Презентація на тему: "Етичні питання користування мобільним телефоном"
Етика. Етика й естетика. Виховна робота. Класному керівникові.
Ділове спілкування.
Останнім часом мобільний телефон став нормою для ділової людини, на жаль, етика мобільного спілкування, як свідчить щоденна практика, ще перебуває у процесі становлення. Культура користування мобільним зв’язком не з’являється сама по собі, її необхідно виховувати і популяризувати вже сьогодні, для того, щоб завтра вона стала нормою.
Номер слайду 3
Поради щодо користування мобільним телефоном: Перебуваючи у громадському місці й одержавши вхідний дзвінок на мобільний, по можливості потрібно вийти на вулицю чи в інше приміщення, інакше можна заважати присутнім своєю розмовою. Якщо ви очікуєте на важливий дзвінок і тому не можете виключити телефон, включіть беззвучний режим чи скористайтеся послугою “Голосова пошта”. Існує певний перелік місць і заходів, де необхідно обмежити себе в користуванні мобільним зв’язком: лікарні, навчальні заклади, театри, кінотеатри, прес-конференції, громадські зустрічі, круглі столи, наради, засідання тощо.
Номер слайду 4
Потрібно пам’ятати про оточуючих, адже телефонна розмова – це приватне і глибоко персональне питання. Необхідно говорити досить тихо, не підвищуючи голос. Мобільні і телефони обладнані чуттєвими мікрофонами. Якщо погано чути, достатньо перевірити голосність вхідного звуку телефону. Перебуваючи в оточенні інших людей, варто відрегулювати голосність вхідного дзвінка мобільного телефону. Голосний звук може негативно впливати на присутніх, заважати працювати. Найбільш прийнятний варіант – режим вібрації.
Номер слайду 5
Не завжди обов'язково відповідати на вхідний телефонний дзвінок – у багатьох ситуаціях краще користуватися послугою "Голосова пошта". Невічливо переривати спілкування у зв'язку з отриманням дзвінка. Краще перетелефонувати. Винятки становлять вкрай важливі контакти, у таких випадках варто заздалегідь попередити співрозмовника, що ви очікуєте на важливий дзвінок і будете змушені перервати розмову. У громадських місцях варто переключити мобільний телефон у беззвучний режим перед входом до приміщення.
Номер слайду 6
Повідомлення (смс) надсилаються з метою проінформувати, у разі необхідності отримати зворотну інформацію доречно зателефонувати. У діловому спілкуванні заборонено пересилати поширені спам-повідомлення, які засмічують інформаційний простір. Повідомлення адресується індивідуально. Використовуючи мобільну камеру, потрібно поважати приватне життя інших людей, тому варто запитувати дозволу, перш ніж когось сфотографувати. Мобільний телефон має зберігатися в чохлі, кишені, сумочці, на спеціальній підставці, - в жодному разі не на столі, особливо в кафе, їдальні, ресторані.