Презентація на тему: "Давня Індія"

Про матеріал
Мета: проаналізувати природно-географічні умови Індії, ознайомити учнів з найдавнішою цивілізацією Індії, охарактеризувати життя давніх індійців; проаналізувати діяльність царя Ашоки; розвивати увагу, пам'ять, мислення, вміння аналізувати та робити висновки, удосконалювати навички роботи з історичною та контурною картою, історичними джерелами; виховувати зацікавленість до вивчення теми.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

проаналізувати природно-географічні умови Індії, ознайомити учнів з найдавнішою цивілізацією Індії, охарактеризувати життя давніх індійців, а також проаналізувати діяльність царя Ашоки; розвивати увагу, пам'ять, мислення, вміння аналізувати та робити висновки, удосконалювати навички роботи з історичною та контурною картою, історичними джерелами; виховувати зацікавленість до вивчення теми.

Номер слайду 2

ІНДІЯ

Номер слайду 3

ДАВНЯ ІНДІЯ

Номер слайду 4

Якими є природно-географічні умови Індії?Що відомо про найдавнішу цивілізацію в долині Інду?Хто такі арії? Як постала ведійська цивілізація в долині Гангу?

Номер слайду 5

1. На якому півострові розташована Індія?2. Які океани омивають півострів Індостан?3. Які найбільші річки протікають територією Індії?

Номер слайду 6

ПРИРОДНІ УМОВИ ІНДІЇВизначте місце розташування давньої Індії? Що вам відомо про природні умови Індії?

Номер слайду 7

Стародавні поселення

Номер слайду 8

Першими були відкриті стародавні поселення Мохенджо-Даро та Хараппа.

Номер слайду 9

Сучасний вигляд. Мохенджо-Даро та Хараппа.

Номер слайду 10

Основні заняття{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}Землеробство. Скотарство. Ремесло 

Номер слайду 11

У долинах Інду та його приток зводили іригаційні споруди. Урожай збирали двічі на рік. Індійці вирощували пшеницю, ячмінь, горох, диню, бавовник, у вологіших районах сіяли рис.

Номер слайду 12

Розводили корів, буйволів, овець, кіз, свиней, віслюків і різні види домашньої птиці. Близько 2000 р. до н. е. приручили слона.

Номер слайду 13

Давні жителі Індії вміли виплавляти мідь, виготовляти скло, ювелірні вироби, знали й використовували гончарний круг. З Індії до інших країн вивозили бавовняні тканини, слонову кістку, коштовні камені, золото й цінні породи деревини.

Номер слайду 14

{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}Землеробство. Скотарство. Ремесло. Вирощування ячменю,рису, пшениці та ін. Розведення кіз, овець, буйволів, верблюдів, корів, віслюків. Гончарне, прядильне,ювелірне, обробка бронзи

Номер слайду 15

Племена індоарійців (аріїв)

Номер слайду 16

Веди - священні тексти аріїв

Номер слайду 17

Раджі(цар) – верховний розпорядник всієї землі

Номер слайду 18

Дхарма – правила, дотримання яких є передумовою загального порядку.

Номер слайду 19

Ашока (268-231 рр. до н. е.)поділив на п’ять областейпризначав великих державних чиновниківконтролював збирання податків очолював військобув верховним суддеювстановив таємне стеження, влаштовував для можновладців іспити: нечесним загрожували роботи в копальнях. Джерелом багатства держави Ашоки були податки, що їх сплачували вільні хлібороби - власники невеликих ділянок землі, а також ремісники, торговці, власники худоби. утвердився буддизм

Номер слайду 20

Опрацювати § 15 підручника. За текстом підручника створіть малюнок житла давніх індійців. Домашнє завдання

Номер слайду 21

Дякую за співпрацю!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шинкарук Оксана Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
До підручника
Всесвітня історія. Історія України 6 клас (Бандровський О.Г., Власов В.С.)
Додано
2 квітня 2020
Переглядів
1842
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку