Презентація на тему "Формування орфографічної навички — буквосполучення дж, дз, їхнє звукове значення"

Про матеріал
Презентація до уроку письма 1 клас. Розроблена фрагментально до уроку під час дистанційного навчання .
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Формування орфографічної навички — буквосполучення дж, дз, їхнє звукове значення. Списування із заміною малюнків відповідними словами. Пояснювальний диктант.

Номер слайду 2

Каліграфічна хвилинка. Н н Н н Н н Н н. Нн не ньк най жні

Номер слайду 3

Словникова робота.

Номер слайду 4

Найніжніша моя ненька!

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Формування орфографічної навички.- Подивіться на букви, надруковані на таблиці. Які звуки вони позначають разом?

Номер слайду 7

Гра “Пригадай слова”Хто більше пригадає слів зі звуками [дз] – [дз’], [дж] – [дж’]?

Номер слайду 8

Гра “Пригадай слова”ДЗ – дзиґа, ґудзик, дзьоб, кукурудза, дзеркало, дзвін, дзвоник, дзвіночок, дзюрчати, дзвеніти та інші. ДЖ –джміль, бджілка, бджола, джерельце, джем, джемпер, джинси, джип, джунглі та інші

Номер слайду 9

Списування із заміною малюнків відповідними словами.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Пояснювальний диктант.• люблю– як позначили м’якість приголосних звуків [л’]?• свою– як позначили звуки останнього складу в слові?• неньку – як позначили м’якість приголосного звука [н’]?• рідненьку – як позначили м’якість приголосних звуків [р’],[н’]?

Номер слайду 12

Склади речення- Складіть зі слів речення. Яке слово можна замінити малюнком?  Я свою неньку рідненьку.

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Денисенко Олена Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
18 жовтня 2021
Переглядів
902
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку