Формування орфографічної навички — буквосполучення дж, дз, їхнє звукове значення. Списування із заміною малюнків відповідними словами. Пояснювальний диктант.
Номер слайду 2
Каліграфічна хвилинка. Н н Н н Н н Н н. Нн не ньк най жні
Номер слайду 3
Словникова робота.
Номер слайду 4
Найніжніша моя ненька!
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Формування орфографічної навички.- Подивіться на букви, надруковані на таблиці. Які звуки вони позначають разом?
Номер слайду 7
Гра “Пригадай слова”Хто більше пригадає слів зі звуками [дз] – [дз’], [дж] – [дж’]?
Номер слайду 8
Гра “Пригадай слова”ДЗ – дзиґа, ґудзик, дзьоб, кукурудза, дзеркало, дзвін, дзвоник, дзвіночок, дзюрчати, дзвеніти та інші. ДЖ –джміль, бджілка, бджола, джерельце, джем, джемпер, джинси, джип, джунглі та інші
Номер слайду 9
Списування із заміною малюнків відповідними словами.
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Пояснювальний диктант.• люблю– як позначили м’якість приголосних звуків [л’]?• свою– як позначили звуки останнього складу в слові?• неньку – як позначили м’якість приголосного звука [н’]?• рідненьку – як позначили м’якість приголосних звуків [р’],[н’]?
Номер слайду 12
Склади речення- Складіть зі слів речення. Яке слово можна замінити малюнком? Я свою неньку рідненьку.