«Історичний герць»Мета гри:закріплення вивченого матеріалурозвиток здатності робити усвідомлений вибіррозвиток здатності систематизувати інформаціюрозвиток вміння працювати в командіспілкування
Номер слайду 3
«Класичний герць»Учні об’єднуються у команди. Команди ставлять один одному запитання в межах певної теми. Виграє та, яка дала найбільше правильних відповідей
Номер слайду 4
Хронологія. Словник. Карта. ПерсоналіїВислови. Сюрприз. Види «зброї»
Номер слайду 5
«Герць на текстовому полі»На основі тексту команди ставлять одна одній запитання. Команда, яка найбільше правильних відповідей – виграє. Клас об’єднується в дві команди
Номер слайду 6
«Гаряча картопля» або «пін-понг»До дошки викликають два учня. Учні по черзі ставлять один одному запитання. Клас оцінює якість запитань і відповідей. Оцінюється: Кмітли-вість. Грунтов-ність Оригі-нальність. Гумор
Номер слайду 7
«Лава на лаву»Утворюємо кілька команд. Команди читають текст і складають запитання для іншої команди. Запитання записують у таблицях. Кожна група відповідає на запитання і оцінює відповіді своїх суперників
Номер слайду 8
«Fishbone» («Рибна кістка»)Мета проведення: Закріплення навчального матеріалу. Спілкування. Розвиток критичного мислення. Розвиток креативних і творчих умінь. Розвиток здатності робити усвідомлений вибір
Номер слайду 9
Проблема(тема)Причини та передумови. Висновки. Хронологія
Номер слайду 10
«Міні - ігри для слів»Мета проведення: Закріплення навчального матеріалу. Спілкування. Розвиток креативних і творчих умінь. Розвиток здатності робити усвідомлений вибір. Розвиток критичного мислення
Номер слайду 11
«Асоціація»Оголошується термін. Вимовляються вголос/записуються слова, які асоціюються із терміном. Перемагає той, у кого більша кількість слів. Симон Петлюра. Трудовий конгрес. Акт Злуки. Універсали. Директорія
Номер слайду 12
«Словобол»Вчитель говорить твердження і кидає учневі кульку. Якщо твердження правильне – учень ловить кульку. Якщо ні – повертає вчителевіУкраїнська Центральна Рада утворилася 4 березня 1917 року. Голова УЦР був Скоропадський. Національний конгрес проходив 6 - 8 квітня 1917 року.
Номер слайду 13
«Продовж»Оголошується тема. Виграє той, чиє речення було останнім, якщо інший нічого не зможе додати. Сусіди по парті по одному реченню один одному розповідають матеріал теми
Номер слайду 14
«Хто далі?»Учні стають у шеренгу і по черзі починають називати слова чи поняття до певної теми. При цьому вони пояснюють суть поняття. Якщо відповідь правильна учень робить крок вперед. Виграє той, хто якомога більше просунеться вперед
Номер слайду 15
«Кубики історій»Мета гри:закріплення навчального матеріалуспілкуваннярозвиток креативних та творчих умінь
Номер слайду 16
Правила гри: Можна зробити конкурс на найкращу розповідь. На основі малюнків, що випали складається розповідь (усно чи письмово)Виготовляється кілька видів кубиків (персонажі , місця, місце дії)Кидаються кубики. Внутрішня політика. Зовнішня політика. Економіка. Культура. Транспорт. ОсвітаІталія. Нідерланди. АнгліяІспанія. Франція. Німеччина
Номер слайду 17
Клас об’єднується в групи. Проводиться демонстрація робіт. Кожна група витягує з кожного конверта по одній картціУ контексті обраних подій група готує презентацію. Місце. Учасники. Події
Номер слайду 18
Кросворд. Мета проведення: Закріплення навчального матеріалу. Розвивати пам’ять, мислення, увагу, здатність робити усвідомлений вибір. В ігровій формі домогтися запам'ятовування основних термінів і понять теми.
Номер слайду 19
«Директорія УНР»1. Найвищий орган державної влади відродженої УНР. 2. В якому місяці підписаний Акт Злуки? 3. Керівник профспілки залізничників. 4. Програмний документ опублікований 26 грудня 1918 року. 5. Військові об'єднання створені на західноукраїнських землях. 6. Хто очолював Раду Народних Міністрів? 7. Голова Директорії. 8. В якому місті проходив трудовий конгрес? 9. Головний отаман військ УНР. 10. Верства населення, яка підтримувала директорію.