Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Урок узагальнення та систематизації знань у 9 класі з теми "Функції та графіки"

Про матеріал
Урок узагальнення та систематизації знань у 9 класі з теми "Функції та графіки". Мета даного уроку: розвивати увагу, логічне мислення; виховувати інтерес до математики. У конспекті уроку є цікаві завдання як на відповідність так і кросворд та інше.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

  •    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                

 

 

 

                                      Підготувала: вчитель математики

                        Бурдіна Тетяна Володимирівна                                                        

                                                                  

 

 

 

 

 

 

Мета: узагальнити та систематизувати знаня учнів з теми «Функції і графіки»; розвивати увагу, логічне мислення;  виховувати інтерес до математики.

 

Хід уроку

Актуалізація опорних знань (Усне опитування)

 1. Які з даних графіків  являються 

графіками функцій?

 

 

2. З даних функцій вибрати:

а) Лінійні функції. y = ах + b

б) Функції  прямої  пропорційності. у = kx

в) Функції  оберненой  пропорційності. у = k/x

г) Квадратичні  функції. у = ах2 + bx +c

 

 

 

 

 

 

3. Для кожної функції виберіть відповідний графік функції.

 

 Алгоритм побудови графіка лінійної функції.

 

y = ах + b

х

у

х1

у1

х2

у2

 

Побудувати графік функції  у=3х – 2 (Робота біля дошки)

 

Знайти відповідність

 

 

 

 

Алгоритм побудови  графіка функції  оберненої  пропорційності.

у = k/x

1. Визначити,  в  яких чвертях  знаходиться

графік  функції.

 

        k  > 0 – I  і  III ч                                                k  < 0 – II  і  IV ч.

 

2. Скласти таблицю значень функції.

 

 Побудувати графік функції у = -6/x

 

Алгоритм  побудови  графіка  функції  у = ах2 + bх +с.

1. Визначити напрям віток параболи.

2. Знайти координати вершини параболи. 

3. Знайти точки перетину параболи з осями координат.

4. Знайти ще кілька точок, через які проходить парабола.

 

Побудувати графік функції

Домашнє  завдання:

Середній рівень

С.89 №320, 322(б)

Достатній рівень

С.89 №324(г), 328

Високий рівень

С.90 №336, 327(б)

 

Зібрати зошити на перевірку домашнього завдання.

 

Закріплення знань. (Кросворд)

 

1. Який  вид  графіка  функції оберненої пропорційності?

  1. Який  вид  графіка квадратичной  функції?
  2. … спадання функції.
  3. Як  називається   координата точки  по  осі  Оу?

5. Один  із  способів  задан  функції.  

6. Змінна   величина, значення  якої залежить від  зміни  другої величини.

 

 

doc
Додано
26 березня
Переглядів
24
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку