Презентація: "Моніторинговий супровід управлінської діяльності керівника ЗНЗ"

Про матеріал
Метою розбудови та функціонування системи забезпечення якості освіти в Україні є: гарантування якості освіти, формування довіри суспільства до системи та закладів освіти, органів управління освітою; постійне та послідовне підвищення якості освіти; допомога закладам освіти та іншим суб’єктам освітньої діяльності у підвищенні якості освіти. Одним із механізмів, який сприятиме модернізації освіти, є моніторинг, який розглядається з одного боку як необхідна складова управлінської діяльності, а з іншого – як інструмент управління якістю освіти. За допомогою моніторингу відстежується динаміка змін в освітній системі для спрямування її розвитку на запланований результат. Моніторинг спрямований також на виявлення та регуляцію деструктивних впливів зовнішніх і внутрішніх факторів освітньої системи і націлений на досягнення бажаних результатів її розвитку, здійснює інформаційно-регулятивний супровід розвитку системи.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

МОНІТОРИНГОВИЙ СУПРОВІД УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ Тітова Н.П., заступник директора з НВР Приміської ЗОШ І-ІІІ ступенів Нікопольської районної ради

Номер слайду 2

ТЕРМІН РЕАЛІЗАЦІЇ: ВЕРЕСЕНЬ 2018 – СЕРПЕНЬ 2020 РОКУ Актуальність Вимоги чинних нормативно-правових документів щодо запровадження моніторингових процедур на всіх рівнях управління освітою Відсутність системи показників якості освіти. Необхідність розробки показників стану реалізації реформ в освіті Недостатній рівень компетентності педагогічних працівників щодо моніторингу якості освіти Наявність проблем у реалізації моделі моніторингу якості освіти на шкільному рівні

Номер слайду 3

Мета проекту: модернізація моделі моніторингу якості освіти в умовах системних трансформацій вітчизняної освітньої галузі Завдання: розробка показників ефективності реалізації освітніх реформ у закладі освіти та інструментарію для їх вимірювання створення системи освітньої статистики забезпечення умов щодо отримання об’єктивних даних про стан освіти дослідження різних аспектів освітньої діяльності та показників якості результатів навчання підвищення якості моніторингової діяльності педагогічних працівників, посилення ролі аналізу та самоаналізу в педагогічній діяльності

Номер слайду 4

НАПРЯМИ МОНІТОРИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У 2018/2019 ̶ 2019/2020 РОКАХ Стан розвитку освіти (вересень-червень) Ефективність реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти (січень-червень) Результативність роботи з підготовки учнів до інтелектуальних змагань: Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів, Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів МАН (травень-серпень) Результати навчання в закладі загальної середньої освіти за підсумками ЗНО та ДПА (серпень-жовтень)

Номер слайду 5

Показники діяльності ЗО Умови: Кадрове забезпечення Якість планування діяльності закладу освіти Якість планування освітнього процесу Система внутрішнього моніторингу Забезпечення соціально-психологічного супроводу учасників освітнього процесу Процеси: Рівень якості уроку Використання засобів ІКТ у ОП Діяльність учителя Рівень якості роботи з обдарованими учнями Рівень організації позашкільної діяльності Якість виховної роботи Діяльність класного керівника Рівень організації та здійснення методичної роботи Діяльність ШМО Результати: ДПА ЗНО Якість та об’єктивність оцінювання Відсоток учнів, які нагороджені за успіхи в навчанні Відсоток учнів, які стали переможцями Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів Відсоток учнів, які стали переможцями Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів МАН

Номер слайду 6

Організаційно-методичний Науково-методичний Навчально-методичний Інформаційно-аналітичний НАПРЯМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ

Номер слайду 7

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ створення широкої інформаційної бази для прийняття ефективних управлінських рішень на основі комплексного дослідження системи показників якості освіти покращення якості аналізу та інтерпретації результатів моніторингу в закладі освіти, планування роботи педагогічних працівників за підсумками досліджень підвищення рівня моніторингової компетентності педагогічних працівників різних категорій як складової їх професійної компетентності

Номер слайду 8

Планування та організація моніторингових досліджень МОНІТОРИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ Забезпечення якості моніторингових процедур Аналітична діяльність Розробка коригувальних заходів

Номер слайду 9

Показники дієвості внутрішнього моніторингу Якість аналітичних матеріалів за підсумками моніторингу навчальних досягнень учнів у закладі освіти; змістовність заходів за результатами аналізу Виявлення факторів впливу на результати освітнього процесу в закладі освіти на основі дослідження показників якості умов та освітніх процесів Використання різноманітного інструментарію для моніторингу Результативність внутрішнього моніторингу

Номер слайду 10

Не конкретизовані проблеми за підсумками аналізу результатів дослідження; рекомендації, що надаються вчителям, не випливають із проведеного аналізу та не мають термінів їх виконання Аналіз результатів моніторингу здійснюється не за всіма показниками Показники, що відстежуються, потребують систематизації за напрямами: умови, освітні процеси та результати навчання ХАРАКТЕРНІ НЕДОЛІКИ

Номер слайду 11

Рекомендації Здійснювати аналіз результатів моніторингових досліджень за всіма показниками, що відстежуються Для отримання об’єктивних та обґрунтованих висновків здійснювати порівняльний аналіз показників якості освіти, з’ясовувати фактори впливу на результати освітнього процесу За підсумками аналізу результатів моніторингу надавати адресні рекомендації та розробляти коригувальні заходи відповідно до виявлених проблем; зазначати термін їх виконання Розробити та затвердити програму моніторингових досліджень якості освіти

ppt
Додано
18 лютого 2019
Переглядів
1312
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку