Презентація на тему "Булінг,його наслідки та запобігання йому"

Про матеріал
Презентація на тему "Виявлення та запобігання булінгу в школі, наслідки шкільного насилля,що робити вчителям".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Булінґ (від англ. bully – хуліган, задирака, грубіян, «to bully» — задиратися, знущатися) – тривалий процес свідомого жорстокого ставлення, агресивної поведінки, щоб заподіяти шкоду, викликати страх, тривогу або ж створити негативне середовище для людини.

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

фізичні вади;особливості поведінки ;особливості зовнішності;недостатньо розвинені соціальні навички;страх перед школою: неуспішність у навчанні часто формує у дітей негативне ставлення до школи, страх відвідування певних предметів, що сприймається навколишніми як підвищена тривожність, невпевненість, провокуючи агресію;відсутність досвіду життя в колективі;деякі захворюванняі;високий інтелект, обдарованість, видатні досягнення;слабо розвинені гігієнічні навички. Найчастіше жертвами булінґу стають діти, які мають:

Номер слайду 5

Булінг може проявлятись у вигляді психологічного тиску образи, приниження, погрози, ігнорування тощо та фізичних знущань удари, поштовхи, принизливий фізичний контакт, побиття та інше Не рідко фізичний і психологічний тиск об’єднуються.

Номер слайду 6

Булінг впливає на всіх, хто бере в ньому участь або спостерігає, та має деструктивні наслідки в майбутньому житті. Ті, хто піддаються булінгу. Ті, хто булять. Ті, хто вимушені спостерігати

Номер слайду 7

Наслідки шкільного насилля. Жертви булінґу переживають важкі емоції – почуття приниження і сором, страх, розпач і злість. Булінґ вкрай негативно впливає на соціалізацію жертви, спричиняючи:неадекватне сприймання себе – занижену самооцінку, комплекс неповноцінності, беззахисність;негативне сприймання однолітків – відсторонення від спілкування, самотність, часті прогули у школі;неадекватне сприймання реальності – підвищену тривожність, різноманітні фобії, неврози;девіантну поведінку – схильність до правопорушень, суїцидальні наміри, формування алкогольної, тютюнової чи наркотичної залежності.

Номер слайду 8

Що робити вчителям. Завдання вчителів - відслідковувати ситуацію в класі. Спеціалісти-конфліктологи пропонують дуже корисне завдання, яке допомагає визначити, чи є в колективі діти, які перебувають в ситуації жертви. Перед початком уроків попросіть кожну дитину на аркуші паперу написати прізвища чотирьох дітей, з якими вона хоче сидіти поруч за партою. А також прізвище того, кого вона вважає своїм найкращим другом. Коли вчитель проаналізує результати, то легко помітить, кого з дітей «забули», не згадали зовсім. Цей метод має назву «розстановка сил». Завдяки йому можна дослідити комунікацію в колективі й дізнатися, хто в класі жертва, хто агресор, хто є неформальним лідером, а від кого відвернулися однолітки.

Номер слайду 9

Тренінги для початкової школи4 клас. Тренінг 4. Як відстояти себе. Діти демонструють уміння говорити «ні» на пропозиції однолітків, називають способи протистояння насиллю у своєму середовищі, наводять приклади позитивного та негативного впливу однолітків.

Номер слайду 10

Добірка змістовних мультфільмів. Мультфільм «Жив собі чорний кіт» Мультфільм «Про пташок»Мультфільм «Вірте у любов, вірте у Різдво»Мультфільм «Курка, яка несла всяку всячину»Мультфільм-казка «Гидке каченя»

Номер слайду 11

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Мрачко Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Мрачко Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
14 серпня 2021
Переглядів
1289
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку