Комунальний заклад освіти Пеня Алевтина Євгеніївна«Середня загальноосвітня школа № 124» початкова школа. Дніпровської міської ради категорія спеціаліст асистент учителя. Презентація на тему: «Організація інклюзивного навчання: теорія та практика»Дніпро2024
Номер слайду 2
Кожна дитина — це різний вигляд квітки, але всі разом вони роблять цей світ прекрасним садом.
Номер слайду 3
Інклюзія – це доступність освіти для всіх, коли всім зручно незалежно від наявності особливих освітніх потреб.
Номер слайду 4
Особа з особливими освітніми потребами – це особа, яка потребує додаткової постійної чи тимчасової підтримки в освітньому процесі з метою отримання її права на освіту, сприяння розвитку особистості, поліпшення стану здоров'я та якості життя, підвищення рівня участі в житті громади.
Номер слайду 5
Дитина з особливими освітніми потребами: рівні права, рівні можливості
Номер слайду 6
Інклюзивне навчання – це система освітніх послуг, гарантованих державою, що базується на принципах недискримінації, врахуванні багатоманітності людини, ефективного залучення та включення до освітнього процесу всіх його учасників.
Номер слайду 7
Діти з обмеженими можливостями сильніше, ніж ми думаємо. Вони б’ються в битвах, про які більшість людей ніколи не дізнається.
Номер слайду 8
Одним з пріоритетних напрямків створення інклюзивного простору є функціонування ресурсної кімнати. Ресурсна кімната – це спеціально організований простір, де надаються психолого-педагогічні послуги та проводяться корекційно-розвиткові заняття.
Номер слайду 9
Важливу роль в організації освітнього процесу в класі з інклюзивним навчанням відіграє асистент вчителя -педагогічний працівник, який забезпечує особистісно орієнтоване спрямування освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами.
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Асистент вчителя добирає відповідні до потреб учня дидактичні завдання, які сприяють його всесторонньому розвитку
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Приорітетним у діяльності асистента вчителя є систематичний збір портфоліо учня, яке відображає зусилля дитини, її прогрес та навчальні досягнення за певний період часу
Номер слайду 14
Командний підхід, комфортне освітнє середовище та дружній дитячий колектив є важливими складовими успішного функціонування інклюзивної системи освіти
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Психологічна підтримка дитини з особливими освітніми потребами найголовніша умова для реалізації інклюзивного навчання
Номер слайду 17
Слід завжди пам'ятати, що важливим обов'язком педагогів, родини, однолітків, всіх, хто оточує особливу дитину, є життєва необхідність оточити її безмежним добром, ласкою, ніжністю, всебічною увагою та щирою любов'ю. Незвичайна дитина повинна мати емоційний комфорт, відчувати неабияку допомогу та підтримку в житті, партнерську повагу і постійну впевненість у повноцінному розвитку.