Заняття з використанням коректурних таблиць Н.Гавриш "Лялька захворіла"

Про матеріал

На даному занятті діти вчаться давати зв'язну вiдповiдь з двох-чотирьох речень на запитання вихователя за змiстом почутої розповiдi;

привчаються при звертаннi вживати слова у кличнiй формi (лялько Оленко); учаться правильно будувати речення;

розвивають вмiння передавати iнтонацiї запитання, повiдомлення, спiвчуття.

Перегляд файлу

ТЕМА:                                 «Лялька захворiла»

Програмовий змiст:

Зв’язне мовлення: вчити давати зв’язну вiдповiдь з двох-чотирьох   речень на запитання вихователя за змiстом почутої розповiдi.

Граматика: привчати дiтей при звертаннi вживати слова у кличнiй формi (лялько Оленко); учити правильно будувати речення.

Звукова культура: розвивати вмiння передавати iнтонацiї запитання, повiдомлення, спiвчуття.

Розвивати пам’ять, мислення, мовлення; виховувати iнтерес до занять.

Обладнання: коректурнi таблицi Гавриш, стенд з картинками на тему : «Бувай здоровий» , фiшки; лялька в колисцi, ложечка з лiками, телефон, демонстрацiя слайдiв на комп’ютерi по заданiй темi.

                                               Хiд заняття

Вихователь звертається до дiтей.

- Дiти, щось давно до нас неприходила лялька Оленка. Давайте пiдемо i провiдаємо її. Але нам потрiбно одягнутись, одягнемо чобiтки один, другий, куртку, шапку (дiти разом з вихователем iмiтують рухи одягання).

- Одягнулись всi, пiдемо до ляльки Оленки (вихователь разом iз дiтьми проходить по килимку).

Вихователь iмiтує стукiт у дверi та запитує:

- Оленко ти вдома? (нiхто не вiдповiдає)

Вихователь пропонує по черзi дiтям позвати Оленку.

- …. поклич ляльку Оленку, а тепер ти поклич, Оленко ти вдома?

- Ой, а дверi вiдкритi. Давайте зайдемо подивимось чи нiчого не трапилось з Оленкою.

Дiти заходять i бачать, що лялька Оленка лежить в колисочцi.

- Дiти у нас сталась прикра неприємнiсть, захворiла наша лялька Оленка.

- Чому вона лежить у лiжечку? (дiти захворiла).

- Так. Як ви гадаєте Оленка почувається добре чи погано? (погано)

- У неї висока температура, дуже болить голова, кашляє та чхає.

- Дiти кому ми повiдомимо, що лялька захворiла? (лiкарю). Давайте зателефонуємо лiкарю i розповiмо, що лялька захворiла та що у неї болить.(вихователь дає по черзi дiтям телефон)

- … розкажи лiкарю, що болить у Оленки.

Послухайте вiрш про Оленку

Ой Оленка наша мила,

Застудилась захворiла.

Вона в лiжечку лежить,

Ляльцi зле їй все болить.

- А вам шкода Оленки? (Так)

- Лiкар виписав лiки Оленцi (показую пляшечку з лiками).

- Малята, а ви знаете, якi лiки бувають на смак? (Гiркi, кислi, несмачнi)

- Ось i лялька Оленка нехоче пити несмачнi лiки, давайте її попросимо. Пiдходь … бери ложечку, а я налию лiкiв. Дiти просять Оленку .

- Дiти просять. Оленко випий лiки будь-ласка.

- Лiки Оленка випила, а тепер їй потрiбно вiдпочити.Тому ми з вами потихенько на носочках пiдемо, щоб не заважати.

iти сiдають за столи, на столi коректурнi таблицi та фiшки)

- Давайте роздивимось картинки. Вiд чого могла захворiти Оленка?

Морозиво - зїла холодне

Цукерок – зїла багато

Мiкроб – немила руки

Накривають фiшками.

- Напевно Оленка не пiклувалась про свое здоров’я.

- Ой здаеться Оленка прокинулась , їй уже напевно лiпше, нiчого не болить.

Пiдходять до ляльки .

- Давайте розкажемо ляльцi, як нашi дiтки пiклуються про свое здоров’я.

Дiти продивляються слайди iз режимними процесами називають їх та iмiтують рухами.

- Бачиш Оленко, якi нашi дiтки молодцi. Хочеш з нами в ГРУ погратись?

iдходять до стенда-таблицi з картинками, на пiдлозi клейонка-таблиця без картинок, вони окремо на столi )

- Дiти, що потрiбно взяти, щоб руки були чистими? (мило, рушник)

- Що потрiбно коли захворiв? (термометр, шприц)

- Що потрiбно, щоб чистити зуби? (зубна щiтка)

- Чим потрiбно займатися, щоб не хворiти? (Спортом)

Дiти ставлять на клейонку картки вiдповiдно до карток на стендi-таблицi. А тепер можете взятии картинки, якi залишились та розтавити в табличку. Молодцi.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Gulenko Tania
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
27 квітня 2018
Переглядів
6749
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку