узагальнити і систематизувати знання учнів з теми «Квадратична функція»;формувати вміння коректно і доречно вживати математичну термінологію,здатність продуктивно співпрацювати в групі, розвивати увагу учнів логічне мислення, творчу активність;сприяти самовихованню наполегливості, відповідальностіМета уроку:
Що називають функцією? Що називають нулями функції?Як, користуючись графіком функції у = х2, побудувати графік функції: у=х2 + 3; у = (х – 1)2; у = (х – 2)2 + 3; у = х2_7?Яку функцію називають квадратичною? Що є графіком квадратичної функції?За якими формулами обчислюються координати вершини параболи?Як визначити напрям віток параболи?Інтелектуальна розминка
Укажіть знак числа а. Укажіть координати вершини параболи. Укажіть найбільше або найменше значення функції. Укажіть нулі функції. Укажіть проміжки на яких функція набуває додатніх значень. Укажіть проміжки на яких функція набуває від’ємних значень. Укажіть проміжок, на якому функція зростає. Укажіть проміжок, на якому функція спадає. Математичний диктант