Численні національні та міжнародні премії, ордена та медалі;Сім’я Астрід – зразок любові та відданості на всі часи, тому часто в її творах постають питання взаємин між батьками і дітьми;Перший успіх – після твору «Пеппі Довгапанчоха»;Була не тільки письменницею, а й активним громадським діячем і авторитетом у цій справі;Книжки Ліндгрен формують віру в дитину і її можливості.«Чарівниця зі Швеції», «Андерсен нашої доби» – ЧОМУ? Сформулюйте свої думки з цього приводу
Завдання для міркування. Прочитайте на стор. 228-229 вступ до твору (історію Буссе, тобто Міо). Спираючись на ключові слова поруч, спробуйте назвати ще одного вашого улюбленого героя, якого спіткали в дитинстві схожі обставини. Хто це?КЛЮЧОВІ СЛОВА: Тітка і дядько. Як тягар. Допікали докорами. Самотній і нещасливий. Листівка, яка змінила життя
1. Прочитай твір далі. Приведи приклад, як хоча б одна із речей, даних Міо у дорогу, допомогла йому? (1 бал)2. Поміркуйте: завдяки чому Міо поборов лицаря Като? В чому була сила Міо? (тільки в тому, що він володів чарівним мечем? Або у чомусь іншому?)(5 речень)(2 бали)Завдання для високого рівня
Техніки формувального оцінювання: Лінійка:оцініть свою роботу на уроці, відмічаючи потрібний бал на лінійці. Незакінчене речення: Я змінив/змінила своє ставлення до…. Я дізнався/дізналася більше про…. Я здивувався/здивувалася тому, що …Я відчув/відчула…Я ставився/ставилася до …Підводимо підсумки