Кадри. Рублевська Ірина Олександрівна, вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти, вчитель вищої категорії, у 2021 році успішно пройшла сертифікаціюстаж роботи – 30 років. Біла Наталя Вікторівна, асистент вчителя спеціальної освіти, спеціаліст, стаж роботи – 15 років.
Умови ефективності роботи у з’єднаному класіДисципліна. Оптимізація змісту уроку. Раціональне об'єднання класів в комплект. Розподіл часу між класами. Встановлення чітких правил та очікувань у відношенні до учнівІнструкціїЗабезпечення розуміння учнями інструкцій та завдань. Раціональне чергування самостійної роботи учнів з роботою під керівництвом учителя. Підтримка. Створення сприятливого середовища для навчання та розвитку. Вчити природньо сприймати і толерантно ставитися до людських відмінностей. Вчити співпрацювати з дітьми різного віку.
Взаємодія з батьками. Партнерство. Створення партнерських відносин між школою та сім'єю для сприяння розвитку дитини. Оперативність. Регулярний обмін інформацією та відкритість взаємодії для ефективного розв'язання питань.Індивідуальний підхід. Урахування особливостей кожної родини для побудови ефективних спільних стратегій виховання.
Проблемні питання{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Вчителі, що працюють в класі-комплекті потребують додаткового методичного супроводу щодо раціонального розподілу часу на уроці, треба ретельно продумувати кожну хвилину проведення етапів уроку з двома класами одночасно;Вимагає більше часу від вчителів під час приготування уроків, урізноманітнення форм уроків;Добір оптимальних онлайн-сервісів для дистанційної роботи саме в класі-комплекті;