Презентація на тему: "Не з прикметниками"

Про матеріал
Розробка до уроку української мови містить теоретичний та практичний матеріал
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Двадцять друге лютого. Класна робота. Презентацію підготувала ВЧИТЕЛЬ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ Сагунівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів Білоус Ольга Василівна

Номер слайду 3

22 лютого в Україні і світі святкують Міжнародний день бойскаутів. Батьківщина скаутингу – Велика Британія. Цей рух було засновано професійним військовим Робертом Баден-Павеллом 1899 року. В Україні скаутський рух розпочався 1911 року, коли була створена національна організація “Пласт”. Саме пластунами називали Запорізьких козаків, які займалися розвідкою. За часів радянської влади український “Пласт” було замінено на піонерський рух. Відновився скаутинг в Україні після 1990 року, після того, як наша країна здобула незалежність. Скаут( англ. Розвідник)1. Член дитячої або юнацької організації військово-політичного характеру. 2. Шукач молодих талантів, обдарованих людей.

Номер слайду 4

Прослухати пісню, виписати прикметники

Номер слайду 5

Асоціативний кущ. Україна

Номер слайду 6

Мета урокуповторити й поглибити знання про прикметник, способи творення прикметників, зокрема про префіксальний спосіб; зміцнювати навички правопису прикметників з часткою не разом і окремо та позначати відповідні орфограми,формувати вміння правильно писати прикметники з вивченою орфограмою; розвивати творчі вміння зіставляти, порівнювати, моделювати й конструювати мовні явища; виховувати патріотичні почуття, любов до Батьківщини, рідної мови.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Запишіть речення. Розкрийте дужки. Поясніть написання прикметників. Україна – (не)залежна держава. Мова кожного народу (не)повторна і своя. Цього року зима (не)холодна.

Номер слайду 9

Кодовий диктант 1 – без НЕ не вживається, 2 –разом, 3 –є протиставленняне/бідний, не/вблаганний, не/нависний, не/великий, а малий, не/гайний, не/гарячий, а холодний, не/дорогий, не/дорогий, а дешевий, не/щасливий, не/веселий

Номер слайду 10

Запишіть прислів’я, розкриваючи дужки. Поясніть значення. Родися (не)багатим, а щасливим. Дружній череді вовк (не) страшний. Б’ють (не)лежачого, а ледачого.(Не) надійний друг гірше (не) друга. Питай (не)старого, а бувалого.

Номер слайду 11

Фізкультхвилинка

Номер слайду 12

Робота з підручником. Виконати вправу 433

Номер слайду 13

Гра «Разом чи окремо»https://learningapps.org/2121093

Номер слайду 14

Дослідження-відновлення. Відновити фразеологічні звороти, уставивши з довідки потрібні за змістом прикметники з часткою не. Пояснити значення відновлених фразеологізмів. Два-три звороти ввести у самостійно складені речення. 1) … на руку. 2) … голосом. 3) Глянути … оком. 4) Побила … година. 5) … сила поплутала. Довідка: не/чистий, не/людським, не/чиста, не/добрим, не/щаслива.

Номер слайду 15

Культура слова. Неправильно. Вірна думка. Вірний спосіб. Вірна відповідь. Правильно. Слушна/правильна думка. Надійний спосіб. Правильна відповідь

Номер слайду 16

Правильно/неправильноhttps://wordwall.net/uk/resource/46597170

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Переписати речення, розкриваючи дужки. Пояснити написання не з прикметниками . Прокоментувати вставлені розділові знаки Ти будеш Вітчизно моя кароока повік (не)залежна повік молода. Ти і багата, ти і (не)озора ти і могутня ти і (не)зборима моя прекрасна Вітчизно.

Номер слайду 19

Записати прикметники, пояснити правила правопису. Не/безпечний; не/бідний; не/бувалий; не/вблаганний; не/вдалий; не/великий, а малий; не/врожайний; не/втішний; не/веселий, а сумний; не/гайний; не/гарячий, а холодний; не/добрий, а злий; не/доброзичливий; не/приязний; не/зугарний; не/квапний; не/істотний; не/нависний; не/поетичний; не/популярний; не/рідний, а чужий; не/сильний, а повільний.

Номер слайду 20

Мета урокуповторити й поглибити знання про прикметник, способи творення прикметників, зокрема про префіксальний спосіб; зміцнювати навички правопису прикметників з часткою не разом і окремо та позначати відповідні орфограми,формувати вміння правильно писати прикметники з вивченою орфограмою; розвивати творчі вміння зіставляти, порівнювати, моделювати й конструювати мовні явища; виховувати патріотичні почуття, любов до Батьківщини, рідної мови.

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Домашнє завдання. Вивчити правила п. 45, ст. 214,Виконати вправу 435

pptx
Додав(-ла)
Білоус Ольга
Додано
6 березня
Переглядів
79
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку