Звіт директора про функціонування класу-комплекту. Стане в нагоді адміністраторам шкіл, які планують відкриття класу-комплекту. Покроково показана робота закладу. Клас є інклюзивним.
Валентини Перкіної Звіт директора Бахмутської ЗОШ І-ІІ ступенів N4 про функціонування класу-комплекту. Нарада керівників01.03.2024
Номер слайду 2
З чого розпочали?
Номер слайду 3
Що таке клас-комплект?Клас-комплект - група учнів різних років навчання (класів), у тому числі осіб з особливими освітніми потребами, які здобувають початкову освіту відповідно до освітньої програми, яка враховує особливості організації навчання таких учнів.
Номер слайду 4
Особливості організації класу-комплекту
Номер слайду 5
Організація класу-комплекту
Номер слайду 6
Зразки розкладу навчальних занять
Номер слайду 7
Організація класу-комплекту
Номер слайду 8
Кадри. Рублевська Ірина Олександрівна, вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти, вчитель вищої категорії, у 2021 році успішно пройшла сертифікаціюстаж роботи – 30 років. Біла Наталя Вікторівна, асистент вчителя спеціальної освіти, спеціаліст, стаж роботи – 15 років.
Номер слайду 9
Учнівський склад класу-комплекту2 клас – 6 учнів3 клас – 9 учнів, з них 1 дитина ООП
Номер слайду 10
Умови ефективності роботи у з’єднаному класіДисципліна. Оптимізація змісту уроку. Раціональне об'єднання класів в комплект. Розподіл часу між класами. Встановлення чітких правил та очікувань у відношенні до учнівІнструкціїЗабезпечення розуміння учнями інструкцій та завдань. Раціональне чергування самостійної роботи учнів з роботою під керівництвом учителя. Підтримка. Створення сприятливого середовища для навчання та розвитку. Вчити природньо сприймати і толерантно ставитися до людських відмінностей. Вчити співпрацювати з дітьми різного віку.
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Фотогалерея.
Номер слайду 13
Вивчаємо вірші. Мнемотехніка.https://youtube.com/shorts/-Kqr. R3 Gr. KMs?feature=share
Номер слайду 14
Взаємодія з батьками. Партнерство. Створення партнерських відносин між школою та сім'єю для сприяння розвитку дитини. Оперативність. Регулярний обмін інформацією та відкритість взаємодії для ефективного розв'язання питань.Індивідуальний підхід. Урахування особливостей кожної родини для побудови ефективних спільних стратегій виховання.
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Проблемні питання{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Вчителі, що працюють в класі-комплекті потребують додаткового методичного супроводу щодо раціонального розподілу часу на уроці, треба ретельно продумувати кожну хвилину проведення етапів уроку з двома класами одночасно;Вимагає більше часу від вчителів під час приготування уроків, урізноманітнення форм уроків;Добір оптимальних онлайн-сервісів для дистанційної роботи саме в класі-комплекті;