Презентація для методичного об'єднання учителів природничо-математичного циклу на тему: "Підвищення якості викладання предметів природничо-математичного циклу за рахунок впровадження у навчальний процес новітніх освітніх технологій"
«Підвищення якості викладання предметів природничо-математичного циклу за рахунок впровадження у навчальний процес новітніх освітніх технологій»Нове треба створювати в поті чола, а старе само продовжує існувати і твердо тримається на милицях звички. О.І. Герцен. Звичайний викладач підносить істину, гарний учить її знаходити. А. Дистервег
Номер слайду 2
«Асоціативний кущ»І Н Н О В А Ц І Я Інтерактив. Нововедення. Нова думка. Оригінальність. Взаємодія. Активність. ЦікавістьІнтеграція, (Інформаційність)Якісне вдосконалення
Номер слайду 3
Використання інноваційних технологій у процесі вивчення різних предметів у закладі освіти дає змогу: Покращити зміст навчання. Вдосконалити форми і методиактивізувати навчанняІндивідуалізувати навчання
Номер слайду 4
Що таке Інновації?Інновації (італ. іnnovatione - новизна, нововведення) - нові форми організації діяльності і управління, нові види технологій, які охоплюють різні сфери життєдіяльності людства.
Номер слайду 5
Педагогічні інновації - особливі форми педагогічної діяльності і мислення, які спрямовані на організацію нововведень в освітньому просторі або процес створення, упровадження і поширення нового в освіті.
Номер слайду 6
Сучасні роботодавці зацікавлені в такому працівникові, який:уміє думати самостійно, вирішувати різноманітні проблеми і застосовувати отримані знання в практичній діяльності;- має критичне і творче мислення;- володіє багатим словниковим запасом на основі глибокого розуміння гуманітарних знань;- є комунікабельним, контактним серед різних соціальних груп;- уміє запобігати конфліктним ситуаціям, уміло виходити з них.
Номер слайду 7
Сучасні засоби візуалізації навчального матеріалу. Ментальні карти;Діаграма Венна;Кластери;Метаплани; Скрайбінги; Фішбоуни; ММ-технології;Інфографіка;Мнемотехніка; 3-D вимірні об’єкти; Буктрейлери; Візуальні меми;Кроки “живого споглядання”; Фрейми; Скетчноутінг; Learning Apps-сервіс;Кроссенси; Інтерактивні стрічки часу;Розкадрування;Віртуальна дошка Padlet
Номер слайду 8
Ментальні картиспосіб візуалізації та структурування інформації. Ментальні карти – це зручна і ефективна техніка візуалізації мислення і альтернативного запису. Це зручний інструмент для відображення процесу мислення і структуризації інформації у візуальній формі.
Номер слайду 9
Кластер– це графічна форма візуалізації інформації, коли виділяються основні смислові одиниці, які фіксуються у вигляді схеми з позначенням зв’язків між ними. Допомагає учневі нелінійно представити власні думки, ідеї. Дозволяє розвивати мислення, робити його більш гнучким, позбавлятися стереотипів. Форма кластера : - «гроно» (найбільший розвиток отримує одна з ідей) - «кластер-пучок» «кластер-питання» (рівномірне «розкидання» ідей навколо теми).
Номер слайду 10
Технологія складання кластера. Посередині чистого листка (класної дошки), записуємо ключове слово чи речення теми2. Навколо нього - слова чи речення, що доповнюють тему.
Номер слайду 11
Алгоритм. Виконавецьформальнийнеформальний. Запис алгоритмупрограма. Блок-схема. Текстовий опислінійнийциклічнийрозгалужений
Номер слайду 12
Інтернет-сервіс мультимедійних дидактичних вправ Learning. Apps. Learning. Apps.org - онлайновий сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Він є конструктором для розробки різноманітних завдань з різних предметних галузей для використанням і на уроках, і позаурочний час, і для малечі, і для старшокласників.
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Скрайбінгице метод розповіді чи пояснення, який супроводжується графічною ілюстрацією головного змісту сказаного. Виходить свого роду ефект паралельного наслідування, тобто ми слухаємо розповідь про щось і одночасно бачимо графічну відповідність почутому.
Номер слайду 15
Інструменти для створення відеоскрайбінгу. Power Point. Pow. Toon. Go. Animate. Sparkol Video. Scribe. Animaker
Номер слайду 16
ІнфографікаІнфографіка – це добірка зображень, діаграм і мінімального обсягу тексту, що роблять огляд теми легкозрозумілим
Номер слайду 17
Етапи створення інфографіки1) Вибір теми майбутнього проекту.2) Дослідження теми (виокремлення даних).3) Збір інформації.4) Аналіз інформації.5) Пошук сюжету.6) Створення ескізу для ідеї (краще зробити ескіз на папері, щоб не витрачати час на компоновку в самому редакторі інфографіки).7) Редагування ескіза.8) Дизайн (безпосереднє створення інфографіки).9) Тестування інфографіки.
Номер слайду 18
Kahoot!Kahoot! - онлайн сервіс для створення інтерактивних завдань. Дозволяє створювати тести, опитування, вікторини. Платформу можна використовувати під час роботи з будь-якими віковими категоріями. Добре підійде як для молодшої школи, так і для дорослих людей.