впровадження інтегрованих курсів, уроків, занять, що є особливою формою наскрізного навчання; встановлення міжпредметних зв'язків, що сприяють формуванню у дітей цілісного системного світогляду, актуалізації особистісного ставлення до питань, які розглядаються. РІШЕННЯ STEAM – навчання:
На нашу думку, кожна людина може бути науковцем і митцем одночасно в межах своїх індивідуальних особливостей. Зв’язок мистецтва та науки доповнюють один одного і роблять творчість та особистість науковця та митця багатшими та багатогранними, а результат їх творчої праці глибоким та змістовним. Образне мислення характерне не лише для художника, але й для науковця, а логічне мислення, в свою чергу, властиве й митцю.
Леонардо да Вінчібув художником та науковцем, який досліджував світ, і наче знав зсередини живу природу, яку відтворював;в його творчості вбачається науковий підхід. Для нього наука була важлива в мистецтві;особливу увагу приділяв механіці, називаючи її «раєм математичних наук» і вбачаючи в ній головний ключ до таємниць світопізнання;цікавили проблеми польоту;деталізовані малюнки його анатомічних дослідів заклали основу сучасної наукової ілюстрації; любов до моделювання призвела до геніальних конструктивних здогадок, які набагато випередили епоху
Семюел Морзе. Мало хто замислювався над тим, що азбуку Морзе склав професор живопису. В студентські роки захопився живописом і в 1811 році відплив до Англії на трирічне навчання в Королівській академії художеств. Після повернення на батьківщину, Морзе повністю присвятив себе живопису, в 1825 році став співзасновником Національної академії дизайну, а через 10 років — професором університету Нью-Йорка.
Сальвадор Далі Вигадав транспортний пристрій з дивною назвою «овосипед».7 грудня 1959 року в Парижі відбулася презентація овосипеда (ovocypede)- пристрою, який придумав Сальвадор Далі і втілив у життя інженер Лапарра. Овосипед — це прозора куля з закріпленим всередині сидінням для однієї людини.