Множення і ділення в межах 1000 Множення числа на суму. Обчислення значень виразів на кілька дій. Складання і розв’язування задач за малюнком і схемою . Уроки 128№ 363-372 с.66-68
Номер слайду 2
Організація класу Доброго здоров’я, діти, доброго дня!Хай вам ясно сонце світить у вікно щодня. Хай сміється мирне небо і дивує світ,А земля нехай дарує вам барвистий цвіт. Бо здоров’я, любі діти, в світі – головне,А здорових і веселих – щастя не мине!
Робота над задачею1)4·3=12(см)-довжина.2)(4+12)·2=32(см)Відповідь:32см периметр ділянки. Довшу сторону прямокутника називають довжиною прямокутника, а коротшу — шириною прямокутника.4м?Р=а+в+а+в. Р=(а+в)·2 Перевір себе
Номер слайду 15
Складання задачі за малюнком і схемою1) 425-280=145(м)Відповідь:145м довжина шлангу. Шланг або рукав — гнучка труба для відведення, передачі, всмоктування рідини, сипких речовин, газів тощо.
Номер слайду 16
Робота за малюнком135+ 8=143(см)- зріст дівчинки.135-75=60(см) – зріст собачки.
Номер слайду 17
Вправа “ Незакінчене речення” Щоб помножити число на суму……
Номер слайду 18
Домашня робота Підручник: с.68{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Команди Спортсмени Всього Легкоатлети24?Тенісисти 34??
Номер слайду 19
Рефлексія У мене все вийшло. Зрозумів , але не все. Нічого не зрозумів