Презентація на тему:"Академічна доброчесність в навчальному закладі"

Про матеріал
Розробка-презентація створена для вчителів та учнів при проведені методичної роботи та занять з вивчення теми :"Академічна доброчесність"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Академічна доброчесність в навчальному закладіАкадемічна доброчесність в навчальному закладі

Номер слайду 2

Академічна доброчесність- це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень. Закон України Про освіту від 05.09.2017 № 2145-VIII

Номер слайду 3

Необхідність академічної доброчесностіКорисна,бо дозволяє взяти максимум від навчання. Допомагає засвоїти якомога більше знань. Допомагає навчитися вчитися. Фокусує увагу на результаті навчання ,а не на формальній оцінки

Номер слайду 4

Принципи академічної доброчесності надавачів освіти

Номер слайду 5

Основні принципи академічної доброчесності здобувачів освіти

Номер слайду 6

Порушенням академічної доброчесностіакадемічний плагіат самоплагіат фабрикаціяфальсифікація списуванняобман хабарництвонеоб’єктивне оцінювання допомога учням підчас тестів;використання учнями непередбачених допоміжних матеріалів, технічних засобів;проходження оцінювання замість інших осіб;необ’єктивне оцінювання компетентностей педагогічних працівників підчас атестації та сертифікації

Номер слайду 7

Академічний плагіат - оприлюднення (частково або повністю) наукових (творчих) результатів, отриманих іншими особами, як результатів власного дослідження (творчості) та/або відтворення опублікованих текстів (оприлюднених творів мистецтва) інших авторів без зазначення авторства

Номер слайду 8

Самоплагіат - оприлюднення (частково або повністю) власних раніше опублікованих наукових результатів як нових наукових результатів;

Номер слайду 9

Фабрикація - вигадування даних чи фактів, що використовуються в освітньому процесі або наукових дослідженнях;

Номер слайду 10

Фальсифікація - свідома зміна чи модифікація вже наявних даних, що стосуються освітнього процесу чи наукових досліджень;

Номер слайду 11

Списування - виконання письмових робіт із залученням зовнішніх джерел інформації, крім дозволених для використання, зокрема під час оцінювання результатів навчання;

Номер слайду 12

Обман - надання завідомо неправдивої інформації щодо власної освітньої (наукової, творчої) діяльності чи організації освітнього процесу; формами обману є, зокрема, академічний плагіат, самоплагіат, фабрикація, фальсифікація та списування;

Номер слайду 13

Хабарництво - надання (отримання) учасником освітнього процесу чи пропозиція щодо надання (отримання) коштів, майна, послуг, пільг чи будь-яких інших благ матеріального або нематеріального характеру з метою отримання неправомірної переваги в освітньому процесі;

Номер слайду 14

Необ’єктивне оцінювання - свідоме завищення або заниження оцінки результатів навчання здобувачів освіти.

Номер слайду 15

Форми обманунадання педагогічними працівниками та іншими особами допомоги учням під час проходження ними підсумкового оцінювання (семестрового та річного), державної підсумкової атестації, зовнішнього незалежного оцінювання, не передбаченої умовами та/або процедурами їх проходження;використання учнем під час контрольних заходів непередбачених допоміжних матеріалів та/або технічних засобів;проходження процедури оцінювання результатів навчання замість інших осіб;необ’єктивне оцінювання компетентностей педагогічних працівників під час атестації чи сертифікації. ЗАКОН УКРАЇНИ Про повну загальну середню освіту

Номер слайду 16

Дотримання академічної доброчесності педагогічними працівникамипосилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права;надання достовірної інформації про методики і результати досліджень, джерела використаної інформації та власну педагогічну (науково-педагогічну, творчу) діяльність;контроль за дотриманням академічної доброчесності здобувачами освіти;об’єктивне оцінювання результатів навчання. ЗУ Про освіту від 05.09.2017 № 2145-VIII

Номер слайду 17

Дотримання академічної доброчесності здобувачами освітисамостійне виконання навчальних завдань, завдань поточного та підсумкового контролю результатів навчання (для осіб з особливими освітніми потребами ця вимога застосовується з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей);посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права;надання достовірної інформації про результати власної навчальної (наукової, творчої) діяльності, використані методики досліджень і джерела інформації. ЗУ Про освіту від 05.09.2017 № 2145-VIII

Номер слайду 18

Види академічної відповідальності для педагогіввідмова у присудженні наукового ступеня чи присвоєнні вченого звання;позбавлення присудженого наукового (освітньо-творчого) ступеня чи присвоєного вченого звання;відмова в присвоєнні або позбавлення присвоєного педагогічного звання, кваліфікаційної категорії;позбавлення права брати участь у роботі визначених законом органів чи займати визначені законом посади.

