Презентація на тему: "Емма Андієвська "Говорюща риба".(Матеріал до уроку української літератури у 6 класі)

Про матеріал
Презентація до уроку української літератури у 6 класі на тему: "Емма Андієвська "Говорюща риба". Принципи телерантного ставлення до інших, вірності мріяти,прагнення гармонії зі світом"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Емма Андієвська «Говорюща риба». Принципи толерантного ставлення до інших, вірності мріям,прагнення гармонії зі світом.

Номер слайду 2

Мета уроку:-           навчальна: ознайомитися зі змістом казки, усвідомити її повчальний характер; навчитися оцінювати вчинки і поведінку дійових осіб;-           розвивальна: розвивати вміння грамотно висловлювати думки, наводити переконливі аргументи;-           виховна: виховувати доброту, толерантне ставлення до ближнього, прагнути жити у гармонії зі світом.

Номер слайду 3

Епіграф до уроку. Якщо я чимось на тебе не схожий,я цим зовсім не ображаю тебе,а навпаки – обдаровую. Антуан де Сент-Екзюпері1

Номер слайду 4

Акваріум теоретичних знань1 Ка́зка — фольклорний розповідний твір про вигадані, а часом і фантастичні події. При́тча — коротке оповідання алегоричного змісту з яскраво вираженою мораллю. Ба́йка — один із різновидів ліро-епічного жанру, невеликий алегоричний, здебільшого віршований твір повчального змісту, з яскраво вираженою мораллю.

Номер слайду 5

Мотивація навчальної діяльності. 1 Чи зустрічали ви в художній літературі твори, в яких звірі наділені вмінням говорити? Українські народні казки, байки; збірка І. Франка "Коли ще звірі говорили“; Р. Кіплінг "Книга джунглів"

Номер слайду 6

Сприйняття і засвоєння учнями навчального матеріалу.1 План до змісту1.       Тяжке життя риби.2.       Вона знайшла співрозмовника.3.       Відвідини рибою оселі рибалки.4.       Смажені риби усі однакові.

Номер слайду 7

Заповнити таблицю «Реальне і фантастичне у творі».{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Назва твору. Реальне Фантастичне“Говорюща риба”

Номер слайду 8

Заповнити таблицю «Реальне і фантастичне у творі».{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Назва твору. Реальне Фантастичне“Говорюща риба”Риба живе у воді;Рибалка ловить рибу, щоб з'їти;Непорозуміння у родині. Риба говорить; Деякий час живе на суші; Риба ходить.

Номер слайду 9

Робота в групах

Номер слайду 10

Знайти художні засоби, які використано у казці. Опис. Пейзаж. Епітети. Метафори. Порівняння. Опис: риба «ставала великою, пругкою, на ній полискувала вже луска, як викута з найліпшої дамаської сталі», балакучість набрала вправності; мала «добре серце». Пейзаж: «…Сонце пронизало води до дна, засвітивши коралові кущі… з блакитними водоростями…»Епітети: (великою, пругкою, найліпшої, добре);Порівняння: луска, як викута з найліпшої дамаської сталі»;Метафора: сонце пронизало, балакучість набрала вправності.

Номер слайду 11

Склади схему “Риба та її сім’я”Незручно, що вони належать до одної сім’їБатьки. Шановані риб’ячою громадоюзасмученіСподіваються, що риба виздоровієГоворюща риба. Жаліє своїх батьків

Номер слайду 12

Закріплення вивченого матеріалу.  Розв'язування тестових завдань

Номер слайду 13

Складання інформаційного грона «Говорюща риба». Риба - Індивідуальна, не така як всі - Балакуча – Добре серце – Дуже молода – Не розуміла чому сумують – Попливла шукати іншого табуна – Балакучу рибу видалили з води – Риба стала жити на березі – Шукаю співбесідника – Рибалка відчув, що ліпшого приятеля, ніж говорюча риба, в нього нема й ніколи не буде – Вона зашкварчала на пательні – Смажені риби всі однакові - Вона стала такою, як інші.

Номер слайду 14

Підсумки уроку. Оцінювання учнів. Технологія «Незакінчене речення»: Читаючи казку «Говорюща риба», я відчув …я побачив …я зрозумів …

Номер слайду 15

Домашнє завдання. Скласти за казкою «Говорюща риба» сенкан.2) Скласти власне закінчення казки «Говорюща риба».

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 10
Оцінки та відгуки
  1. Калниболотчук Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Грицан Ганна Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Васильченко Ірина Віталіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Жайворонок Наталія Валеріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Бєляєва Вікторія Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Кіріндясова Олена Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Tetjana Matvijiwyn
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Кілєва Оксана Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Kiryan Irina
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Ковтун Юлія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 7 відгуків
pptx
Додано
31 січня 2020
Переглядів
31041
Оцінка розробки
5.0 (10 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку