23 квітня о 17:00Вебінар: Дистанційне навчання з «На Урок»: інструменти для ефективної та цікавої роботи

Презентація "Мости об єднують"

Про матеріал

Дослідили значення розвитку транспортного сполучення для розвитку промисловості, сільського господарства та торгівлі. В становленні міста Запоріжжя, як індустріального центру велике зназення відіграли меноніти.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Мости об'єднують

Номер слайду 2

ЗАЛІЗНИЧНИЙ МІСТ ЧЕРЕЗ РІЧКУ МОКРА МОСКОВКА Бурхливе зростання капіталістичних відносин у Росії другої половини XIX століття сприяло будівництву залізниць. Так у 1873 р. через Олександрівськ була прокладена залізниця, яка поєднала наше місто з Лозовою і Катеринославом (Дніпром), а в 1874-1875 рр. залізниця з'єднала Олександрівськ із Кримом.

Номер слайду 3

Перший залізничний міст .Перший залізничний міст через річку Московку (район автовокзалу) був побудований у 1873р. Він був трьохпролітний, складався з металевих клепаних балок, був розрахований на двосторонній рух поїздів. Загальна довжина моста становила 90 м. Будівельниками були вільнонаймані робітники з навколишніх сіл та ув'язнені.

Номер слайду 4

Будівництво залізниці У ці ж роки зводиться будівля Південного залізничного вокзалу (Запоріжжя-І). У 1902 р. починається будівництво другої залізниці. Будується Катерининський вокзал (Запоріжжя-ІІ). Для сполучення вокзалів між собою в 1907 р. над річкою Московка зводиться ще один залізничний міст з одностороннім рухом поїздів

Номер слайду 5

Мости – свідки історії Під час громадянської війни обидва мости неодноразово руйнувалися. Нинішні залізничні мости над Московкою стоять на місці колишніх. За час свого існування вони кілька разів реконструювалися.

Номер слайду 6

Важлива подія В кінці XIX – на початку XX століття німецькі меноніти Копп, Лепп і Вальман, мали ряд підприємств з виробництва сільськогосподарської техніки, розвинене борошномельне виробництво. через Малу Московку буде побудований новий капітальний міст - обидві сторони були зацікавлені у зв'язку із збільшеними перевезеннями вантажів. Після спорудження цього мосту колонія Шенвізе в 1913 р. увійшладо складу міста Олександрівська.

Номер слайду 7

ШЕНВІЗЬКИЙ МІСТ Новий міст був побудований з монолітного армованого залізобетону, мав тротуари, його проїжджа частина була вимощена бруківкою. Минали роки. На початку 1930-х Шенвізькій міст був реконструйований, бо по ньому пройшов перший трамвай

Номер слайду 8

Реконструкція мосту Будівництво ДніпроГЕС сприяло реконструкції старого міста В 1930 р. розпочали прокладати трамвайну магістраль. Вона починалась від південного вокзалу через Шенвізький міст,старе місто,Вознесенівку і до греблі 17 липня 1932 р. перший трамвай прослідував від залізничного вокзалу до ДніпроГЕС Шенвізький міст було реконструйовано та посилені опори.

Номер слайду 9

Минали роки… У 1952 р. в ході чергової реконструкції міст був розширений до 20 м. У 1964 р. була впорядкована територія, прилегла до мосту, і він набув сучасного вигляду.

Номер слайду 10

Мости об'єднують!

ppt
Додано
30 грудня 2018
Переглядів
457
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку