Презентація на тему:" Підготовка до ремонту.Розбираня елементів ходової частини тракторів".

Про матеріал
Презентація на тему:" Підготовка до ремонту.Розбираня елементів ходової частини тракторів". В цій презентації представлено покроковий процес та завдання практичного спямування для розбирання елементів ходової частини тракторів, а також схема ходової частини.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготовка до ремонту. Розбираня елементів ходової частини тракторів. Майстер виробничого навчання. Сергій ТІТКОВ

Номер слайду 2

Ходова частина трактора Двигун: Двигун генерує потужність, необхідну для руху трактора. Це може бути дизельний, бензиновий або електричний двигун. Трансмісія: Трансмісія передає потужність від двигуна до коліс або гусениць. Вона може бути механічною, гідравлічною або електронною. Передні та задні вісі: Вони підтримують колеса або гусениці і дозволяють їм обертатися. У деяких тракторах можуть бути встановлені також вісі з перехідною передачею, які дозволяють змінювати рух коліс в залежності від умов роботи. Колеса або гусениці: Це контактні точки трактора з землею, які забезпечують тягу і стабільність. Для різних умов ґрунту можуть використовуватися різні типи коліс або гусениць. Рульове управління: Система, що керує рухом передніх коліс або гусениць, дозволяючи оператору керувати трактором. Гальма: Гальма призначені для зупинки трактора та його утримання на місці, а також для контролю швидкості руху. Підвіска: Підвіска амортизує удари від нерівностей дороги або ґрунту, покращуючи комфорт оператора та зберігаючи цілісність трактора

Номер слайду 3

Ходова частина трактора

Номер слайду 4

Інструкція з охорони праці ІНСТРУКЦІЯЗ ОХОРОНИ ПРАЦІ ПРИ РЕМОНТІ І ТЕХНІЧНОМУ ОБСЛУГОВУВАННІ ХОДОВОЇ ЧАСТИНИ.1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ1.1.   Приміщення слюсарної майстерні повинно бути світлим, теплим і сухим. Підлогу в кабінеті й майстерні потрібно утримувати в чистоті, вона повинна бути без вибоїн і ям, мати не слизьку й зручну для очищення поверхню. Не можна закривати вибоїни та ями на підлозі випадковими матеріалами.1.2.   Напрямок основного світлового потоку в слюсарній майстерні повинен бути з лівого боку від учня, а на робочих місцях – відповідно до технологічних вимог.1.3.   Вікна та інші світлові отвори забороняється захаращувати інструментом, пристроями, навчально-наочними посібниками та іншими предметами. Віконні шибки потрібно очищати від пилу та бруду не рідше як два рази на рік, а саме приміщення по мірі забруднення, але не рідше ніж 4 рази на рік.1.4.   Штучне освітлення допускається загальне або комбіноване. Перегорілі лампи, пошкоджена арматура повинні замінюватися негайно. В майстерні повинна бути вентиляція.2. ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ПЕРЕД ПОЧАТКОМ РОБОТИ2.1. Перед початком роботи треба перевірити наявність спецодягу та спецвзуття і справність робочого інструменту та приладів, засобів протипожежного захисту.2.2.   Робочі інструменти та прилади повинні відповідати ТУ (технічним умовам їх виготовлення).2.3.   Агрегати, автомобілі, трактори, які направляються на ремонт, повинні бути вимиті і очищені від бруду.2.4.   В’їзд (виїзд) в приміщення і постановку транспортного агрегату на ремонтні роботи зі згоди керівника.2.8.   Про всі виявлені несправності доповісти керівнику робіт, прийняти заходи по їх ліквідації і тільки після цього приступати до ремонтних робіт.3. ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС РОБОТИ3.1.   Виконання робіт пов’язане з ремонтом ходової частини повинні приймати участь два слюсаря.3.2.   При необхідності виконання робіт під транспортним засобом, який знаходиться за межами оглядової ями, підйомника, естакади, робітники повинні забезпечуватися і користуватися лежаками.3.3.   Важкодоступні місця змазки необхідно змазувати за допомогою наконечників з гнучким шлангом або наконечників з шарнірами.4. ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ РОБОТИ4.1.   Привести до порядкуй робоче місце, здати інструмент черговому.4.2.   Здайте виконану роботу майстру. Отримайте оцінку.4.3.   Одержіть домашнє завдання по повторенню виконаної роботи. ВИМОГИ БЕЗПЕКИ В АВАРІЙНИХ СИТУАЦІЯХ5.1.   При виникненні пожежі необхідно повідомити пожежну охорону по телефону та,приступити до гасіння пожежі ПІДРУЧНИМИ засобами, до прибуття пожежників.5.2.   До прибуття пожежників необхідне залучити і других працівників та осіб для гасіння пожежі.5.3.   Якщо трапився нещасний випадок необхідно викликати фельдшера медпункту та швидку медичну допомогу.

