На допомогу вчителю. Для посилення навчального ефекту, унаочнення, для підключення одночасно декількох каналів представлення інформації, для доступнішого пояснення навчального матеріалу.
Доброго здоров’я, діти, доброго вам дня. Хай вам ясно сонце світить у вікно щодня. Хай сміється мирне небо і дивує світ. А Земля нехай дарує вам барвистий цвіт. Бо здоров’я, любі діти, в світі – головне. А здоровий і веселий – щастя не мине!
Номер слайду 3
Познач, з яких частин складається текст. Теми, мети, заголовку. Абзаців. Зачину, основної частини, кінцівки.
Номер слайду 4
Встанови відповідність. Кінцівка Частина тексту, в якій розповідається, повідомляється хід подій. Частина тексту, в якій розповідається, повідомляється, про кого або про що буде йти мова, де відбуватимуться подіїЧастина тексту, в якій показано, як закінчилися подіїОсновна частина. Початок(зачин)
Номер слайду 5
Прочитай. Знайди і познач: зачин (З), основну частину (О) і кінцівку (К)Хто то? Місяць ще не зійшов. Тихо присвічували зорі. Степ. Ми йшли степом. Я зробив крок і наступив на щось живе! Моя нога з переляку підстрибнула. А те живе зойкнуло і крізь будяки кинулося в ніч. Воно зашаруділо, захекало, а потім стихло в глухій темноті під будяками.- На кого ж я наступив? Заєць? Не заєць. Він почув мене ще здалеку. Заєць спить чутко. Вовк? І не вовк. Вовк відкусив би ногу. Птиця? Птиця би полетіла... Тоді хто? Так роздумував я і йшов собі далі. (За М. Вінграновським)ЗОК
Номер слайду 6
Прочитай. Пронумеруй частини так, щоб утворився зв’язний текст Нерідко початок вересня дивує своїм теплом, яскравістю. Сонце ще сяє на ясному небосхилі, та воно вже не таке гаряче, як влітку. На газонах квітнуть ще яскраві, різнокольорові айстри жоржини, червоні канни, милують око оксамитові чорнобривці. Та як тільки набіжить хмаринка, спохмурніє сонечко. Одразу стає видно, як змінюються барви навколо. Перший місяць осені за календарем — вересень. Зменшення світла і зміна кольорів у природі вказують на осінь. А. Волкова231
Номер слайду 7
Прочитай. Назви слова, за допомогою яких пов’язані речення в тексті. Відбилося маленьке дитинча від козулі. Воно бігало по лісі, заблудилось. Козенятко бідолашне зголодніло. Стомилися його кволенькі ніжки. Бідолаха прилягло під кущем. Маленьке відпочило й знову побігло на пошуки своєї мами. (З легенди)
Номер слайду 8
Прочитай. Назви слова, за допомогою яких пов’язані речення в тексті. Відбилося маленьке дитинча від козулі. Воно бігало по лісі, заблудилось. Козенятко бідолашне зголодніло. Стомилися його кволенькі ніжки. Бідолаха прилягло під кущем. Маленьке відпочило й знову побігло на пошуки своєї мами. (З легенди)
Номер слайду 9
Прочитай. Заміни підкреслені слова, користуючись словами для довідки. Білка – дуже спритний гризун. Білки денні тварини. Білки живуть у верховітті дерев. Білка – хутровий звір. Білки живляться різноманітним рослинним кормом. Зрідка білка вживає тваринну їжу: яйця пташок. На зиму білки роблять запаси жолудів, горіхів, грибів. У зимову сплячку білки не залягають, хоч у люті морози та хуртовини кілька днів сплять. Слова для довідки: вони, красуні, гризуни, ненажера, дбайливі господарі, тваринки.