Презентація на тему "Пейзаж. Історія пейзажу"

Про матеріал

Презентація на тему "Пейзаж. Історія пейзажу" складається із 15 слайдів. При використанні даної презентації як опорної протягом всього уроку, полегшується робота вчиталя і підвищується зацікавленність учнів. Актуалізація опорних знань проходить у вигляді вправи "Криголам". В основній частині є зображення картин зимових пейзажів різних художників. Також розробка містить практичну частину - поетипну інструкцію для створення власного пейзажу .

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Пейзаж. Історія пейзажу Матеєнко Марина Іванівна, вчитель Жаботинської ЗОШ І-ІІІ ступенів Кам’янської районної ради Черкаської області

Номер слайду 2

Мета уроку Ознайомити учнів з нетрадиційною технікою малювання; урізноманітнити технічні навички роботи з акварельними фарбами; розвивати спостережливість, зорову пам'ять, уміння вирішувати загальний тоновий і колірний стани пейзажу, творчу уяву, образне мислення, фантазію; виховувати любов до природи, вміння бачити прекрасне, розвивати інтерес до пейзажного живопису.

Номер слайду 3

Актуалізація опорних знань Вправа «Криголам» К – картина Ф - фреска П – пейзаж О – орнамент А - акварель Е – ескіз Л – ліногравюра Р - різьба Н – натюрморт І – ікона Б - буквиця З – зліпок Р – рельєф А - автопортрет Л – ліплення И К – контррельєф

Номер слайду 4

Розгадування загадок Він ще недавно голубів, Застиг у сонній мрії. Ось небокрай почервонів — І він вже рожевіє. Як тільки сутінь настає, Ліхтарики мигають, Він фіолетовим стає І таємничо сяє! Спочатку він міцний і білий, Та коли сонце припікає, Він ураз слабішає, жовтіє, Чорніє, тане і... тікає.

Номер слайду 5

Ярослав Ціко

Номер слайду 6

Клод Моне «Сорока»

Номер слайду 7

Поль Гоген «Село Бретон у снігу»

Номер слайду 8

Хендрік Аверкамп «Зимовий пейзаж із ковзанярами»

Номер слайду 9

Роберт Дункан 

Номер слайду 10

Кевін Волш

Номер слайду 11

Стюарт Шервуд

Номер слайду 12

Практична частина 1. Обираєте, який саме зимовий пейзаж будете створювати, продумавши його назву, наприклад: "Різдвяна ніч", "Мороз та сонце - день святковий" тощо, та який саме настрій будете передавати за допомогою кольору, колориту 2. На чорновику або мольберті підбираємо відтінки та основні і допоміжні тона. 4. Виконуємо роботу в кольорі. Створюємо фон, використовуючи вату. 5. Після висихання або по-вологому на поверхні зображуємо пензлем деталі.

Номер слайду 13

Підсумок уроку 1. Вид образотворчого мисте­цтва, основним засобом зображен­ня в якому є колір: а) живопис; б) скульптура; в) графіка. 2. До теплих кольорів нале­жать: а) червоний, оранжевий, жов­тий; б) зелений, синій, фіолето­вий; в) білий, сірий, чорний. 3. До холодних кольорів нале­жать: а) рожевий, коричневий; б) червоний, оранжевий, жовтий; в) голубий, синій. 4. Жанр образотворчого мис­тецтва, присвячений зображенню природи, краєвидів міст і сіл: а) портрет; б) пейзаж; в) натюрморт.

Номер слайду 14

Домашнє завдання Підготувати повідомлення про відомих художників в пейзажному жанрі

Номер слайду 15

Список використаних джерел http://school.home-task.com/pejzazh-istoriya-pejzazhu/ https://pustunchik.ua/ua/online-school/art/zymni-peizazhi-vidomyh-hudozhnykiv https://www.annaorion.com.ua/pejzazh-maslom/

ppt
Додано
20 листопада 2018
Переглядів
2635
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку