Вчимося пам’ятати мету роботи. Ти досяг мети? 2. Вчимося порівнювати результат з метою- Вдалося виконати завдання? 3. Вчимося знаходити й визнавати помилки- Завдання виконано правильно чи не зовсім?4. Вчимося оцінювати процес навчання Виконано завдання самостійно чи з допомогою вчителя?Алгоритм самооцінювання
Номер слайду 2
Номер слайду 3
Я розумію і можу пояснити. Я не зовсім впевнений. Я все ще не розумію
3-2-1 зворотній відлік Учні мають зазначити письмово або усно:- три речі, які вони не знали до цього;- дві речі, які їх здивували під час роботи над темою;- один приклад, як вони готові застосувати отримані знання на практиці.
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Я працював мало!Я намагаюся працювати краще!Я працював гарно, але відчуваю, що міг би досягти більшого. Я працював на повну силу!
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Номер слайду 20
{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}Українська мова. Апостроф. Картка оцінювання. Уміння, навички. Дуже добре зрозумів. Не все зрозумів. Не зрозумів. Я навчився писати нові слова з апострофом Я зрозумів, як застосовувати правила. Я сам підбираю приклади Я зрозумів, як виконувати домашнє завдання Урок був цікавим
{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}Лист самооцінки роботи в групіПрізвище та ім’я:(Оцініть себе за кожним напрямом від 0 до 2 балів)Ти брав активну участь в роботі групи Ти вносив вдалі пропозиції, які врахувала група Ти надав підтримку іншим членам групи, заохочував їх до роботи Ти висунув цілком нову ідею, що сподобалась іншим Ти вдало узагальнював думки інших і просував роботу групи вперед Ти доповідав класу про результати групової роботи Всього балів:
Номер слайду 24
Взаємооцінювання:* партнерська взаємодія, коли учні допомагають один одному покращувати свої навчальні результати;* не передбачає порівняння себе з іншими;* означає порівняння власного поточного рівня успішності із попередніми показниками. Правила взаємооцінювання:* учитель формулює чіткі критерії для взаємооцінювання.* учні виявляють повагу до партнера, коректно добираючи слова і способи побудови коментарів.активно слухають.