Концепція модернізації вітчизняної освіти як необхідність визначає формування в учнів ключових компетентностей, формування яких покладається на школу, належать: Пізнавальні компетентності; Особистісні компетентності; Самоосвітні компетентності; Соціальні компетентності; Творчі компетентності; Здоров’я особистості;
Здоров’я! Без нього людина не може бути щасливою; Його не можуть замінити ніякі цінності; Його не можна придбати; Його можна здобути лише шляхом цілеспрямованої праці над собою і набуттям знань про здоровий спосіб життя; Здоров’я – найбільша цінність не лише окремої людини а й усього суспільства.
Алгоритм побудови сучасного уроку: Конкретизація загальної мети уроку; Поділ змісту теми на навчальні ситуації в залежності від його структури – теоретичні знання, знання способів діяльності, знання і вміння в дії; Формування цільового завдання до кожної навчальної ситуації; Вибір методів навчання, адекватним цільовим завданням; Вибір форм організації навчальної діяльності учнів; При виборі змісту, методів і форм орієнтація на цільову установку і уявлення очікуваного результату спільної діяльності.