«Підвищення якості викладання предметів природничо-математичного циклу за рахунок впровадження у навчальний процес новітніх освітніх технологій»Нове треба створювати в поті чола, а старе само продовжує існувати і твердо тримається на милицях звички. О.І. Герцен. Звичайний викладач підносить істину, гарний учить її знаходити. А. Дистервег
Сучасні роботодавці зацікавлені в такому працівникові, який:уміє думати самостійно, вирішувати різноманітні проблеми і застосовувати отримані знання в практичній діяльності;- має критичне і творче мислення;- володіє багатим словниковим запасом на основі глибокого розуміння гуманітарних знань;- є комунікабельним, контактним серед різних соціальних груп;- уміє запобігати конфліктним ситуаціям, уміло виходити з них.
Сучасні засоби візуалізації навчального матеріалу. Ментальні карти;Діаграма Венна;Кластери;Метаплани; Скрайбінги; Фішбоуни; ММ-технології;Інфографіка;Мнемотехніка; 3-D вимірні об’єкти; Буктрейлери; Візуальні меми;Кроки “живого споглядання”; Фрейми; Скетчноутінг; Learning Apps-сервіс;Кроссенси; Інтерактивні стрічки часу;Розкадрування;Віртуальна дошка Padlet
Кластер– це графічна форма візуалізації інформації, коли виділяються основні смислові одиниці, які фіксуються у вигляді схеми з позначенням зв’язків між ними. Допомагає учневі нелінійно представити власні думки, ідеї. Дозволяє розвивати мислення, робити його більш гнучким, позбавлятися стереотипів. Форма кластера : - «гроно» (найбільший розвиток отримує одна з ідей) - «кластер-пучок» «кластер-питання» (рівномірне «розкидання» ідей навколо теми).
Інтернет-сервіс мультимедійних дидактичних вправ Learning. Apps. Learning. Apps.org - онлайновий сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Він є конструктором для розробки різноманітних завдань з різних предметних галузей для використанням і на уроках, і позаурочний час, і для малечі, і для старшокласників.
Етапи створення інфографіки1) Вибір теми майбутнього проекту.2) Дослідження теми (виокремлення даних).3) Збір інформації.4) Аналіз інформації.5) Пошук сюжету.6) Створення ескізу для ідеї (краще зробити ескіз на папері, щоб не витрачати час на компоновку в самому редакторі інфографіки).7) Редагування ескіза.8) Дизайн (безпосереднє створення інфографіки).9) Тестування інфографіки.