Презентація "Моральні проблеми у байках Івана Андрійовича Крилова" ("Бабка та Муравель". "Вовк і Ягня". Квартет").

Про матеріал
Презентація до уроку "Уславлений нащадок великого Езопа". Іван Андрійович Крилов. "Бабка та Муравель". "Вовк і Ягня". "Квартет". Моральні проблеми у байках російського письменника.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Мудрість байки. Мудрість байкиvolokhova1209

Номер слайду 2

«Уславлений нащадок великого Езопа»

Номер слайду 3

Іван Андрійович Крилов(1769 – 1844)

Номер слайду 4

Номер слайду 5

«Бабка та Муравель»

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Порівняльна характеристика героїв{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} Бабка Муравель Ледача (лінива) працьовитий безвідповідальна відповідальний легковажна поміркований безтурботна турбується про своє майбутнє  старанний нестаранна

Номер слайду 9

Характеристика героїв. Бабка — легковажна, адже не думає про майбутнє, ледача, бо не любить працювати, любить вихвалятися. Коли настали важкі часи, сподівається на допомогу Муравля. Муравель — поміркований, працьовитий, старанний, так як розуміє, що для того, щоб взимку була їжа і житло, потрібно все літо працювати. Відмовив Бабці у допомозі, бо вона не усвідомила власні помилки.

Номер слайду 10

«У сильного безсилийвинен завсігди».Іван Андрійович Крилов«Вовк і Ягня»

Номер слайду 11

ь

Номер слайду 12

Державна Дума(1 січня 1810 р.)Імператор Олександр І

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Алегоричні образи у байціМавпа – метушливість, легковажність. Ведмідь – незграбність, відсутність музичного слуху («Ведмідь на вухо наступив».)Осел – впертість, дурість. Козел – завзята дурість. Соловей – символ талановитого співака.

Номер слайду 16

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} «Бабка та Муравель»«Вовк і Ягня»«Квартет»Дійові особи. Бабка, Мураха. Вовк, Ягня. Мавпа, Осел, Козел, Ведмідь та Соловей. Мораль«Проспівала? Добре дбала —Та вже й потанцюй піди!» «У сильного безсилий винен завсігди: Цих прикладів ми доситьзнаєм,Та ми Історій не складаєм,А в байці можем це розповісти». Щоб буть музикою, потрібне тут уміння. Та трохи тонших би ушей,— їм одмовляє Соловей,—Тож, як сідати — сварки марні,Бо з вас музики незугарні. Що автор засуджує у байці?Лінощі, безпорадність і легковажне ставлення до життя. Грубість, нахабство, жорстокість, лицемірство, несправедливість. Бездарність, зайву самовпевненість, заняття справою, для виконання якої немає хисту, умінь і належної підготовки, невміння злагоджено працювати. 

Номер слайду 17

Дослідження творчостіІ. Крилова«А тільки віз і досі там».«А Васька слухає та їсть».«Лестун завжди у серці винайде куток».«Тож ви, друзяки, як не сіли б гарно, а до музик все ж незугарні».

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Басня «Лебедь, Щука и Рак» Когда в товарищах согласья нет,На лад их дело не пойдет,И выйдет из него не дело, только мука. Однажды Лебедь, Рак да Щука. Везти с поклажей воз взялись,И вместе трое все в него впряглись;Из кожи лезут вон, а возу все нет ходу!Поклажа бы для них казалась и легка: Да Лебедь рвется в облака,Рак пятится назад, а Щука тянет в воду. Кто виноват из них, кто прав, - судить не нам;Да только воз и ныне там.

Номер слайду 20

Байка,лаконічна, мудра;натякає, засуджує, повчає;засіб пізнання життєвих відносин;оповідь. Крилов,талановитий, відомий;вчиться, не здається, творить;сміливо засуджує людські вади;байкар. Сенкан. Сенкани

Номер слайду 21

Узагальненнявивченого матерілу

pptx
Додано
5 грудня 2021
Переглядів
613
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку