Участь батьків дітей з ООП в дистанційному навчанніБатьки стають каналом комунікації між учителем і учнем з ООПТреба заздалегідь пояснити батькам, якої саме допомоги ви від них чекаєте. Надають необхідну інформацію про навчання та поведінку учня з ООПДопомагають учням у виконанні домашніх завдань
В умовах використання технологій дистанційного навчання асистент вчителя:організовує спільно з учителем/ями освітній процес з використанням технологій дистанційного навчання;забезпечує комунікацію закладу освіти та батьків (інших законних представників дитини) з метою організації навчання учнів з особливими освітніми потребами;координує дистанційне навчання з батьками (іншими законними представниками) дитини, у тому числі завчасно попереджає про зміни розкладу, необхідні навчально-дидактичні матеріали тощо;здійснює підготовку матеріалів для дистанційного навчання для учнів з особливими освітніми потребами, у тому числі консультує батьків щодо їх використання;забезпечує підготовку індивідуальних завдань та адаптацію їх до використання в умовах дистанційного навчання;забезпечує індивідуалізацію технологій дистанційного навчання з урахуванням особливих освітніх потреб, у тому числі обирає відповідні інструменти, консультує батьків щодо технічних особливостей їх використання з учнями з особливими освітніми потребами;асистує вчителю під час проведення дистанційних занять, до прикладу: допомагає вчителю під час поділу учнів на пари і групи в ZOOM-конференціях, може приєднуватись до будь-якої пари/групи в будь-який момент, допомагати та виправляти помилки, слідкувати за підняттям рук учнів;надає учню та його батькам (іншим законним представникам) рекомендації щодо дотримання норм при користуванні комп’ютерною технікою.