Презентація на тему "Астрід Ліндгрен "Міо, мій Міо". Перемога добра над злом, моральні цінності у творі"

Про матеріал
Презентація містить завдання для роботи з текстом (кожне завдання - певна кількість балів), завдання для міркування, передбачення, самооцінки. Презентація може бути використана під час дистанційного навчання для асинхронного заняття.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Астрід Ліндгрен «Міо, мій Міо»Перемога добра над злом, моральні цінності у творі

Номер слайду 2

Ви читали багато її творів: впізнайте їх за картинками. Астрід Анна Емілія Ліндгрен. Відома шведська письменниця

Номер слайду 3

Численні національні та міжнародні премії, ордена та медалі;Сім’я Астрід – зразок любові та відданості на всі часи, тому часто в її творах постають питання взаємин між батьками і дітьми;Перший успіх – після твору «Пеппі Довгапанчоха»;Була не тільки письменницею, а й активним громадським діячем і авторитетом у цій справі;Книжки Ліндгрен формують віру в дитину і її можливості.«Чарівниця зі Швеції», «Андерсен нашої доби» – ЧОМУ? Сформулюйте свої думки з цього приводу

Номер слайду 4

Книги про дітей, які гідно витримали випробування -Завдання на перспективу: чому ця книга Астрід Ліндгрен відноситься саме до такого розділу?

Номер слайду 5

Завдання для міркування. Прочитайте на стор. 228-229 вступ до твору (історію Буссе, тобто Міо). Спираючись на ключові слова поруч, спробуйте назвати ще одного вашого улюбленого героя, якого спіткали в дитинстві схожі обставини. Хто це?КЛЮЧОВІ СЛОВА: Тітка і дядько. Як тягар. Допікали докорами. Самотній і нещасливий. Листівка, яка змінила життя

Номер слайду 6

Завдання 1 (3 бали). Запишіть, хто вони (за зразком)Бу Вільгельм Ульсон. Едля. Сікстен. Бенко. Лундін. Юм-Юм. Міраміс. Като. Міо – принц країни Далекоїтітка

Номер слайду 7

Завдання 2 (2 бали). Запиши по 4 прикметника (з опорою на ТЕКСТ), які відрізняють країни, та дай відповідь на питання під картинками. Країна Далека: 4 прикметника. Як жили мешканці країни?Країна Чужинецька: 4 прикметника. Чим відрізнялись жителі цієї країни?

Номер слайду 8

Завдання 3 (2 бали)Запиши 5 іменників, за якими можна було б впізнати країну Далеку (допомога: див. стор. 230)

Номер слайду 9

Завдання 4 (1 бал). Запиши ЗАЙВЕ слово. Міо отримав в дорогу такі речі: хліб, сопілка, капелюх, ложечка, плащ

Номер слайду 10

Завдання 5 (1 бал). Запиши три природних об'єкта, які допомогли Міо та Юм-Юму сховатись від вивідувачів

Номер слайду 11

1. Прочитай твір далі. Приведи приклад, як хоча б одна із речей, даних Міо у дорогу, допомогла йому? (1 бал)2. Поміркуйте: завдяки чому Міо поборов лицаря Като? В чому була сила Міо? (тільки в тому, що він володів чарівним мечем? Або у чомусь іншому?)(5 речень)(2 бали)Завдання для високого рівня

Номер слайду 12

Техніки формувального оцінювання: Лінійка:оцініть свою роботу на уроці, відмічаючи потрібний бал на лінійці. Незакінчене речення: Я змінив/змінила своє ставлення до…. Я дізнався/дізналася більше про…. Я здивувався/здивувалася тому, що …Я відчув/відчула…Я ставився/ставилася до …Підводимо підсумки

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Сметюх Ольга Василівна
    Щиро дякую за цікаву презентацію!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Юрченко Тетяна Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
11 січня 2021
Переглядів
10023
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку