Радченя Л. М.директор та вчитель математики,Киликиївський навчально-виховний комплекс «дошкільний навчальний заклад - середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» ОРГАНІЗАЦІЯ МЕТОДИЧНОЇ ПІДТРИМКИ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ В УМОВАХ КАРАНТИНУ
Номер слайду 2
Функції керівника закладу освіти *вибудова стратегії, постановка цілей та аналіз результатів; підтримка та розвиток вчителів; стратегічне управління фінансами та людськими ресурсами;налагодження партнерств. Уварова А. Від керівника до лідера: практичні поради для директорів шкіл та керівників відділів освіти URL: https://decentralization.gov.ua/uploads/library/file/521/12.2019.pdf
Номер слайду 3
Першочергові завдання адміністрації закладу освітиредагування навчальних планів для узагальнення тем з певних предметів;планування синхронних та асинхронних уроків.організація робочих місць для вчителів з доступом до мережі Інтернет (у кого немає можливості працювати вдома);вибір єдиної освітньої платформи для організації дистанційного навчання;методична підтримка вчителів;налаштування сервісів для комунікації, контролю, проведення онлайн уроків тощо.
Номер слайду 4
Методичні майстер-класи та практичні заняття з питань дистанційної освіти учнів
Номер слайду 5
Особливості організації майстер-класів та практичних занятьоб’єднання вчителів у групи за напрямками предметів, що вони викладають;наявність у кожного вчителя або комп’ютера, або ноутбука, або сматфона, або планшета, підключених до мережі Інтернет;наявність аккаунту у Google (або його можна створити на першому занятті).
Номер слайду 6
№ 1. Особливості дистанційного та змішаного навчання. Мета:ознайомити з особливостями дистанційного та змішаного навчання учнів з врахування специфіки навчальних предметів;створення аккаунту Google;розкладу уроків.
Номер слайду 7
№ 2. Синхронні уроки (виклик сучасності)Мета:навчити вчителів використовувати Zoom чи Google Meet для проведення онлайн уроків, батьківських зборів, нарад; проводити демонстрацію екрану та свого робочого столу; забезпечити контроль діями учнів під час онлайн уроку.
Номер слайду 8
№ 3. Комунікація з учнями, батьками і вчителями під час дистанційного навчання. Мета:створення груп класів у Viber (або у іншому месенджері), Classroom тощо;розробка правил комунікації; повторення правил мережевого етикету;ведення електронного журналу.
Номер слайду 9
№ 4. Оцінювання та контроль знань учнів. Мета:створення тестів в Google Forms;використання готових тестів з порталів «На урок», «Всеосвіта» тощо; виправлення помилок, коментування та оцінювання сфотографованих робіт, що надіслані електронною поштою чи у Viber.
Номер слайду 10
№ 5. Психологічна підтримка педагогічного колективу. Мета:профілактика професійного вигорання;розвиток стресостійкості, навичок саморегуляції в умовах карантину.