зміни у навчанніОсновній школі ви відчули багато змін, з’явилися нові предмети та вчителі/вчительки. Пристосуватися до цих змін непросто. Дехто навіть почав гірше навчатися. Але це нормально. Щоб адаптуватися до основної школи, потрібен час. Цей процес зазвичай триває від 3 до 6 місяців.
Як не закопати талант у землю? У Біблії переказано чимало притч. Одна з них пояснює, як люди мають розпоряджатися тим, що вони отримали від Бога, — своїми здібностями й талантами. Вона розповідає про господаря, який, вирушаючи у воєнний похід, роздав срібні монети (таланти) своїм робітникам. Кожен отримав різні суми: один — п’ять талантів, другий — два, а третій — один. Господар звелів кожному використати гроші для справи. Повернувшись із походу, він покликав робітників до себе, щоб дізнатися, як вони розпорядилися грошима. Перший і другий сказали, що вигідно вклали їх і примножили його багатство удвічі. За це вони отримали винагороду. А третій робітник чи то по боявся ризикувати, чи то полінувався. Коли він отримав талант, то закопав його в землю, а відтак викопав і приніс, щоб повернути господарю. Тоді чоловік сказав присутнім: «Заберіть у нього монету й віддайте тому, в кого їх десять». «Пане, — зауважили йому, — це несправедливо, він уже має десять монет». «А я кажу вам, що тому, хто має, буде додано ще. А від того, хто не має, забереться геть усе».
До чого мисхильні більш?Ви, мабуть, не раз помічали, що хтось має хист до математики, хтось легко вивчає іноземні мови, а про когось кажуть, що він чи вона народилися з пензлем у руках або з лижами на ногах. Від чого залежать наші здібності? Відомо, що ліва півкуля головного мозку відповідає за операції з літерами та числами, тобто за наше уміння читати, обчислювати й логічно мислити. Її умовно можна назвати мислителем. А права півкуля відповідальна за уяву, здатність орієнтуватися в просторі, розпізнавати складні об’єкти й людські обличчя. Її можна назвати митцем.
Усі шкільні предмети корисні кожній людині, незалежно від її уподобань та майбутньої професії. • Об’єднайтесь у стільки груп, скільки у вас шкільних предметів. Розподіліть предмети й напишіть користь від їх вивчення за наведеним зразком. • Презентуйте свої роботи та розмістіть їх на дошці.