митець пропагує ідеї здорового харчування. Його твори активно використовують у рекламних кампаніях різних брендів. Переглянь. Переглянь відеоролики. Чи відомі тобі музичні твори, використані в рекламі? Зроби висновки. Антоніо Вівальді. Цикл «Пори року». «Літо. Частина 3 (“Гроза”)»Клод Дебюссі. «Місячне сяйво»• Як творчість митців сприяє просуванню різних ідей? Наведи приклади використання класичної музики в рекламі. На дозвіллі поміркуй про те, як пов’язані мистецтво і реклама; чи можна / потрібно рекламувати мистецтво? Занотуй свої думки. Обговоріть їх з однокласниками.

Номер слайду 4

• Уяви, що це - рекламні слогани (гасла). Створи до них звуковий супровід. За бажання придумай інші рекламні повідомлення (про важливість навчання, спорт, хобі тощо). Здолати знання вершини свіжий сік надасть нам сили. Ось так, так, так, так - дивовижний в нього смак. У петрушці і шпинаті вітамінів є багато. Куштуй страву, поспішай, снаги й сили набирай.

Номер слайду 5

ХАЙ ЖИВЕ НАДІЯМузика Ірини Білик. Вірші Костянтина Гнатенка. Мріє росточок явором стати,Пташка маленька – в небі літати. Вірить у диво кожна людина,Вірить матуся в доньку і в сина!Приспів: Хай живе, хай живе надія!Хай земля, хай земля радіє!Хай печаль серце оминаєІ добро всіх людей єднає!Ночі вишневі в зоряній тиші,Вітер блакитно жито колише. Ми збережемо нашу єдину,Рідну вкраїну, славну родину!Приспів. Хай живе, хай живе надія!І добро всіх людей єднає!

pptx
Додано
12 листопада 2023
Переглядів
994
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку