Презентація на тему: "Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами"

Про матеріал
Схематичне зображення основних особливостей дистанційного навчання дітей з ООП.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами»Підготувала асистент вчителя. Гришкевич Наталія Арсенівна

Номер слайду 2

Карантин вніс багато змін у життя учнів з особливими освітніми потребами. А саме: Зміни в режимі дня. Буденність, одноманітність днів. Перехід до нової дистанційної форми навчання. Неможливість зустрічатися з друзями, однокласниками

Номер слайду 3

Головні принципи дистанційного навчання. Принцип інтерактивностіПринцип індивідуального підходу. Принцип диференціаціїПринцип пластичності

Номер слайду 4

Учень з особливими освітніми потребами. Медична сестра. Практичний психолог. Вчитель ЛФКАсистент вчителя. Батьки. ВчителіАдміністрація

Номер слайду 5

Вчитель повинен: Розробляти уроки з огляду на індивідуальні можливості учнів. Підібрати ефективні онлайн-інструменти. Використовувати зручні онлайн-платформи. Проводити уроки зранку онлайн або офлайн. Розробити правила поведінки на онлайн або офлайн уроках

Номер слайду 6

Домашні завдання для учня з ООП15432- зменшені за обсягом- прості у виконанні - чітко сформульовані- з алгоритмом їх виконання- без вказаного терміну виконанняppt_xppt_xppt_xppt_xppt_x

Номер слайду 7

Оцінювання учнів з ООП в умовах дистанційного навчання здійснюється за тими ж критеріями, що й до цього. Ще одним видом оцінювання є портфоліо учня. Портфоліо. Учня __ класу ____________ ЗОШ _______________ Прізвище, ім'я учня. Фото учня

Номер слайду 8

Участь батьків дітей з ООП в дистанційному навчанніБатьки стають каналом комунікації між учителем і учнем з ООПТреба заздалегідь пояснити батькам, якої саме допомоги ви від них чекаєте. Надають необхідну інформацію про навчання та поведінку учня з ООПДопомагають учням у виконанні домашніх завдань

Номер слайду 9

В умовах використання технологій дистанційного навчання асистент вчителя:організовує спільно з учителем/ями освітній процес з використанням технологій дистанційного навчання;забезпечує комунікацію закладу освіти та батьків (інших законних представників дитини) з метою організації навчання учнів з особливими освітніми потребами;координує дистанційне навчання з батьками (іншими законними представниками) дитини, у тому числі завчасно попереджає про зміни розкладу, необхідні навчально-дидактичні матеріали тощо;здійснює підготовку матеріалів для дистанційного навчання для учнів з особливими освітніми потребами, у тому числі консультує батьків щодо їх використання;забезпечує підготовку індивідуальних завдань та адаптацію їх до використання в умовах дистанційного навчання;забезпечує індивідуалізацію технологій дистанційного навчання з урахуванням особливих освітніх потреб, у тому числі обирає відповідні інструменти, консультує батьків щодо технічних особливостей їх використання з учнями з особливими освітніми потребами;асистує вчителю під час проведення дистанційних занять, до прикладу: допомагає вчителю під час поділу учнів на пари і групи в ZOOM-конференціях, може приєднуватись до будь-якої пари/групи в будь-який момент, допомагати та виправляти помилки, слідкувати за підняттям рук учнів;надає учню та його батькам (іншим законним представникам) рекомендації щодо дотримання норм при користуванні комп’ютерною технікою.

Номер слайду 10

Пам’ятайте про загальні правила визначення пріоритетів вибору цілей у навчанні та розвитку учнів з особливими освітніми потребами: Забепечення життя та здоров'я учня. Навички соціальної взаємодії та спілкування. Адаптивні та побутові навички. Академічні компетенції

Номер слайду 11

Василь Сухомлинський«Ми повинні думати про те, що ми вкладаємо в душу людини… Вірте в талант і сили кожного учня.»r

Номер слайду 12

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Інкл
Додано
28 лютого 2021
Переглядів
2990
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку