Презентація для роботи з дітьми із затримкою мовлення, у тому числі дітьми з порушенням слуху. Мета: вивчити дієслова для позначення дій уранці, розширити розуміння часових форм дієслова. Розвивати вміння використовувати їх у мовленні.
Дії вранціпрокидатисявставатимитися (в душі)чистити зубирозчісувати волоссяодягатисязастеляти ліжкоснідатиіти до школи. Що робити?
Номер слайду 3
Дії вранціЩо робити?
Номер слайду 4
Номер слайду 5
- Що ти робиш уранці?- Уранці я …, …, …, …, …, … .прокидаюсявстаюмиюся (в душі)чищу зубирозчісую волоссяодягаюсязастеляю ліжкоснідаюіду до школия що роблю?
Номер слайду 6
Номер слайду 7
- Що ти робиш уранці?- Уранці я …, …, …, …, …, … .я що роблю?
Номер слайду 8
Номер слайду 9
- Що ти зробиш завтра вранці?- Завтра вранці я …, …, …, …, …, …, …, … .я що зроблю?
Номер слайду 10
- Що ти зробив(ла) уранці?- Уранці я …, …, …, … .прокинувсявставпомивсяпочистив зубирозчісавсяодягнувсязастелив ліжкопоснідав. Пішов до школия що зробив?що зробила?ЛА
Номер слайду 11
- Що ти зробив(ила) уранці?- Уранці я …, …, …, … .я що зробив?що зробила?