Все добре переймай, а недобре- виправляй14.04.21. Дружбу треба берегти. Нана Деменкова «Дружок і Образа». Визначення жанрових особливостей.
Номер слайду 2
Вправа «Я — сонечко»Уявіть, що ви — малесенькі сонечка. Такі жовті, теплі, лагідні. Простягніть рученятка одне одному. А тепер привітаймося із сонячними промінцями. Який у вас настрій? Що ви очікуєте від уроку? Як потрібно працювати на уроці, щоб отримати гарний результат?Оберіть настрій.
Мовленнєва розминка..ухвалий ..айчик ..асміявся:— Ха-ха! А я ..амаскувався!..найти у ..елені ..умій;тут ..о..ули́нець, ..віробій,..олототисячник ..ірчастий,це ..ілля — ліки для ..айчати. Тамара Коломієць. Читайте скоромовку, уставляючи пропущені букви. ЗЗз. ЗЗззззззззззз
Номер слайду 5
Мовне рівняння ДУБ-УБ+РУБ-Б+ЖБА.
Номер слайду 6
Вчимося висловлюватися. Продовжте речення«Друг –це той ,хто…….»« Дружба - це ………» « Із чого починається дружба? «У кого з вас є друг?А чи можуть дружити тварини?Які приклади такої дружби у вас є?
Номер слайду 7
Відгадайте загадки з. Полюбляє він ковбаску,І хазяйську любить ласку. Дім він завжди захищає. Як зовуть його, хто знає?
Номер слайду 8
Відгадайте загадки з. У воді ми живемо,без води пропадемо.
Номер слайду 9
Робота з підручником. Нана Деменкова «Дружок і Образа» ВПРАВА « ПЕРЕДБАЧЕННЯ»Прочитайте назву твору, як ви її розумієте?Як ви гадаєте, про що буде йтиметься у творі? Щоденні 5. Слухаю і розумію. Чи справдилися ваші передбачення щодо змісту твору?
Номер слайду 10
Щоденні 5. Читаю для себе. Корегований діалог. Як ви гадаєте, до якого жанру належить твір?Чи сподобалась казка? Що вас здивувало?Чи сподобалися персонажі? Хто вони?Де відбувалися події?Яка пора року?Я кий період дня?Чому Дружок заскавчав і побіг додому?Чи образили його рибки?Хто прийшов у гості? Що зробила Образа?Яку тему Образа порушила в розмові з Дружком?Чи погодився Дружок з Образою? А ви погоджуєтесь?Яким на вашу думку повинен бути справжній друг?
Складаємо портрети. Добрий веселий. Веселий. Радісний. На друзів не тримає зла. Справжній друг. Дружок
Номер слайду 13
Складаємо портрети. Хитра. Одинока. Зла. Любить ображатися. Намовляє на інших. Підступний недруг. Образа
Номер слайду 14
Щоденні 5. Читаю з другом. Читання з позначкою. С. 135 V – Я знав це. + - Це для мене нове.? – Викликає запитання.
Номер слайду 15
«Займи позицію»Хто має рацію Дружок чи Образа?Придумайте кілька ситуацій діалогу з Образою.
Номер слайду 16
Вчимося дискутуватиза Наною Деменковою «Дружок і Образа»Якщо в тебе є справжній друг, то й хвороба минає швидше. Так, я вважаю, що…Ні, я вважаю, що…
Номер слайду 17
Робота в групах Як правильно дружити
Номер слайду 18
ХВИЛИНКА ПАРТНЕРСТВА « У гості прийшла Образа» ( Учні в парі роз. ситуацію діалогу з Образою)
Номер слайду 19
РЕФЛЕКСІЯНазвіть казку , яку читали на уроці. Поясніть , як ви розумієте назву казки?Поділіться цікавинками, що почули на уроці. Які поради застосуєте в житті?Де запишете вчинок Дружка : на камені чи на піску?Чи маєте ви хатніх улюбленців?Чи можуть ображатися тварини?Подумайте, яка головна думка твору?
Номер слайду 20
Домашнє завдання. Читати і переказувати казку «Дружок і Образа»