В презентаціїї розкривається історія методу, опис ,мета та алгоритм роботи з колами, методичні рекомендаціїї для вихователів , типи тренінгів , технологічний ланцюжок проведення тренінгів ,очікувані результати після роботи з колами тощо.
Це пристрій, який являє собою кілька кіл різного діаметру, нанизаних на загальний стрижень (по типу пірамідки). У верхній частині стрижня встановлюється стрілка. Кола рухливі. Всі вони розділені на однакову кількість секторів. При вільному обертанні кіл під стрілкою виявляються певні сектори. Раймунд на секторах розміщував малюнки, писав слова і цілі вислови. Будь-який бажаючий міг задати питання і за допомогою отриманої комбінації отримати відповідь, який треба було розшифрувати, підключивши уяву. Опис методу
Завдання, які вирішуються в процесі ігрових вправ: Формування поняття «ознака»; встановлення причинно-наслідкових зв'язків між об'єктами; Розвиток навичок фантастичного перетворення об'єктів; формування здатності бачити суть проблеми. Мета роботи з колами Луллія – освоєння способу пізнання світу.
Кола Луллія представляють дошкільнятам як чудові кільця або загадкові кола. Для роботи з дітьми четвертого року життя доцільно брати лише два кола різного діаметра з 4 секторами на кожному. В роботі з дітьми п'ятого року життя використовують два-три кола (4-6 секторів на кожному). Діти шостого року життя цілком справляються з завданнями, в яких використовуються чотири кола з 8 секторами на кожному. Методичні рекомендації
Доцільно проводити поза занять в якості ігрових вправ (індивідуально або з підгрупами дітей). Самі кола бажано виготовити з пластика (або товстого картону). На сектора прикріплюються картинки по темі заняття (за допомогою мастики або скотча, щоб педагог і діти могли легко поміняти їх). Кола Луллія можуть використовуватися і при ознайомлення з навколишнім, і розвитку мовлення, і математики та ін.
Типи тренінгів1 тип: «Знайди реальне поєднання» Під стрілкою об'єднують картинки, що формують реальну картину світу. Складають пропозиції, які об'єднують в собі всі ці об'єкти.2 тип: «Поясни незвичайне поєднання» При розкручуванні кіл розглядають випадкове з'єднання об'єктів і якомога достовірніше пояснюють незвичайність їх впливу.
3 тип: «Придумай фантастичну історію або казку» Об'єднання випадкових об'єктів служить основою для фантазування. Пропонується скласти фантастичне оповідання або казку. 4 тип: «Виріши проблему» У фантастичних казках з героями відбуваються різні історії. Необхідно вчити дитину формулювати проблеми, висувати ідеї щодо їх вирішення.