УРОК МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В 4 КЛАСІМузика мандрує світом. Підготувала: Кулігіна О. В.
Вітання
Робота в групах: встановити відповідність
Перевірте себе:гопак. Українахоровод. Росіяменует. Франціялезгінка. Дагестан. Польщаполонез. Чехіяполька. Які слова не використали?
Баркарола. Венеція. Барки
Баркарола – пісня венеціанських човнарів
Микола Лисенко. Баркарола. Слухаємо. Відчуваємо
ХотаІспанія. Арагон
Арагонська хота – іспанський танець
Михайло ГлінкаІспанська увертюра № 1(Арагонська хота)Слухаємо. Відчуваємо. Арагонську хоту виконує симфонічний оркестр. Пригадай, що це означає.
Підказка: симфонічний оркестр містить у собі три групи інструментів. Які?
Добери слова до кожного музичного твору: БАРКАРОЛАХОТАПісня, танець, світла, ніжна, ритмічна, яскрава, помірна, весела, швидка, замріяна
Перевір себе: БАРКАРОЛАХОТАПісня, танець, світла, ніжна, ритмічна, яскрава, помірна, весела, швидка, замріяна
Співаємо разом. Г. Гладков, Ю. Ентін «Пісенька друзів»
Співаємо самостійно. Інсценуємо.
Рефлексія: Чи у всіх видах роботи я брав участь?Чи комфортно я себе почував?Чи цікаво мені було?Чи зрозуміло?Чи став я кращим?
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект