«Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами»Підготувала асистент вчителя. Гришкевич Наталія Арсенівна
Номер слайду 2
Карантин вніс багато змін у життя учнів з особливими освітніми потребами. А саме: Зміни в режимі дня. Буденність, одноманітність днів. Перехід до нової дистанційної форми навчання. Неможливість зустрічатися з друзями, однокласниками
Номер слайду 3
Головні принципи дистанційного навчання. Принцип інтерактивностіПринцип індивідуального підходу. Принцип диференціаціїПринцип пластичності
Вчитель повинен: Розробляти уроки з огляду на індивідуальні можливості учнів. Підібрати ефективні онлайн-інструменти. Використовувати зручні онлайн-платформи. Проводити уроки зранку онлайн або офлайн. Розробити правила поведінки на онлайн або офлайн уроках
Номер слайду 6
Домашні завдання для учня з ООП15432- зменшені за обсягом- прості у виконанні - чітко сформульовані- з алгоритмом їх виконання- без вказаного терміну виконанняppt_xppt_xppt_xppt_xppt_x
Номер слайду 7
Оцінювання учнів з ООП в умовах дистанційного навчання здійснюється за тими ж критеріями, що й до цього. Ще одним видом оцінювання є портфоліо учня. Портфоліо. Учня __ класу ____________ ЗОШ _______________ Прізвище, ім'я учня. Фото учня
Номер слайду 8
Участь батьків дітей з ООП в дистанційному навчанніБатьки стають каналом комунікації між учителем і учнем з ООПТреба заздалегідь пояснити батькам, якої саме допомоги ви від них чекаєте. Надають необхідну інформацію про навчання та поведінку учня з ООПДопомагають учням у виконанні домашніх завдань
Номер слайду 9
В умовах використання технологій дистанційного навчання асистент вчителя:організовує спільно з учителем/ями освітній процес з використанням технологій дистанційного навчання;забезпечує комунікацію закладу освіти та батьків (інших законних представників дитини) з метою організації навчання учнів з особливими освітніми потребами;координує дистанційне навчання з батьками (іншими законними представниками) дитини, у тому числі завчасно попереджає про зміни розкладу, необхідні навчально-дидактичні матеріали тощо;здійснює підготовку матеріалів для дистанційного навчання для учнів з особливими освітніми потребами, у тому числі консультує батьків щодо їх використання;забезпечує підготовку індивідуальних завдань та адаптацію їх до використання в умовах дистанційного навчання;забезпечує індивідуалізацію технологій дистанційного навчання з урахуванням особливих освітніх потреб, у тому числі обирає відповідні інструменти, консультує батьків щодо технічних особливостей їх використання з учнями з особливими освітніми потребами;асистує вчителю під час проведення дистанційних занять, до прикладу: допомагає вчителю під час поділу учнів на пари і групи в ZOOM-конференціях, може приєднуватись до будь-якої пари/групи в будь-який момент, допомагати та виправляти помилки, слідкувати за підняттям рук учнів;надає учню та його батькам (іншим законним представникам) рекомендації щодо дотримання норм при користуванні комп’ютерною технікою.
Номер слайду 10
Пам’ятайте про загальні правила визначення пріоритетів вибору цілей у навчанні та розвитку учнів з особливими освітніми потребами: Забепечення життя та здоров'я учня. Навички соціальної взаємодії та спілкування. Адаптивні та побутові навички. Академічні компетенції
Номер слайду 11
Василь Сухомлинський«Ми повинні думати про те, що ми вкладаємо в душу людини… Вірте в талант і сили кожного учня.»r