Написання малої букви а

Про матеріал
Написання малої рукописної букви а. Мета: ознайомити дітей із правильним написанням малої рукописної букви а та її з'єднання з вивченими буквами.
Перегляд файлу

Тема. Письмо малої букви а. Підготовчі графічні вправи. Відривне і безвідривне поєднання елементів малої букви а. Написання буквосполучення аа

Мета. Ознайомити учнів з рукописною буквою а, її складовими. Вчити писати рукописну букву а окремо та в поєднанні з іншою. Удосконалювати навички звукового аналізу слів. Розвивати мовлення, мислення. Виховувати охайність, уважність.

Хід уроку

І. ОРГРНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ

  1.               Вступна бесіда
  •                   Яку букву вивчали сьогодні на уроці читання?
  •                   Який звук вона позначає?
  1.               Гра «Упіймай звук [а]»
  •                   Послухайте вірш і впіймайте слова зі звуком [а].

Акула абетку знайшла,

І з нею до школи пішла.

Щоб у віршах не плутати,

Почала її вивчати.

Демонстрування малюнків акули й абетки.

  •                   Назвіть звуки в слові акула.
  •                   Скільки складів у цьому слові?
  •                   Назвіть наголошений склад.
  •                   Скільки звуків [а] у слові акула?

ІІІ. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1.               Порівняння малої рукописної і друкованої літери а
  •                   Що спільного в цих буквах, а що – відмінного?
  •                   Спробуймо викласти букву а з допомогою «Лего».
  1.               Робота над верхнім малюнком сторінки зошита
  •                   Що ви бачите на малюнку у верхній частині сторінки?
  •                   Назвіть звуки у слові ананас.
  •                   Скільки складів у цьому слові?
  •                   Який склад наголошений?
  1.               Аналіз складових елементів рядкової букви а
  •                   Розгляньте рукописну букву а. З яких елементів вона складається. (З овалу і прямої лінії, заокругленої внизу).
  •                   Спочатку пишемо овал. Починаємо писати нижче верхньої рядкової лінії, ведемо вгору до лінії, заокруглюючи ліворуч, потім униз, теж заокруглюючи. Біля нижньої рядкової лінії заокруглюємо праворуч і ведемо вгору до початку овалу. Потім від верхньої рядкової лінії, торкаючись овалу, ведемо вниз пряму похилу лінію, яку біля нижньої рядкової лінії заокруглюємо праворуч і закінчуємо близько середини рядка.

У зошиті в рамочці біля букви є стрілочка з крапочкою, вона означає, що це елемент, з якого починаємо писати букву. Якщо ви забули, звідки починати писати букву, подивіться на рамочку.

  1.               Графічне тренування
  •                   Спробуємо написати нашу букву а з допомогою носа, ліктя, вуха і т.д.(Прописування букви в повітрі.)
  1.               Письмо малої букви а.
  •                   Рядкову букву а пишемо під лічбу «і-раз-і, два-і».
  1.               Виконання завдань у першому рядку.
  •                   Звертаємо увагу на правильність постави під час письма, положення зошита.

ІV. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI

V. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

  1.               Робота в другому рядку зошита.
  2.               Робота в третьому рядку зошита.
  •                   Пальчикова гімнастика «Чопулята»

Указівний і середній пальці «ходять» по столу.

Чопу-чопу-чопулята,

Ви – маленькі ноженята.

Чопу-чопу від колиски

До рудої кицьки Лиски.

  1.               Робота в четвертому та п’ятому рядку.

VІ. ПІДСУМОК УРОКУ

  •                   Яку букву ми вчилися писати на сьогоднішньому уроці?
  •                   Який звук вона позначає?
  •                   Що подібне, а що – відмінне в малої рукописної та друкованої букви а?

 

 

docx
Додано
21 жовтня 2021
Переглядів
3000
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку