Презентація містить завдання для роботи з текстом (кожне завдання - певна кількість балів), завдання для міркування, передбачення, самооцінки. Презентація може бути використана під час дистанційного навчання для асинхронного заняття.
Астрід Ліндгрен «Міо, мій Міо»Перемога добра над злом, моральні цінності у творі
Номер слайду 2
Ви читали багато її творів: впізнайте їх за картинками. Астрід Анна Емілія Ліндгрен. Відома шведська письменниця
Номер слайду 3
Численні національні та міжнародні премії, ордена та медалі;Сім’я Астрід – зразок любові та відданості на всі часи, тому часто в її творах постають питання взаємин між батьками і дітьми;Перший успіх – після твору «Пеппі Довгапанчоха»;Була не тільки письменницею, а й активним громадським діячем і авторитетом у цій справі;Книжки Ліндгрен формують віру в дитину і її можливості.«Чарівниця зі Швеції», «Андерсен нашої доби» – ЧОМУ? Сформулюйте свої думки з цього приводу
Номер слайду 4
Книги про дітей, які гідно витримали випробування -Завдання на перспективу: чому ця книга Астрід Ліндгрен відноситься саме до такого розділу?
Номер слайду 5
Завдання для міркування. Прочитайте на стор. 228-229 вступ до твору (історію Буссе, тобто Міо). Спираючись на ключові слова поруч, спробуйте назвати ще одного вашого улюбленого героя, якого спіткали в дитинстві схожі обставини. Хто це?КЛЮЧОВІ СЛОВА: Тітка і дядько. Як тягар. Допікали докорами. Самотній і нещасливий. Листівка, яка змінила життя
Номер слайду 6
Завдання 1 (3 бали). Запишіть, хто вони (за зразком)Бу Вільгельм Ульсон. Едля. Сікстен. Бенко. Лундін. Юм-Юм. Міраміс. Като. Міо – принц країни Далекоїтітка
Номер слайду 7
Завдання 2 (2 бали). Запиши по 4 прикметника (з опорою на ТЕКСТ), які відрізняють країни, та дай відповідь на питання під картинками. Країна Далека: 4 прикметника. Як жили мешканці країни?Країна Чужинецька: 4 прикметника. Чим відрізнялись жителі цієї країни?
Номер слайду 8
Завдання 3 (2 бали)Запиши 5 іменників, за якими можна було б впізнати країну Далеку (допомога: див. стор. 230)
Номер слайду 9
Завдання 4 (1 бал). Запиши ЗАЙВЕ слово. Міо отримав в дорогу такі речі: хліб, сопілка, капелюх, ложечка, плащ
Номер слайду 10
Завдання 5 (1 бал). Запиши три природних об'єкта, які допомогли Міо та Юм-Юму сховатись від вивідувачів
Номер слайду 11
1. Прочитай твір далі. Приведи приклад, як хоча б одна із речей, даних Міо у дорогу, допомогла йому? (1 бал)2. Поміркуйте: завдяки чому Міо поборов лицаря Като? В чому була сила Міо? (тільки в тому, що він володів чарівним мечем? Або у чомусь іншому?)(5 речень)(2 бали)Завдання для високого рівня
Номер слайду 12
Техніки формувального оцінювання: Лінійка:оцініть свою роботу на уроці, відмічаючи потрібний бал на лінійці. Незакінчене речення: Я змінив/змінила своє ставлення до…. Я дізнався/дізналася більше про…. Я здивувався/здивувалася тому, що …Я відчув/відчула…Я ставився/ставилася до …Підводимо підсумки