Презентація на тему "Адаптуємося до основної школи"

Про матеріал
Презентація на тему "Адаптуємося до основної школи" створена по підручнику, тому учням буде цікаво і змістовно.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Адаптуємося до основної школи Вчитель ЗБД Власюк К. П.

Номер слайду 2

Адаптуємося до основної школи • Адаптація • Здібності• Талант • Мислитель • Митець

Номер слайду 3

зміни у навчанніОсновній школі ви відчули багато змін, з’явилися нові предмети та вчителі/вчительки. Пристосуватися до цих змін непросто. Дехто навіть почав гірше навчатися. Але це нормально. Щоб адаптуватися до основної школи, потрібен час. Цей процес зазвичай триває від 3 до 6 місяців.

Номер слайду 4

: ЗАВДАННЯ:

Номер слайду 5

Як не закопати талант у землю? У Біблії переказано чимало притч. Одна з них пояснює, як люди мають розпоряджатися тим, що вони отримали від Бога, — своїми здібностями й талантами. Вона розповідає про господаря, який, вирушаючи у воєнний похід, роздав срібні монети (таланти) своїм робітникам. Кожен отримав різні суми: один — п’ять талантів, другий — два, а третій — один. Господар звелів кожному використати гроші для справи. Повернувшись із походу, він покликав робітників до себе, щоб дізнатися, як вони розпорядилися грошима. Перший і другий сказали, що вигідно вклали їх і примножили його багатство удвічі. За це вони отримали винагороду. А третій робітник чи то по боявся ризикувати, чи то полінувався. Коли він отримав талант, то закопав його в землю, а відтак викопав і приніс, щоб повернути господарю. Тоді чоловік сказав присутнім: «Заберіть у нього монету й віддайте тому, в кого їх десять». «Пане, — зауважили йому, — це несправедливо, він уже має десять монет». «А я кажу вам, що тому, хто має, буде додано ще. А від того, хто не має, забереться геть усе».

Номер слайду 6

• Що означає вислів «закопати талант у землю»? • Об’єднайтесь у пари та розкажіть, до чого, на вашу думку, ви маєте вроджені здібності.

Номер слайду 7

До чого мисхильні більш?Ви, мабуть, не раз помічали, що хтось має хист до математики, хтось легко вивчає іноземні мови, а про когось кажуть, що він чи вона народилися з пензлем у руках або з лижами на ногах. Від чого залежать наші здібності? Відомо, що ліва півкуля головного мозку відповідає за операції з літерами та числами, тобто за наше уміння читати, обчислювати й логічно мислити. Її умовно можна назвати мислителем. А права півкуля відповідальна за уяву, здатність орієнтуватися в просторі, розпізнавати складні об’єкти й людські обличчя. Її можна назвати митцем.

Номер слайду 8

Проведемо дослід, який допоможе з’ясувати, яка з півкуль головного мозку у вас активніша. Вправи виконуйте швидко, не замислюючись.

Номер слайду 9

розвиваємо міжпівкульну взаємодію• Намалюйте восьминога одночасно обома руками. • Стрибаючи на одній нозі, спробуйте одночасно плескати себе по голові та круговими рухами гладити по животі.• Перейдіть за QR-кодом і виконайте вправи для розвитку взаємодії півкуль головно

Номер слайду 10

Як подру­житися з навчальним предметом

Номер слайду 11

Усі шкільні предмети корисні кожній людині, незалежно від її уподобань та майбутньої професії. • Об’єднайтесь у стільки груп, скільки у вас шкільних предметів. Розподіліть предмети й напишіть користь від їх вивчення за наведеним зразком. • Презентуйте свої роботи та розмістіть їх на дошці.

Номер слайду 12

• Перейдіть за QR-кодом і прочитайте статтю про наслідки відмови від вивчення математики. Обговоріть, про що ви дізналися і що вас найбільше здивувало.

Номер слайду 13

Домашнє завдання:опрацювати § 8. Адаптуємося до основної школи. Виконати мозаїку завдань на ст. 72

Номер слайду 14

Джерела. Https://www. Google. Comhttps://pidruchnyk. Com. Ua/1707-zdorovia-bezpeka-ta-dobrobut- voroncova-5-klas. Html

Номер слайду 15

Дякую за увагу!

pptx
Додано
6 лютого
Переглядів
391
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку