Презентація до уроку на тему " Моделювання плечового виробу " дає можливість учням ознайомитись з еволюцією розвитку моди, як впливав на одяг стиль і мода тієї чи іншої епохи.
Тема уроку: Моделювання плечового виробу. Практична робота: Перенесення нагрудної виточки. Розробила: вчитель трудового навчання СЗШ № - 77 м. Львова Махінько Ольга Кірова
Номер слайду 2
Стародавній Єгипет 3000р. до н.е. -200р.н.е. Шляхетна жінка, вбрана в м’який колосаріс з м’якої тканини
Номер слайду 3
Семітські жінки в коротких класарісах простого покрою. Сині та червоні кольори. На єгиптянах короткі білі пов’язки на стегнах, типовий одяг для гарячого клімату Єгипту
Номер слайду 4
Антична Греція. Вершник. Юнак одягнений в короткий хітон до колін, який доповнює хламіс, скріплений спереду, перекручений назад і спадаючий складками вниз по спині, один кінець, якого перекинутий через руку юнака
Номер слайду 5
Каріатида з храму Ерехтейона в Афінах ( близько 420р. до н.е. ) Дівчина в типовому грецькому одязі. Пеплос без рукавів Афіна Палада. Вбрана в підперезану пеплу, що спадає симетричними складками.
Номер слайду 6
Античний Рим Статуя Августа. (близько 10р. н.е.) Імператорська призбирана тога. Тога драпірувалась згідно встановленим правилам Молода римлянка вдягнена в столу поверх якої накинутий плащ.
Номер слайду 7
Романська середньовічна мода Мода цього періоду являє собою суміш античних традицій, “ візантійських деталей ” і “ варварських ” новинок Ілюстрація з Ставелотської біблії 1097р. Довга з складками туніка, прикрашена широкою вишивкою. Зверху накинутий плащ. Британський музей. Фреска костелу Педрете в Барселоні. Одяг римського періоду
Номер слайду 8
Вишеградський кодекс. Близько 1085 р. Прага. Ангел, Христос і святий вбрані в сучасний одяг того часу – довгу верхню туніку з широким декоративним оздобленням
Номер слайду 9
Готична мода Молода дівчина в довгій призбираній сукні, поверх сукні сюртук, який заміняє плащ. Ілюстрація з біблії Валислава , 1340р.. Прага. Модний призбираний жіночій плащ., падаючий довгими фалдами Ілюстрація з біблії Валислава , 1340р.. Прага.
Номер слайду 10
Пізня готика. Рогір ван дер Вейден. Святі. Антверпен. В одязі часто зустрічається біле покривало, зав‘язане у вигляді круселера. Жінкі вбрані в приталену суконки
Номер слайду 11
Ренесанс Віторе Карпачо. Музей Корер, Венеція. Обидві дівчини вбрані в дорогі сукні з глибоким вирізом і розрізаними рукавами, кріз які видно білизну.
Номер слайду 12
Юстус ван Гент. Свята зображена в суконці знатної італійської пані. На ній суконка з широкими рукавами, які прикрашєні на плечі сіткою
Номер слайду 13
Мода Людовика ХIV. 1638 -1715рр. Суконки були з глибоким вирізом В жіночому одязі з‘явились дві спідниці: верхня, часто переходила в шлейф і нижня. Суконки оздоблювали мереживом і вишивкою.
Номер слайду 14
Рококо 1730- 1789рр.. Гравюри з Німецького модного альманаху 1786-1788рр. вишуканість, декоративність, тенденційність - ось основні риси, що характеризують цей період.
Номер слайду 15
Друге рококо 1840-1870рр. З Англійського модного журналу, 1864р. Бальні суконки з широкими крінолінами. З модного журналу, 1855р. Жінки зображені в вихідних суконках з крінолінами. Суконка зліва з рукавами мамелюк, спідниця прикрашена воланами, суконку з право доповнює мантілья
Номер слайду 16
Так швидко , як ХХ столітті мода ще не мінялась З журналу мод «Nos loisirs», 1930р. В суконках того часу спідниці тільки закривають коліна, рівна лінія сукон не підкреслює талію. З журналу мод «Vogue», 1949р.Ми бачимо суконкі приталеного силуету стиль “нью лук” Діор.
Номер слайду 17
за 10 років до появи на нього моди - безсоромний; за 5 років до появи на нього моди – непристойний; за 1 рік до появи моди - сміливий; мода - красивий, чарівний, прекрасний; через рік після моди - недбалий; через 10 років після моди - потворний; через 20 років після моди - смішний; через 30 років після моди Зміна нашої оцінки одного і того ж костюма: журналі " Вкус и мода" 1945р. (Лондон, Великобританія)
Номер слайду 18
Методи моделювання Конструктивний - розробка моделей на основі побудови креслення викрійки за допомогою розрахунків; Розробка моделей на основі малюнків з журналів мод; Прикладний розробка моделей на основі готової викрійки з допоміжними прикладними деталями; Муляжний - конструювання і розробка моделей безпосередньо на постаті або манекені.
Номер слайду 19
Виточка є важливим конструктивним елементом жіночого одягу, з їх допомогою з плоскою тканини створюють об'ємну форму виробу. В конструкції основного креслення нагрудну виточку, направлену від плечового зрізу до найвищої точки грудей називають основною. Інші засоби формування об'єму виробу в області грудей (складки, зборки, защепи) є похідними основної виточки і як правило, служать декором ліфа, або виробу в цілому.
Номер слайду 20
Перенесення основної виточки в лінію пройми. Перенесення основної виточки в лінію горловини. Перенесення нагрудної виточки в боковий шов. Перенесення основної виточки в лінію талії. Перенесення основної виточки в лінію середини переду. Практична робота Моделювання плечового виробу Детально ознайомитись з інструкційними картами № 1-5 та загальною схемою перенесення основної виточки в різні сторони залежно від фасону та зробіть наступні побудови: