Гра-перевтілення __________________Розповісти про Сніжинку від її імені - Я (яка?) _____________________________________ - Мені подобається (що?) ______________________________________________ - Взимку я_________________, а навесні___________________ - Я люлю________________________________________Мені подабається_____________________________________ - Я не люблю_______________________- Я живу__________________________ - Мене оточують (хто?) (що?) - Вони роблять?_____________________________________
- Діти, Живуть на острові Граматики такі слова, які називають ознаку предмета. Це слова, які необхідні у нашому мовленні. Вони прикрашають нашу мову, роблять її ще багатшою, красивішою, ніжнішою і мелодійнішою- Сьогодні ми з ними познайомимось і дізнаємось, як їх називають, та на які питання вони відповідають. Бажаю вам думати швидко, відповідати чітко, творчо працювати й старанно писати.
Інтерактивна Гра « якнайбільше»робота в групах. До поданих слів, які є назвами предметів, добери якнайбільше означень слів, які є назвами ознак. Запиши за зразком. Зразок: Лимон – соковитий, товстий, ароматний, кислий, корисний І група Груша – …,…,… ІІ група Зима – …,…,… ІІІ група Хлопчик – …,…,… IV група Стіл –…,…,…,
2. визнач, хто з дітей використав іменники? Поясни, чому так вважаєш?3. Поєднай слова Читалочки з відповідними словами щебетунчика Запиши утворені словоспалучення слів за зразком. 1. Прочитай, які слова використали у своїх розповідях Читалочка і Щебетунчик СВЯТОРІКЯЛИНКАПОДАРУНКИНОВИЙВЕСЕЛЕНОВОРІЧНІКРАСИВАЗразок: сніг (який?) білий
4. Запиши назви світлин у колонку. Добери до них слова – назви ознак. Наведи дослідження! На які питання відповідають слова Щебетунчика? Визнач, що називають ці слова – предмети чи ознаки. Перевір себе за правилом. Слова, що відповідають на питання який?, яка?, яке?, які?, називають ознаки предметів.
6. Прочитай розповідь Гаджика. Доповни її словами – назвами ознак і запиши. Скористайся довідкою. Я побував на виставці …. фігур. Там бачив зоопарк із …. звірів. У тому зоопарку були ….зайці, …. лисиця, …. слони, …. їжачок. Довідка: льодовий, крижаний, казковий, хитрий, величезний, колючий.
7. Візьми інтерв’ю в однокласників. Постав їм такі запитання. Де ти провів (провела) свої канікули?Що найбільше сподобалося?Якими слова – назвами ознак можеш описати свої канікули. 8. Напиши 2-3 речення про свої канікули. Використай слова – назви ознак 9. Напиши з поданих слів назви ознак Білий, сніг, падає, пухнастий, мороз, лід, зимовий, прозорий, блищить, холодний.