Панки З’явилися в 70 –х роках в США і Великобританії. Прихильники музики в стилі панк-рок. Зовнішній вигляд: волосся розфарбоване в різні кольори, зачіска в стилі «ірокез». Одяг або брудний, рваний, або стилізований (латки з рваними краями, дірки). Полюбляють футболки, шкіряні короткі куртки з застібкою «блискавка» навкоси, Філософія – анархія, протиставлення себе впорядкованому суспільству. Нормою є ненормативна лексика, алкоголь, наркотики.
Готи Субкультура виникає в кінці 70-х . Пов’язано з напрямком у музиці. Багато в чому наслідували панк-культуру. Основна характерна риса – схильність до чорного кольору. Вони слухають похмурий готик – рок, інколи почитують готичні романи про похмурі замки і привидів, влаштовують вечірки з улюбленою музикою.
Готи Середовище готів не однозначне. Є багато різновидів: по зовнішньому виду, по відношенню до життя (є, так звані, правильні – ті, які весь час перебувають в депресії, а є ті, які ставляться до своєї субкультури, як до розваги). Дівчатам подобаються готичні плаття, а хлопці думають, що в такому вигляді вони більш мужні.
ЕМО від англійського слова – емоційний, субкультура виникла в 1981 році на базі прихильників однойменного музичного жанру Емо виросли з панків. Субкультура Емо – одна з найпопулярніших серед підлітків 13 – 17 -19-20 років. Зовнішній вигляд. Чорно – рожева гама в одязі, екстравагантний грим. Волосся пофарбоване в чорний колір, чубчик (рос. чёлка) навкоси (закриває одне око), око обведено чорним, у вухах «тонелі», через плече – поштова сумка.
ЕМО Естетизують смерть. Життя ними сприймається смугастим (« в полосочку»). Чорна смуга – символ депресії, нещастя, відторгнутості, рожевий (рос. розовый) – світлі моменти в житті. Один з улюблених символів – рожеве серце розколоте поперечною тріщиною або розірване на шматки (рос. в клочья) Емо – це протест проти раціоналізму, засилля ідеології бізнесу, грошей. Намагаються вийти за рамки прагматизму, раціоналізму. Форма протесту – яскравий одяг, макіяж, плач.
Ультрас Організовані групи болільників для підтримки футбольних клубів Вперше виникають після другої світової війни Об'єднує від десяти до декількох тисяч найбільш активних фанатів, які займаються інформаційним просуванням і підтримкою своєї команди Популяризують свій рух (листівки, граффіті, стікери) Поширюють квитки Організовують спеціальні шоу на трибунах Організовують виїзди на гостьові матчі своєї команди