Прізвище, ім’я______________________________________________________
1. Відносний прикметник ужито в словосполученні
А сміливий вчинок
Б зелена трава
В сільська місцевість
Г лебедине пір'я
2. Присвійний прикметникк ужито в реченні
А Твоя думка – це потужний енергетичний двигун (М.Чумарна).
Б Український рушник – це найкраща з прикрас (В.Крищенко).
В Згодом зателефонував голова батьківського комітету й запросив на збори.
Г Гості полягали спати в бабиній хатинці (Г. Малик).
3. Складену форму вищого ступеня порівняння ужито у рядку
А якнайкмітливіший
Б найбільш активний
В менш сумний
Г найпривабливіший
4. Ступені порівняння можна утворити від обох прикметників в рядку
А зелененький, корисний
Б холодний, порожній
В премудрий, вільний
Г вразливий, лагідний
5.Від поданих прикметників утвори форми ступенів порівняння за зразком
Зразок: розумний – розумніший, найрозумніший.
Корисний – ___________________________________________________________
Гарний – _____________________________________________________________
Важкий – _____________________________________________________________
Високий – ____________________________________________________________
6. Правильно утворено форми ступенів порівняння прикметників у рядку
А вужчий, самий короткий
Б більш рішучіший, якнайпотрібніший,
В рідніший, швидший за всіх
Г живіший, найщасливіший
7. У запропонованих реченнях знайди граматичну помилку у вживанні форм ступенів порівняння прикметників. Відредагуй ці речення, правильний варіант запиши
______________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Серед запропонованих прикметників обери відносний, склади й запиши з ним речення (граматичну форму можна змінювати)
Кмітливий, солов’їний, український.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9. Склади й запиши 2 речення так, щоб в одному прикметник срібний був відносним, а в другому – якісним
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Самооцінювання. Постав позначку у відповідній комірці.
Я це добре знаю, розумію! |
Варто пригадати матеріал, попрацювати над окремими питаннями. |
Потрібна допомога!
|