«Як зробити урок змістовним, цікавим та насиченим? Як встигнути у короткий термін викласти великий обсяг навчального матеріалу?» Сучасні діти краще сприймають образи, ніж слова, тому навчальна інформація у малюнках, схемах, у формі відеороликів, інфографіки діє ефективніше. Введення прийомів мнемоніки в навчальний процес – це вимога часу. Сучасні прийоми мнемоніки здатні не тільки передавати інформацію, але й емоційно впливати на учнів, спонукати в них позитивні емоції та інтерес до досліджуваного предмета.
ТаблиціГрафіки та діаграми. Логічні схеми та реконструкціїГрафічні розповідіКартограми. Картосхеми. АнімаціяІлюстраціїВідеосюжети. Емблеми. КарикатуриІнфографіка. Статична. ДинамічнаІнтерактивна. ПрезентаційнаІнформаційна. Пояснювальна. Переконувальна. Реконструвальна. Прогнозувальна. Організаційна. ФункціїВиди. Форми
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Інструмент. ФункціїPiktochartавтоматичне налаштування інфографіки, додавання власних зображень, широкий вибір тем для дизайну. Аny. Сhartпобудова інтерактивних діаграм і картограм, створення діаграм, візуалізація фінансових даних. Arc. GISпобудова карт, робота з геоданими. Cacooстворення: карт сайтів, схем, сторінок, мережевих графіків, презентацій, можливість командної роботи в реальному часі. Stat Planetстворення: інтерактивних візуалізацій, статичних зображень. Сanvарозроблення: макетів на основі шаблонів, презентацій, графіків.{93296810-A885-4 BE3-A3 E7-6 D5 BEEA58 F35}Chartbuilderстворення та редагування діаграм. Charts. Binпобудова діаграм і картограм. Сreatelyстворення: схем, діаграм, можливість командної роботи. D3plusвізуалізація даних: схем, графіків, діаграм, таблиць. DIY Сhartстворення діаграм з базовими інтерактивними функціями.Інструменти для створення інфографіки
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Допомога собі Допомога іншимпригадати важливу інформацію;навести на думку;структурувати виклад матеріалу;виділити найголовніше; стисло візуалізувати інформацію, що закарбована у пам’яті, з досвіду узагальнити; підбити підсумки. Повідомити: про зміст подій, про пов’язані між собою факти; ілюструвати: дії, алгоритми, правила, норми, масштаби процесів; демонструвати: статистичні чи порівняльні дані, алгоритмізовані дії, ієрархію та логічні зв’язки між подіями, шлях від загального до конкретного (як в інтелект-картах); пояснювати і тлумачити складні та заплутані поняття, процеси, явища; акцентувати увагу на: фактах, а не оціночних судженнях, головному, а не другорядному;економити час на: ознайомленні з новою інформацією, розумінні взаємозв’язків між подіями, явищами. Переваги використання інфографіки