Відсоток учнів, які засвоїли навчальні програми на високому та достатньому рівнях, складає 55 % і він знизився на 10% у порівнянні з минулим навчальним роком. Залишається незмінною кількість учнів, нагороджених Похвальним листом «За високі досягнення у навчанні». Зріс відсоток учнів з високим рівнем навчальних досягнень, поте, зменшився їх відсоток достатнього рівня.
Показники ДПА в 4 класіЯкість навчальних досягнень становить 75% з української мови та 70% з математики, що свідчить про достатній рівень сформованості в учнів математичної, мовної та літературної компетентностей. Предмет. Клас Уч-нів. Писа-ли Рівні навчальних досягнень. Початковий. Середній. Достатній. Високий. Уч.%Уч.%Уч.% Уч. %Укр. мова42020153151155525 Математика42020155251050420
Показники ДПА в 9 класіЯкісний показник з української мови становить 61%, з математики 38%, з історії України 52%. Предмет. Уч-нів. Рівні навчальних досягнень учнів. Початковий. Середній. Достатній. Високий. РічніДПАРічніДПАРічніДПАРічніДПАУч.%Уч.%Уч.%Уч.%Уч.%Уч.%Уч.%Уч.%Укр. мова2131429,5838628,59431047,614,7314 Математика21628,531412579433148380000Істрія України2129,529,5943524943125714,729,5
Показники ДПА-ЗНО в 11 класіВ порівнянні з минулим навчальним роком середній бал з української мови за результатами ДПА-ЗНО залишився на позначці 5 балів, з історії України зріс з 6 до 7 балів, з географії зріс з 4 до 5. Дані показники ідеально збігаються з результатами моніторингу з української мови та історії України в 11 класі. Результати ЗНО за 200 – бальною шкалою оцінювання в системі «подолав/не подолав» в порівнянні з минулим навчальним роком суттєво змінився. Всі випускники подолали пороговий бал з трьох предметів.
Результативність роботи з обдарованими учнями. У 2018-2019 навчальному році шкільному колективу вдалося досягти певних результатів. Призерами ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад стали: Головчук Надія учениця 10 класу з екології, Баюрчак Анастасія учениця 8 класу з географії; Підгірська Лілія учениця 8 класу з французької мови, Бегметюк Соломія учениця 10 класі І місце з географії, І місце з фізики, ІІ з української ови та літератури, ІІ місце з правознавства. Відповідно Бегметюк Соломія на ІІІ етапі олімпіад посіла І місце з географії, та ІІІ місце з правознавства, Постніков Назарій учень 11 класу посів два перші місця з легкої атлетики зі стрибків у висоту та довжину.
Аналіз академічної успішності учнів початкової школи за останні три роки. Якість навчальних досягнень учнів початкової школи за 2018–2019 н.р. складає 81%. Якщо прослідкувати динаміку якості впродовж декількох років, то відслідковується вперше зниження якості навчальних досягнень учнів початкової школи.
Аналіз академічної успішності учнів основної школи за останні три роки. Якість навчальних досягнень учнів базової школи за 2018–2019 н.р. складає 51%, що 7% нище, ніж в минулому навчальному році. 12 учнів закінчили навчальний рік на високому рівні а 38 учнів на достатньому. У даних класах початковий рівень навчальних досягнень складає відповідно 7%, середній 42%. Якщо прослідкувати динаміку якості впродовж декількох років, то відслідковується стабільний результат, і тільки в 2017-2018 році відбувся суттєвий стрибок на 15%, ніж у попередньому році.
Аналіз академічної успішності учнів старшої школи за останні три роки Якість навчальних досягнень учнів школи ІІІ ступеня за 2018–2019 н.р. складає 20% і свідчить про незмінність якості знань в старшій школі за останні 2 роки. Вона стабільно низька. Клас2013-20142014-20152015-20162016-20172017-20182018-201910 33%32%13%23%14%21%11 66%26%38%28%22%14%
Впровадження освітньої реформи Нової української школи1. Учні першого класу розпочали навчання за освітньою програмою під керівництвом Романа Шияна в контексті концепції «Нова українська школа». 2. В школі багато зроблено для створення освітнього середовища, що є однією зі складових Нової української школи. Класне приміщення наповнено новими меблями та обладнанням, створено сучасний дизайн на основі принципів нового освітнього простору, що сприяють різним формам роботи, мотивують здобувачів знань до навчання. 3. Відповідно до методичних рекомендацій НУШ вчитель Танюк М.І. широко використовує нові мультимедійні засоби навчання, ігрові та інформаційні технології, настільні і розвивальні ігри, роботу в парах, в групах (одномісні парти та стілець, легко трансформувати для групової роботи), мають можливість спостерігати за діяльністю учнів в усіх (8) осередках.
Впровадження освітньої реформи Нової української школи Кожен день навчання розпочинається «ранковими зустрічами», під час яких діти знайомляться з планами на день, діляться власним досвідом, обмінюються щоденними новинами, які налаштовують їх на позитив. Щоденно учні і вчитель визначають настрій, і мають можливість змінити його за допомогою прищепок на смайликах протягом дня. Рутини - це необхідні й передбачувані щоденні задачі, які супроводжують освітній процес. Рутини доповнюють правила і вивільняють час для навчання. Коло вибору підказує дітям, як діяти в конфліктній ситуації, як уникнути конфлікту (вибачитися, поговорити, вислухати іншого, проігнорувати, попросити зупинитися, поступитися чи почекати, тощо). Водночас, є місця, де дитина зможе відпочити, побути наодинці.
Впровадження освітньої реформи Нової української школи Танюк М.І. під час організації освітнього процесу організовує діяльність учнів таким чином, аби учні досягли конкретних очікуваних результатів, оволоділи ключовими та предметними компетентностями НУШ, реалізуючи при цьому інтегрований, діяльнісний та дослідницький підходи до формування умінь, конструювання знань, а не їх відтворення. Активно практикує ігри-завдання з LEGO «6 цеглинок». Використовує методики розвитку кртитичного мислення «Щоденні 5», «Щоденні 3». Свої враження та досягнення учні вивішують в осередку «майстерня талантів» а кращі роботи зберігають у портфоліо.