Номер слайду 5

Порядок розбирання двигуна МТЗ-80  Підготовка: Перш ніж розпочати розбирання, вимкніть двигун та відключіть акумулятор. Звільніть систему палива і дочекайтеся охолодження двигуна, якщо він був у роботі. Вилучення капоту: Зніміть капот двигуна, щоб мати доступ до всіх його компонентів. Вилучення елементів, які перешкоджають доступу: Видаліть всі зовнішні компоненти, які перешкоджають доступу до внутрішніх частин двигуна, такі як фільтри повітря, труби системи випуску, радіатор охолодження тощо. Вилучення системи охолодження: Видаліть радіатор, водяний насос, термостат та інші компоненти системи охолодження, які можуть перешкоджати розбиранню. Вилучення навісного обладнання: Від'єднайте та видаліть навісне обладнання, таке як генератор, стартер, компресор кондиціонера повітря та інші. Вилучення кришки клапанів та головки циліндра: Розберіть верхню частину двигуна, включаючи кришку клапанів та головку циліндра, щоб мати доступ до поршнів та картеру. Вилучення картеру та нижньої частини двигуна: Розберіть картер та інші компоненти, щоб отримати доступ до колінвала, поршнів, поршневих кілець та інших внутрішніх деталей. Огляд та оцінка стану: Після розбирання проведіть огляд всіх компонентів, щоб виявити пошкодження або знос. Оцініть необхідність заміни або ремонту деталей. Очищення та підготовка до збирання: Очистіть всі компоненти від забруднень та залишків оливи або пального. Підготуйте деталі до збирання, замінюючи необхідні ущільнювальні кільця та ущільнювачі. Збирання двигуна: Зіберіть двигун, виконуючи кроки в зворотному порядку розбирання. Встановіть нові ущільнювачі та ущільнювальні кільця, якщо це необхідно. Встановлення інших компонентів: Після збирання двигуна встановіть всі інші компоненти, такі як система охолодження, навісне обладнання та інші зняті раніше деталі. Перевірка та налаштування: Перед включенням двигуна перевірте розташування всіх компонентів та проведіть необхідні налаштування, такі як затягнення болтів, рівень оливи тощо. Пуск двигуна та тестування: Після збирання та налаштування двигуна запустіть його і переконайтеся, що він працює належним чином. Проведіть тестову їзду, щоб переконатися, що всі компоненти працюють правильно.

Номер слайду 6

Технологічна карта

Номер слайду 7

Поломки та способи усунення  Поломки ходової трактора, які найчастіше зустрічаютьсятріщини, злами, згин поперечин рам і поздовжніх балок;порушення пружності ресор, поломка листів ресор;пом’якшення заклепувальних та болтових з’єднань;порушення працездатності амортизаторів;знос шворневих з’єднань;деформування передньої балки;розробка підшипників зі своїми гніздами в ступицях коліс. Як відремонтувати несправності?При тріщинах передніх осей – їх вибраковують. Якщо зношені отвори під шворень – здійснюють запресовування в них втулок з розгортанням в номінальний розмір або розгортання до ремонтного розміру. Виправлення балок здійснюється в холодному стані, без порушення термічної обробки. При зношуванні опорних поверхонь майданчиків кріплення ресор – їх наплавляють, після чого виробляють шліфуванням абразивними колами. При зношуванні посадкових місць, наносять під кільця підшипників переднього колеса шар металу залізненням або хромуванням. У разі пошкодження різьблення під гайку, здійснюють перерізання на різьблення ремонтного розміру або роблять наплавлення шару металу і нарізку різьблення нормального розміру. Відновлення отвору під втулки шворнів, здійснюється постановкою ремонтних втулок. Здійснюють вибраковування поворотних кулаків при тріщинах та обломах на цапфі, суттєвому зносі конусних отворів балки та вух передньої осі, під поворотні важелі. Відновлення зношених шворень, здійснюється залізненням або хромуванням. Товщина хромового шару повинна не перевищувати три десятих мм. на діаметр. Усунення незначного порушення форм листів, роблять наклепом у холодному станіВтратили нормальну пружність і форму листи – відпалюють і вигинають за шаблоном (роль шаблону може виконувати новий лист). Далі їх гартують, відпускаючи до необхідної твердості. Нагріваючи до t 87 О—9 ОО°С, відбувається загартовування листів, далі їх опускають у нагріте до 6 О°  масло, потім при t 4 ОО—5 ОО°, листи відпускають. При зносі поверхні колісних барабанів більше, ніж на шість десятих міліметра, їх розточують і вилучають при збільшенні діаметра на чотири-шість міліметрів. Якщо барабани з обломами і тріщинами – їх вибраковують. Посадкові місця під підшипники в ступицях, схильні до зносу, розточують і в них запресовують ремонтні втулки. Запресовування втулок здійснюється з натягом 0,05-0,15 мм, після чого їх розточують до номінального розміру.

Номер слайду 8

Завдання практичного спрямування

Номер слайду 9

Домашнє завдання. Напишіть послідовність виконання розбирання передньої підвіски трактора ?

Номер слайду 10

Дякую за увагу !

pptx
Додано
5 січня
Переглядів
28
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку