Міністерство освіти і науки України
Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж
ЗАТВЕРДЖУЮ
Зав. відділенням
_______________
ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА № 1
Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни _Робота на машинно-тракторних агрегатах____________________________________________________________
Робоче місце №________ Тривалість занять __120 хв_
Тема роботи Робота на орних агрегатах і агрегатах передпосівного обробітку грунту_____
______________________________________________________________________________
Мета роботи Навчити здобувача освіти працювати на орних агрегатах і агрегатах передпосівного обробітку грунту_______________________________________________________________
Правила техніки безпеки Вимоги з безпеки праці для здобувача освіти при роботі на машинно-тракторних агрегатах ___________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Обладнання Трактор, с.г. машина, набір інструментів_______________________________
______________________________________________________________________________
ЗМІСТ ТА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ
№ з/п |
Зміст завдання |
1 |
2 |
1 |
Вступний інструктаж. |
|
|
2 |
Інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці при |
|
підготовці агрегату до роботи. |
|
|
3 |
Агротехнічні вимоги до оранки та передпосівного обробітку грунту (строки |
|
обробітку; глибина обробітку; висота гребенів; якість заробки бур’янів). |
|
|
4 |
Підготовка трактора до роботи: встановлення ширини колії; наладки механізму |
|
навіски. |
|
|
5 |
Підготовка сільськогосподарської машини до роботи: перевірка комплектності |
|
стану робочих органів, перевірка правильності встановлення та розміщення |
|
робочих органів машини. |
|
|
6 |
Заключний інструктаж. |
1 |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:
Агротехнічні вимоги до оранки та передпосівного обробітку грунту.___________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:
Підготовити орний агрегат та агрегат для передпосівного обробітку грунту до роботи.____
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Література: Я.Ю. Білоконь «Керування тракторами і самохідними комбайнами», Урожай, 1990 р.
Ружицький М.А. Експлуатація машин і обладнання: Навч. посібник / М.А.Ружицький, В.І.Рябець та ін. – К.: Аграрна освіта, 2010. –617 с. – с. 305-332________________________________________________________________________
Викладач: ____________________________________________________________________
Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практичної підготовки інженерно-технічного відділення_____________________________________________
Голова комісії ______________ Протокол __________ від «_____» ____________ 20___ р.
Міністерство освіти і науки України
Таращанський технічнийта економіко-правовий фаховий коледж
ЗАТВЕРДЖУЮ
Зав. відділенням
_______________
ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА № 2
Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни _Робота на машинно-тракторних агрегатах____________________________________________________________
Робоче місце №________ Тривалість занять __120 хв_
Тема роботи Робота на орних агрегатах і агрегатах передпосівного обробітку ґрунту_____
______________________________________________________________________________
Мета роботи Навчити здобувача освіти працювати на орних агрегатах і агрегатах передпосівного обробітку ґрунту_______________________________________________________________
Правила техніки безпеки Вимоги з безпеки праці для здобувача освіти при роботі на машинно-тракторнихагрегатах___________________________________________________________
Обладнання Трактор, с.г. машина, набір інструментів_______________________________
______________________________________________________________________________
ЗМІСТ ТА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ
№ з/п |
Зміст завдання |
1 |
2 |
1 |
Вступний інструктаж. |
|
|
2 |
Інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці при |
|
складанні орного агрегату і агрегату передпосівного обробітку грунту. |
|
|
3 |
Під’їзд до машини, начіплювання чи приєднання її до трактора, приєднання |
|
гідросистеми машини до гідросистеми трактора. |
|
|
4 |
Встановлення глибини обробітку. |
|
|
5 |
Заключний інструктаж. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:
Агротехнічні вимоги до оранки та передпосівного обробітку грунту.___________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:
Під’їжджати до машини та приєднувати с.г. машину до трактора.______________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Література: Я.Ю. Білоконь «Керування тракторами і самохідними комбайнами», Урожай, 1990 р.
Сажко В.А. Електрообладнання автомобілів і тракторів:Підручник. – К.: Каравела, 2014. – 400 с. – с. 88-130, 278-356.__________________________________________________________
Викладач: ____________________________________________________________________
Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практичної підготовки інженерно-технічного відділення_____________________________________________
Голова комісії ______________ Протокол __________ від «_____» ____________ 20___ р.
Міністерство освіти і науки України
Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж
ЗАТВЕРДЖУЮ
Зав. відділенням
_______________
ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА № 3
Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни _Робота на машинно-тракторних агрегатах____________________________________________________________
Робоче місце №________ Тривалість занять __120 хв_
Тема роботи Робота на орних агрегатах і агрегатах передпосівного обробітку грунту_____
______________________________________________________________________________
Мета роботи Навчити здобувача освіти працювати на орних агрегатах і агрегатах передпосівного обробітку грунту_______________________________________________________________
Правила техніки безпеки Вимоги з безпеки праці для здобувач освіти при роботі на машинно-тракторних агрегатах ___________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Обладнання Трактор, с.г. машина, набір інструментів_______________________________
______________________________________________________________________________
ЗМІСТ ТА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ
№ з/п |
Зміст завдання |
1 |
2 |
1 |
Вступний інструктаж. |
|
|
2 |
Інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці при |
|
оранці. |
|
|
3 |
Підготовка поля до роботи: |
|
- вибір способу руху та напрямку руху агрегату; |
|
- відбивка лінії першого проходу агрегату; |
|
- відбивка поворотних смуг; |
|
- вибір швидкості руху агрегату; |
|
|
4 |
Оранка: коректування глибини оранки. |
|
|
5 |
Контроль якості роботи. |
|
|
6 |
Заключний інструктаж. |
1 |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:
Коректування глибини оранки та проводити контроль якості роботи.___________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:
Проводити основний обробіток грунту.____________________________________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Література: Я.Ю. Білоконь «Керування тракторами і самохідними комбайнами», Урожай, 1990 р.
Сажко В.А. Електрообладнання автомобілів і тракторів:Підручник. – К.: Каравела, 2014. – 400 с. – с. 88-130, 278-356.____________________________________________________________
Викладач: ____________________________________________________________________
Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практичної підготовки інженерно-технічного відділення_____________________________________________
Голова комісії ______________ Протокол __________ від «_____» ____________ 20___ р.
Міністерство освіти і науки України
Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж
ЗАТВЕРДЖУЮ
Зав. відділенням
_______________
ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА № 4
Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни _Робота на машинно-тракторних агрегатах____________________________________________________________
Робоче місце №________ Тривалість занять __120 хв_
Тема роботи Робота на агрегатах для посіву зернових культур.________________________
______________________________________________________________________________
Мета роботи Навчити здобувача освіти складати та робити на агрегатах для посіву зерновихкультур. ______________________________________________________________________
Правила техніки безпеки Вимоги з безпеки праці для здобувачів освіти при складанні посівних агрегатів._____________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Обладнання Трактор, с.г. машина, набір інструментів_______________________________
______________________________________________________________________________
ЗМІСТ ТА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ
№ з/п |
Зміст завдання |
1 |
2 |
1 |
Вступний інструктаж. |
|
|
2 |
Інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці при |
|
складанні посівних агрегатів. |
|
|
3 |
Агротехнічні вимоги до посіву зернових культур: строки посіву; глибина заробки |
|
насіння; рівномірність посіву та зароблення насіння; прямолінійність руху |
|
агрегату; способи посіву. |
|
|
4 |
Підготовка трактора: наладка механізму навіски; підготовка гідросистеми |
|
|
5 |
Підготовка сівалки; перевірка комплектності та технічного стану вузлів; |
|
механізмів; робочих органів. |
|
|
6 |
Заключний інструктаж. |
|
|
1 |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:
Агротехнічні вимоги до посіву зернових культур.___________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:
Складати агрегати для посіву зернових культур._____________________________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Література: Я.Ю. Білоконь «Керування тракторами і самохідними комбайнами», Урожай, 1990 р
Бондаренко М.Г., Демещук В.А. Комплектування і використання машино-тракторного парку в рослинництві:Підручник. – К.: Вищашк., 1995. – 237 с. – с. 85-99..________________________________________________________________________
Викладач: ____________________________________________________________________
Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практичної підготовки інженерно-технічного відділення_____________________________________________
Голова комісії ______________ Протокол __________ від «_____» ____________ 20___ р.
Міністерство освіти і науки України
Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж
ЗАТВЕРДЖУЮ
Зав. відділенням
_______________
ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА № 5
Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни _Робота на машинно-тракторних агрегатах____________________________________________________________
Робоче місце №________ Тривалість занять __120 хв_
Тема роботи Робота на агрегатах для посіву зернових культур.________________________
______________________________________________________________________________
Мета роботи Навчити здобувача освітискладати та робити на агрегатах для посіву зернових культур_______________________________________________________________________
Правила техніки безпеки Вимоги з безпеки праці для здобувачів освіти при складанні посівних агрегатів._____________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Обладнання Трактор, с.г. машина, набір інструментів_______________________________
______________________________________________________________________________
ЗМІСТ ТА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ
№ з/п |
Зміст завдання |
1 |
2 |
1 |
Вступний інструктаж. |
|
|
2 |
Інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці при |
|
складанні агрегату. |
|
|
3 |
Складання агрегату: під’їзд та приєднання до трактора; під’єднання гідросистеми |
|
сівалки до гідросистеми трактора; під’єднання системи сигналізації; монтаж |
|
автоматичної системи контролю за технологічним процесом. |
|
|
4 |
Технологічна наладка сівалки: встановлення норми висіву та добрив; регулювання |
|
глибини заробки насіння; встановлення вильоту маркерів. |
|
|
5 |
Заключний інструктаж. |
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:
Технологічну наладку сівалки для посіву зернових культур.___________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:
Складати агрегат для посіву зернових культур.______________________________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Література: Я.Ю. Білоконь «Керування тракторами і самохідними комбайнами», Урожай, 1990 р.
Ружицький М.А. Експлуатація машин і обладнання: Навч. посібник / М.А.Ружицький, В.І.Рябець та ін. – К.: Аграрна освіта, 2010. –617 с. – с. 206-207.____________________________
Викладач: ____________________________________________________________________
Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практичної підготовки інженерно-технічного відділення_____________________________________________
Голова комісії ______________ Протокол
від «_____» ____________ 20___ р.
Міністерство освіти і науки України
Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж
ЗАТВЕРДЖУЮ
Зав. відділенням
_______________
ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА № 6
Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни _Робота на машинно-тракторних агрегатах____________________________________________________________
Робоче місце №________ Тривалість занять __120 хв_
Тема роботи Робота на агрегатах для посіву зернових культур.________________________
______________________________________________________________________________
Мета роботи Навчити здобувача освіти робити на агрегатах для посіву зернових культур. ______________________________________________________________________________
Правила техніки безпеки Вимоги з безпеки праці для здобувачів освіти при роботі на агрегатах для посіву зернових культур._____________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Обладнання Трактор, с.г. машина, набір інструментів_______________________________
______________________________________________________________________________
ЗМІСТ ТА ПОСЛІВДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ
№ з/п |
Зміст завдання |
1 |
2 |
1 |
Вступний інструктаж. |
|
|
2 |
Інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці при |
|
посіві зернових культур. |
|
|
3 |
Підготовка поля до роботи: вибір способу та напрямку руху агрегату; відмітка лінії |
|
першого проходу агрегату; відбивка поворотних смуг; вибір швидкості руху під час |
|
виконання роботи. |
|
|
4 |
Робота агрегату в загінці: уточнення норми висіву насіння та мінеральних добрив, |
|
глибини заробки насіння. |
|
|
5 |
Способи посіву рису. |
|
|
6 |
Контроль якості роботи: перевірка відхилення від норми висіву насіння та добрив; |
|
заробка насіння, відхилення ширини стикового міжряддя. |
|
|
1 |
2 |
7 |
Заключний інструктаж. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:
Контроль якості роботи при посіві зернових культур.________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:
Проводити посів зернових культур.________________________________________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Література: Я.Ю. Білоконь «Керування тракторами і самохідними комбайнами», Урожай, 1990 р.
_Стецишин П.О. та ін. Посібник технолога сільськогосподарських підприємств різних форм власності. – К.: Український центр духовноїкультури, 2002. –244 с. – с. 108-109.______________
___________________________________________________________________________
Викладач: ____________________________________________________________________
Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практичної підготовки інженерно-технічного відділення_____________________________________________
Голова комісії ______________ Протокол __________ від «_____» ____________ 20___ р.
Міністерство освіти і науки України
Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж
ЗАТВЕРДЖУЮ
Зав. відділенням
_______________
ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА № 7
Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни _Робота на машинно-тракторних агрегатах____________________________________________________________
Робоче місце №________ Тривалість занять __120 хв_
Тема роботи Робота на агрегатах для посіву (посадки) просапних (технічних) культур.__
______________________________________________________________________________
Мета роботи Навчити здобувача освітипідготовляти агрегат до роботи._____________________________________________________________________________________________________
Правила техніки безпеки Вимоги з безпеки праці для здобувачів освіти при підготовці агрегатудо роботи._____________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Обладнання Трактор, с.г. машина, набір інструментів_______________________________
______________________________________________________________________________
ЗМІСТ ТА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ
№ з/п |
Зміст завдання |
1 |
2 |
1 |
Вступний інструктаж. |
|
|
2 |
Інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці під час |
|
підготовки агрегату. |
|
|
3 |
Агротехнічні вимоги до посіву просапних культур: строки посіву; норма висіву; |
|
глибина заробки насіння; норма внесення добрив; прямолінійність висіву. |
|
|
4 |
Підготовка трактора: встановлення відповідної ширини колії трактора; підготовка |
|
механізму навіски; встановлення додаткових вантажів на трактор. |
|
|
5 |
Підготовка сівалки: перевірка комплектності сівалки та технічного стану вузлів, |
|
механізмів та робочих органів сівалки. |
|
|
6 |
Заключний інструктаж. |
|
|
|
|
1 |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:
Агротехнічні вимоги до посіву просапних культур.__________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:
Підготовляти агрегат для посіву технічних культур.__________________________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Література: Я.Ю. Білоконь «Керування тракторами і самохідними комбайнами», Урожай, 1990 р.
_Бондаренко М.Г., Демещук В.А. Комплектування і використання машино-тракторного парку в рослинництві:Підручник. – К.: Вищашк., 1995. – 237 с. – с. 104-118._________________
___________________________________________________________________________
Викладач: ____________________________________________________________________
Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практичної підготовки інженерно-технічного відділення_____________________________________________
Голова комісії ______________ Протокол __________ від «_____» ____________ 20___ р.
Міністерство освіти і науки України
Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж
ЗАТВЕРДЖУЮ
Зав. відділенням
_______________
ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА № 8
Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни _Робота на машинно-тракторних агрегатах____________________________________________________________
Робоче місце №________ Тривалість занять __120 хв_
Тема роботи Робота на агрегатах для посіву (посадки) просапних (технічних) культур.__
______________________________________________________________________________
Мета роботи Навчити здобувача освіти підготовляти агрегат для посіву просапних культур.____________________________________________________________________________________
Правила техніки безпеки Вимоги з безпеки праці для здобувачів освіти при підготовці агрегату до роботи._____________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Обладнання Трактор, с.г. машина, набір інструментів_______________________________
______________________________________________________________________________
ЗМІСТ ТА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ
№ з/п |
Зміст завдання |
1 |
2 |
1 |
Вступний інструктаж. |
|
|
2 |
Інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці при |
|
складанні агрегату. |
|
|
3 |
Складання агрегату: під’їзд та навішування сівалки на трактор; під’єднання |
|
гідросистеми сівалки до гідросистеми трактора; під’єднання валу відбору |
|
потужності; під’єднання системи сигналізації, монтаж автоматичної системи |
|
контролю. |
|
|
4 |
Технічна наладка сівалки: встановлення норми висіву насіння та мінеральних |
|
добрив; регулювання глибини заробки насіння та добрив; встановлення вильоту |
|
маркерів. Особливості посадки, посіву цукрових буряків, кукурудзи, картоплі. |
|
|
5 |
Заключний інструктаж. |
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:
Особливості посіву цукрових буряків, кукурудзи, посадки картоплі.____________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:
Складати агрегат для посіву просапних культур.____________________________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Література: Я.Ю. Білоконь «Керування тракторами і самохідними комбайнами», Урожай, 1990 р.
Ружицький М.А. Експлуатація машин і обладнання: Навч. посібник / М.А.Ружицький, В.І.Рябець та ін. – К.: Аграрна освіта, 2010. –617 с. – с. 428-432.________________________________________________________________________
Викладач: ____________________________________________________________________
Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практичної підготовки інженерно-технічного відділення_____________________________________________
Голова комісії ______________ Протокол __________ від «_____» ____________ 20___ р.
Міністерство освіти і науки України
Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж
ЗАТВЕРДЖУЮ
Зав. відділенням
_______________
ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА № 9
Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни _Робота на машинно-тракторних агрегатах____________________________________________________________
Робоче місце №________ Тривалість занять __120 хв_
Тема роботи Робота на агрегатах для посіву (посадки) просапних (технічних) культур.__
______________________________________________________________________________
Мета роботи Навчити здобувача освіти робити на посівних._________________________________
______________________________________________________________________________
Правила техніки безпеки Вимоги з безпеки праці для здобувачів освіти при роботі на агрегаті.___
______________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Обладнання Трактор, с.г. машина, набір інструментів_______________________________
______________________________________________________________________________
ЗМІСТ ТА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ
№ з/п |
Зміст завдання |
1 |
2 |
1 |
Вступний інструктаж. |
|
|
2 |
Інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці при |
|
сівбі. |
|
|
3 |
Підготовка поля до роботи: вибір способу та напрямку руху агрегату, відбивка лінії |
|
першого проходу агрегату; відбивка поворотних смуг; вибір швидкості руху |
|
агрегату. |
|
|
4 |
Посів: коректування норми висіву насіння та добрив і глибини заробки насіння та |
|
мінеральних добрив. |
|
|
5 |
Контроль якості роботи: перевірка відхилень від норми висіву насіння і міндобрив |
|
та глибини заробки насіння і добрив; відхилення ширини стикового міжряддя. |
|
|
6 |
Заключний інструктаж. |
|
|
1 |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:
Контроль якості роботи при посіві просапних культур._______________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:
Підготувати поле та проводити посів просапних культур._____________________________
______________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Література: Я.Ю. Білоконь «Керування тракторами і самохідними комбайнами», Урожай, 1990 р.
Бондаренко М.Г., Демещук В.А. Комплектування і використання машино-тракторного парку в рослинництві:Підручник. – К.: Вищашк., 1995. – 237 с. – с. 105-118.________________________________________________________________________
Викладач: ____________________________________________________________________
Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практичної підготовки інженерно-технічного відділення_____________________________________________
Голова комісії ______________ Протокол __________ від «_____» ____________ 20___ р.
Міністерство освіти і науки України
Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж
ЗАТВЕРДЖУЮ
Зав. відділенням
_______________
ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА № 10
Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни _Робота на машинно-тракторних агрегатах____________________________________________________________
Робоче місце №________ Тривалість занять __120 хв_
Тема роботи Робота на агрегатах по догляду за просапними (технічними) культурами.__
______________________________________________________________________________
Мета роботи Навчити здобувача освіти робити на посівних._________________________________
______________________________________________________________________________
Правила техніки безпеки Вимоги з безпеки праці для здобувачів освіти при роботі на агрегаті.___
______________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Обладнання Трактор, с.г. машина, набір інструментів_______________________________
______________________________________________________________________________
ЗМІСТ ТА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ
№ з/п |
Зміст завдання |
1 |
2 |
1 |
Вступний інструктаж. |
|
|
2 |
Інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці при |
|
підготовці агрегату до роботи. |
|
|
3 |
Агротехнічні вимоги до міжрядного обробітку: строки проведення; глибина |
|
обробітку; додержання встановленої ширини захисних зон. |
|
|
4 |
Підготовка трактора: встановлення відповідної ширини колії трактора; наладка |
|
механізму навіски; встановлення додаткових вантажів. |
|
|
5 |
Підготовка культиватора до роботи: підбір комплекту робочих органів з |
|
урахуванням умов обробітку, перевірка технічного стану вузлів, механізмів та |
|
робочих органів, перевірка правильності розміщення робочих органів |
|
культиватора. |
|
|
6 |
Заключний інструктаж. |
1 |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:
Агротехнічні вимоги до міжрядного обробітку просапних культур._____________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:
Підготувати агрегат до роботи.___________________________________________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Література: Я.Ю. Білоконь «Керування тракторами і самохідними комбайнами», Урожай, 1990 р.
Бондаренко М.Г., Демещук В.А. Комплектування і використання машино-тракторного парку в рослинництві:Підручник. – К.: Вищашк., 1995. – 237 с. – с. 105-119._________________
___________________________________________________________________________
Викладач: ____________________________________________________________________
Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практичної підготовки інженерно-технічного відділення_____________________________________________
Голова комісії ______________ Протокол __________ від «_____» ____________ 20___ р.
Міністерство освіти і науки України
Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж
ЗАТВЕРДЖУЮ
Зав. відділенням
_______________
ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА № 11
Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни _Робота на машинно-тракторних агрегатах____________________________________________________________
Робоче місце №________ Тривалість занять __120 хв_
Тема роботи Робота на агрегатах по догляду за просапними (технічними) культурами.__
______________________________________________________________________________
Мета роботи Навчити здобувача освітискладати агрегат по догляду за просапними (технічними) культурами.____________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
Правила техніки безпеки Вимоги з безпеки праці для здобувачів освітипри складанні агрегату.__
______________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Обладнання Трактор, с.г. машина, набір інструментів_______________________________
______________________________________________________________________________
ЗМІСТ ТА ПОСЛІВДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ
№ з/п |
Зміст завдання |
1 |
2 |
1 |
Вступний інструктаж. |
|
|
2 |
Інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці при |
|
складанні агрегату. |
|
|
3 |
Складання агрегату: під’їзд трактора до культиватора та начіплювання його на |
|
трактор, під’єднання В.В.П. |
|
|
4 |
Технологічна наладка культиватора: встановлення захисної зони; встановлення |
|
глибини обробітку; встановлення норми внесення мінеральних добрив. |
|
|
5 |
Особливості наладки культиватора для обробітку: кукурудзи, цукрових буряків, |
|
картоплі. |
|
|
6 |
Заключний інструктаж. |
|
|
1 |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Після виконання завдання здобувач освітиповинен знати:
Особливості наладки культиватора для обробітку кукурудзи, соняшника, цукрових буряків, картоплі._______________________________________________________________
______________________________________________________________________________
Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:
Складання агрегату для міжрядного обробітку просапних культур._____________________
______________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Література: Я.Ю. Білоконь «Керування тракторами і самохідними комбайнами», Урожай, 1990 р.
Технологічна наладка та усунення несправностей сільськогосподарських машин: Довідник /Г.Р.Гаврилюк, Г.І.Живолуп, П.С.Короткевич та ін.; За ред. Г.Р.Гаврилюка. – К.: Урожай, 1988. – 256 с. – с. 73-88.________________________________________________________________
Викладач: ____________________________________________________________________
Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практичної підготовки інженерно-технічного відділення_____________________________________________
Голова комісії ______________ Протокол __________ від «_____» ____________ 20___ р.
Міністерство освіти і науки України
Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж
ЗАТВЕРДЖУЮ
Зав. відділенням
_______________
ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА № 12
Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни _Робота на машинно-тракторних агрегатах____________________________________________________________
Робоче місце №________ Тривалість занять __120 хв_
Тема роботи Робота на агрегатах по догляду за просапними (технічними) культурами.__
______________________________________________________________________________
Мета роботи Навчити здобувача освітиробити на агрегатах по догляду за просапними (технічними) культурами.________________________________________________________
______________________________________________________________________________
Правила техніки безпеки Вимоги з безпеки праці для здобувачів освіти при роботі на агрегатах в полі.__________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Обладнання Трактор, с.г. машина, набір інструментів_______________________________
______________________________________________________________________________
ЗМІСТ ТА ПОСЛІВДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ
№ з/п |
Зміст завдання |
1 |
2 |
1 |
Вступний інструктаж. |
|
|
2 |
Інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці при |
|
роботі агрегату в полі. |
|
|
3 |
Підготовка поля: вибір напрямку руху та швидкості; визначення першого проходу |
|
агрегату; відмічання поворотних смуг. Робота агрегату в загінці. |
|
|
4 |
Уточнення регулювань культиватора в загінці: коректування глибини обробітку; |
|
ширини захисної зони; норми внесення мінеральних добрив. |
|
|
5 |
Контроль якості роботи: перевірка відхилення норми внесення добрив, глибини |
|
обробітку та ширини захисної зони. |
|
|
6 |
Заключний інструктаж. |
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:
Контроль якості роботи агрегату. Уточнення регулювань культиватора в загінці._________
______________________________________________________________________________
Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:
Робити на агрегатах по догляду за просапними культурами.___________________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Література: Я.Ю. Білоконь «Керування тракторами і самохідними комбайнами», Урожай, 1990 р.
Бондаренко М.Г., Демещук В.А. Комплектування і використання машино-тракторного парку в рослинництві:Підручник. – К.: Вищашк., 1995. – 237 с. – с. 141-148._________________
___________________________________________________________________________
Викладач: ____________________________________________________________________
Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практичної підготовки інженерно-технічного відділення_____________________________________________
Голова комісії ______________ Протокол __________ від «_____» ____________ 20___ р.
Міністерство освіти і науки України
Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж
ЗАТВЕРДЖУЮ
Зав. відділенням
_______________
ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА № 13
Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни _Робота на машинно-тракторних агрегатах____________________________________________________________
Робоче місце №________ Тривалість занять __120 хв_
Тема роботи Робота на агрегатах для збирання трав на сіно та заготівлі сінажу і силосу.__
______________________________________________________________________________
Мета роботи Навчити здобувача освітипроводити підготовку агрегату до роботи.______________
______________________________________________________________________________
Правила техніки безпеки Вимоги з безпеки праці для здобувачів освіти при підготовці агрегатудо роботи______________________________________________________________________________________
Обладнання Трактор, с.г. машина, набір інструментів_______________________________
______________________________________________________________________________
ЗМІСТ ТА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ
№ з/п |
Зміст завдання |
1 |
2 |
1 |
Вступний інструктаж. |
|
|
2 |
Інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці при |
|
підготовці агрегату до роботи. |
|
|
3 |
Агротехнічні вимоги до заготівлі сіна, сінажу та силосу: строки заготівлі, |
|
рекомендована висота зрізу. |
|
|
4 |
Підготовка трактора: встановлення ширини колії трактора; наладка механізму |
|
навіски; підготовка вала відбору потужності; встановлення огородження кабіни. |
|
|
5 |
Підготовка с.г. машини до роботи: перевірка комплектності та технічного стану |
|
робочих органів, вузлів та механізмів машини. |
|
|
6 |
Заключний інструктаж. |
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:
Агротехнічні вимоги до заготівлі сіна, сінажу та силосу._____________________________
______________________________________________________________________________
Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:
Робити на агрегатах по догляду за просапними культурами.___________________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Література: Я.Ю. Білоконь «Керування тракторами і самохідними комбайнами», Урожай, 1990 р.
Бондаренко М.Г., Демещук В.А. Комплектування і використання машино-тракторного парку в рослинництві: Підручник. – К.: Вища шк., 1995. – 237 с. – с. 141-148.
____________________________________________________________________________
Викладач: ____________________________________________________________________
Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практичної підготовки інженерно-технічного відділення_____________________________________________
Голова комісії ______________ Протокол __________ від «_____» ____________ 20___ р.
Міністерство освіти і науки України
Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж
ЗАТВЕРДЖУЮ
Зав. відділенням
_______________
ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА № 14
Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни _Робота на машинно-тракторних агрегатах____________________________________________________________
Робоче місце №________ Тривалість занять __120 хв_
Тема роботи Робота на агрегатах для збирання трав на сіно та заготівлі сінажу і силосу.__
______________________________________________________________________________
Мета роботи Навчити здобувача освіти проводити підготовку агрегату до роботи.______________
______________________________________________________________________________
Правила техніки безпеки Вимоги з безпеки праці для здобувачів освіти при підготовці агрегату до роботи._____________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Обладнання Трактор, с.г. машина, набір інструментів_______________________________
______________________________________________________________________________
ЗМІСТ ТА ПОСЛІВДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ
№ з/п |
Зміст завдання |
1 |
2 |
1 |
Вступний інструктаж. |
|
|
2 |
Інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці при |
|
складанні агрегату. |
|
|
3 |
Складання агрегату: під’їзд трактора до с.г. машини; під’єднання чи навішування |
|
машини на трактор, під’єднання валу відбору потужності; під’єднання |
|
гідросистеми машини до гідросистеми трактора; під’єднання сигналізації. |
|
|
4 |
Технологічна наладка с.г. машини; регулювання різального апарату, регулювання |
|
висоти зрізу; регулювання тиску копіювальних башмаків на грунт; регулювання |
|
механізму підйому різального апарату на необхідну довжину різання; регулювання |
|
пасових та ланцюгових передач. |
|
|
5 |
Особливості заготівлі трав на сіно, сінаж та силос. |
|
|
6 |
Заключний інструктаж. |
|
|
1 |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:
Особливості заготівлі трав на сіно, сінажу та силосу._________________________________
______________________________________________________________________________
Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:
Складати та регулювати агрегат для заготівлі сіна, сінажу та силосу.___________________
______________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Література: Я.Ю. Білоконь «Керування тракторами і самохідними комбайнами», Урожай, 1990 р._
Ружицький М.А. Експлуатація машин і обладнання: Навч. посібник / М.А.Ружицький, В.І.Рябець та ін. – К.: Аграрна освіта, 2010. –617 с. – с. 520-528._______________________________________________________________________
Викладач: ____________________________________________________________________
Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практичної підготовки інженерно-технічного відділення_____________________________________________
Голова комісії ______________ Протокол __________ від «_____» ____________ 20___ р.
Міністерство освіти і науки України
Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж
ЗАТВЕРДЖУЮ
Зав. відділенням
_______________
ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА № 15
Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни _Робота на машинно-тракторних агрегатах____________________________________________________________
Робоче місце №________ Тривалість занять __120 хв_
Тема роботи Робота на агрегатах для збирання трав на сіно та заготівлі сінажу і силосу.__
______________________________________________________________________________
Мета роботи Навчити здобувача освіти робити на агрегатах.________________________________
______________________________________________________________________________
Правила техніки безпеки Вимоги з безпеки праці для здобувачів освіти при підготовці агрегату до роботи._____________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Обладнання Трактор, с.г. машина, набір інструментів_______________________________
______________________________________________________________________________
ЗМІСТ ТА ПОСЛІВДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ
№ з/п |
Зміст завдання |
1 |
2 |
1 |
Вступний інструктаж. |
|
|
2 |
Інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці при |
|
заготівлі трав на сіно, сінажу та силосу. |
|
|
3 |
Підготовка поля: усунення чи позначення перешкод; вибір напрямку, способу та |
|
швидкості руху агрегату; відмічання та обкошування поворотних смуг; розбивка |
|
поля на загінки. |
|
|
4 |
Робота агрегату в полі. |
|
|
5 |
Наладка агрегату в загінці; уточнення висоти зрізу, ступеня подрібнення та якості |
|
різання. |
|
|
6 |
Контроль якості роботи. Перевірка відхилення; зрізу і ступеня подрібнення від |
|
заданої; втрат листостебельної маси. |
|
|
1 |
2 |
|
|
7 |
Заключний інструктаж. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:
Контроль якості роботи при заготівлі трав на сіно, сінажу та силосу.____________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:
Робити на агрегатах для заготівлі трав на сіно, сінажу та силосу._______________________
______________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Література: Я.Ю. Білоконь «Керування тракторами і самохідними комбайнами», Урожай, 1990 р.
Бондаренко М.Г., Демещук В.А. Комплектування і використання машино-тракторного парку в рослинництві: Підручник. – К.: Вища школа, 1995. – 237 с. – с. 205-214.__________
____________________________________________________________________________
Викладач: ____________________________________________________________________
Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практичної підготовки інженерно-технічного відділення_____________________________________________
Голова комісії ______________ Протокол __________ від «_____» ____________ 20___ р.
Міністерство освіти і науки України
Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж
ЗАТВЕРДЖУЮ
Зав. відділенням
_______________
ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА № 16
Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни _Робота на машинно-тракторних агрегатах____________________________________________________________
Робоче місце №________ Тривалість занять __120 хв_
Тема роботи Робота на агрегатах для внесення добрив.______________________________
______________________________________________________________________________
Мета роботи Навчити здобувача освіти проводити підготовку агрегату до роботи._____________
______________________________________________________________________________
Правила техніки безпеки Вимоги з безпеки праці для здобувачів освіти при підготовці агрегату до роботи._____________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Обладнання Трактор, с.г. машина, набір інструментів_______________________________
______________________________________________________________________________
ЗМІСТ ТА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ
№ з/п |
Зміст завдання |
1 |
2 |
1 |
Вступний інструктаж. |
|
|
2 |
Інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці при |
|
підготовці агрегату до роботи. |
|
|
3 |
Агротехнічні вимоги до внесення добрив: строки внесення; норми внесення добрив. |
|
Підготовка трактора: наладка механізму навіски, підготовка вала відбору |
|
потужності. |
|
|
4 |
Підготовка с.г. машини: перевірка комплектності та технічного стану робочих |
|
органів, вузлів та механізмів машини. |
|
|
5 |
Заключний інструктаж. |
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:
Агротехнічні вимоги до внесення добрив.__________________________________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:
Підготовляти агрегат для внесення добрив до роботи.________________________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Література: Я.Ю. Білоконь «Керування тракторами і самохідними комбайнами», Урожай, 1990 р._
Бондаренко М.Г., Демещук В.А. Комплектування і використання машино-тракторного парку в рослинництві: Підручник. – К.: Вища школа, 1995. – 237 с. – с. 205-214._______________________________________________________________________
Викладач: ____________________________________________________________________
Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практичної підготовки інженерно-технічного відділення_____________________________________________
Голова комісії ______________ Протокол __________ від «_____» ____________ 20___ р.
Міністерство освіти і науки України
Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж
ЗАТВЕРДЖУЮ
Зав. відділенням
_______________
ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА № 17
Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни _Робота на машинно-тракторних агрегатах____________________________________________________________
Робоче місце №________ Тривалість занять __120 хв_
Тема роботи Робота на агрегатах для внесення добрив.______________________________
______________________________________________________________________________
Мета роботи Навчити здобувача освіти складати агрегат для внесення добрив._________________
Правила техніки безпеки Вимоги з безпеки праці для здобувачів освіти при складанні агрегату.
______________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Обладнання Трактор, с.г. машина, набір інструментів_______________________________
______________________________________________________________________________
ЗМІСТ ТА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ
№ з/п |
Зміст завдання |
1 |
2 |
1 |
Вступний інструктаж. |
|
|
2 |
Інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці при |
|
складанні агрегату. |
|
|
3 |
Складання агрегату: особливості складання агрегату для внесення органічних та |
|
мінеральних добрив. |
|
|
4 |
Під’їзд трактора до машини для під’єднання чи начіплювання на трактор; |
|
під’єднання гідросистеми машини до гідросистеми трактора; під’єднання |
|
електросистеми та пневмосистеми машини до електросистеми та пневмосистеми |
|
трактора. |
|
|
5 |
Технологічна наладка: встановлення потрібної норми внесення добрив. |
|
|
6 |
Особливості регулювання розкидача мінеральних та органічних добрив. |
|
|
7 |
Заключний інструктаж |
1 |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:
Особливості регулювання розкидача мінеральних та органічних добрив.________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:
Складати агрегат для внесення мінеральних та органічних добрив._____________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Література: Я.Ю. Білоконь «Керування тракторами і самохідними комбайнами», Урожай, 1990 р._Бондаренко М.Г., Демещук В.А. Комплектування і використання машино-тракторного парку в рослинництві: Підручник. – К.: Вища школа, 1995. – 237 с. – с. 70-85
___________________________________________________________________________
Викладач: ____________________________________________________________________
Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практичної підготовки інженерно-технічного відділення_____________________________________________
Голова комісії ______________ Протокол __________ від «_____» ____________ 20___ р.
Міністерство освіти і науки України
Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж
ЗАТВЕРДЖУЮ
Зав. відділенням
_______________
ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА № 18
Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни _Робота на машинно-тракторних агрегатах____________________________________________________________
Робоче місце №________ Тривалість занять __120 хв_
Тема роботи Робота на агрегатах для внесення добрив.______________________________
______________________________________________________________________________
Мета роботи Навчити здобувача освітиробити на агрегатах для внесення мінеральних та органічних добрив._____________________________________________________________
Правила техніки безпеки Вимоги з безпеки праці для здобувачів освіти при складанні агрегату.
______________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Обладнання Трактор, с.г. машина, набір інструментів_______________________________
______________________________________________________________________________
ЗМІСТ ТА ПОСЛІВДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ
№ з/п |
Зміст завдання |
1 |
2 |
1 |
Вступний інструктаж. |
|
|
2 |
Інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці при |
|
внесенні добрив. |
|
|
3 |
Підготовка поля: усунення чи огородження перешкод; вибір напрямку, способу та |
|
швидкості руху агрегату; відмічання поворотних смуг. |
|
|
4 |
Робота агрегату в загінці: уточнення норми внесення добрив. |
|
|
5 |
Контроль якості роботи: перевірка відхилень від норми внесення добрив. |
|
|
6 |
Заключний інструктаж |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:
Особливості регулювання розкидача мінеральних та органічних добрив.________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:
Складати агрегат для внесення мінеральних та органічних добрив._____________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Література: Я.Ю. Білоконь «Керування тракторами і самохідними комбайнами», Урожай, 1990 р.
Бондаренко М.Г., Демещук В.А. Комплектування і використання машино-тракторного парку в рослинництві: Підручник. – К.: Вища освіта, 1995. – 237 с. – с. 70-85.
________________________________________________________________________
Викладач: ____________________________________________________________________
Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практичної підготовки інженерно-технічного відділення_____________________________________________
Голова комісії ______________ Протокол __________ від «_____» ____________ 20___ р.