Номер слайду 19

Види академічної відповідальності для учнівповторне проходження оцінювання (контрольна робота, іспит, залік тощо);повторне проходження відповідного освітнього компонента освітньої програми;відрахування із закладу освіти (крім осіб, які здобувають загальну середню освіту);позбавлення академічної стипендії;позбавлення наданих закладом освіти пільг з оплати навчання.

Номер слайду 20

Рішення про встановлення факту порушення педагогічним працівником академічної доброчесності та визначення виду академічної відповідальності приймає педагогічна рада за участю працівника та/або його законного представника.

Номер слайду 21

Рішення про академічну відповідальність учнів приймає педагогічний працівник, який виявив порушення академічної доброчесності, або педагогічна рада закладу освіти відповідно до положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти.

Номер слайду 22

Батьки відіграють ключову роль у дотриманні дітьми принципів академічної доброчесності. Якщо вдома толерують порушення доброчесності: наприклад, купують дитині збірники ГДЗ або ж виконують за дітей домашні завдання, то як би школа не старалася – учнів буде важко переконати, що вчитися доброчесно – правильно. На сайті НУШ

Номер слайду 23

Наслідки тривалих та системних порушень академічної доброчесності:знецінення університетських дипломів у країні, невизнання їх за кордоном;випускникам університетів важко влаштуватися на хорошу роботу, бо роботодавці не довіряють системі вищої освіти та закладам вищої освіти;зниження якості медичного обслуговування;стагнація науки, знецінення наукового потенціалу держави;гальмування розвитку економіки;країна втрачає авторитет у світі.

Номер слайду 24

Що робити, щоби розвинути систему академічної доброчесності в школі:Ідентифікуйте проблеми. Якщо є учні чи класи, які не дотримуються принципів академічної доброчеснотсі, треба говорити і з учнями, і з класними керівниками. Залучіть усіх зацікавлених. Це може бути учнівське самоврядування чи батьки, які хочуть стати на захист академічної доброчесності. Також це можуть бути всі педагоги, які підтримують ці ідеї. Обговоріть і створіть положення про дотримання академічної доброчесності, затвердіть його у школі, щоби можна було на нього посилатися. Для цього варто звернутися до законів “Про освіту” і “Про повну загальну середню освіту”. Там прописано, що вважається порушенням академічної доброчесності та як сприяти її дотриманню.

Номер слайду 25

Після того, як положення буде затверджено, важливо повідомити всім, які дії, згідно з ним, вважаються недоброчесними і які будуть санкції за порушення. Інколи роблять окремі положення для вчителів і учнів, але можна робити спільне. Моніторинг. Важливо не тільки впроваджувати зміни, але й спостерігати за ними: дивитися, яка динаміка дотримання чи недотримання правил, і реагувати. Оцініть та перегляньте політики. Якщо ваша школа не має розроблених політик – питання академічної доброчесності можна проговорювати в межах уроків. Що робити, щоби розвинути систему академічної доброчесності в школі:

Номер слайду 26

Знання про академічну доброчесність: Онлайн-курс на Ed. Era “Академічна доброчесність для вчителів” (5 годин). У цьому курсі є розроблені конспекти уроків, методичні рекомендації та презентації. Сайт та You. Tube канал SAIUP –  тут можна знайти вебінари, рольові ігри, історії з життя про високопосадовців, які покинули роботу через плагіат. Також дивіться антикорупційні інструменти, розроблені проєктом USAID_Взаємо. Дія, які теж презентували під час міні-Ed. Camp’у в Черкаському. З їхньою допомогою можна проводити заняття, щоби виховати в дітях принципи доброчесності та дотримання законів:

Номер слайду 27

Дякую

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.7
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 12
Оцінки та відгуки
  1. Сіконенко Тетяна Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Махровська Наталя Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Щербина Ольга Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Вовк Марія Яківна
    Дякую за гарну роботу
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Попович Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Павліченко Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Лушпай Любов Андріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Садова Алла Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Ярема Людмила Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Мырза Катюша
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Парубенко Светлана
    Дякую за презентацію.
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
  12. Потапова Галина Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 9 відгуків
pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
4 лютого 2021
Переглядів
44826
Оцінка розробки
4.9 (12 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку