Робота на машинно-тракторних агрегатах.

Про матеріал
Робота на агрегатах Законодавство України про автомобільний транспорт і дорожній рух; правила дорожнього руху; правила перевезення вантажів (в т.ч. небезпечних, негабаритних), порядок і умови перевезення багажу; призначення, розташування, будову, принцип дії агрегатів, складових одиниць, механізмів і систем автотранспортних засобів та правила їх технічної експлуатації; будову, правила експлуатації і технічного обслуговування причепів; основи керування автотранспортними засобами; можливі причини дорожньо-транспортних пригод та способи їх запобігання; причини виникнення несправностей, способи їх виявлення та усунення; характер впливу кліматичних умов (дощ, туман, ожеледиця та інше) на безпеку руху; порядок проведення технічного обслуговування; правила безпечного ведення робіт, пожежної безпеки та санітарії під час технічного обслуговування автотранспортного засобу та під час роботи на лінії; особливості користування експлуатаційними матеріалами (паливо, оливи, мастила, електроліт, антифриз та інше);
Перегляд файлу

Міністерство освіти і науки України

Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Зав. відділенням

_______________

 

 

ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА № 1

 

Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни _Робота на машинно-тракторних агрегатах____________________________________________________________

Робоче місце №________     Тривалість занять __120 хв_

Тема роботи Робота на орних агрегатах і агрегатах передпосівного обробітку грунту_____

______________________________________________________________________________

Мета роботи Навчити здобувача освіти працювати на орних агрегатах і агрегатах передпосівного обробітку грунту_______________________________________________________________

Правила техніки безпеки Вимоги з безпеки праці для здобувача освіти при роботі на машинно-тракторних агрегатах ___________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Обладнання Трактор, с.г. машина, набір інструментів_______________________________

______________________________________________________________________________

 

ЗМІСТ ТА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ

 

№ з/п

Зміст завдання

1

2

1

Вступний інструктаж.

 

 

2

Інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці при

 

підготовці агрегату до роботи.

 

 

3

Агротехнічні вимоги до оранки та передпосівного обробітку грунту (строки

 

обробітку; глибина обробітку; висота гребенів; якість заробки бур’янів).

 

 

4

Підготовка трактора до роботи: встановлення ширини колії; наладки механізму

 

навіски.

 

 

5

Підготовка сільськогосподарської машини до роботи: перевірка комплектності

 

стану робочих органів, перевірка правильності встановлення та розміщення

 

робочих органів машини.

 

 

6

Заключний інструктаж.

1

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:

Агротехнічні вимоги до оранки та передпосівного обробітку грунту.___________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:

Підготовити орний агрегат та агрегат для передпосівного обробітку грунту до роботи.____

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Література: Я.Ю. Білоконь «Керування тракторами і самохідними комбайнами», Урожай, 1990 р.

Ружицький М.А. Експлуатація машин і обладнання: Навч. посібник / М.А.Ружицький, В.І.Рябець та ін. – К.: Аграрна освіта, 2010. –617 с. – с. 305-332________________________________________________________________________

 

Викладач: ____________________________________________________________________

Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практичної підготовки інженерно-технічного відділення_____________________________________________

 

Голова комісії ______________ Протокол __________ від «_____» ____________ 20___ р.

 

 

Міністерство освіти і науки України

Таращанський технічнийта економіко-правовий фаховий коледж

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Зав. відділенням

_______________

 

ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА № 2

 

Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни _Робота на машинно-тракторних агрегатах____________________________________________________________

Робоче місце №________     Тривалість занять __120 хв_

Тема роботи Робота на орних агрегатах і агрегатах передпосівного обробітку ґрунту_____

______________________________________________________________________________

Мета роботи Навчити здобувача освіти працювати на орних агрегатах і агрегатах передпосівного обробітку ґрунту_______________________________________________________________

Правила техніки безпеки Вимоги з безпеки праці для здобувача освіти при роботі на машинно-тракторнихагрегатах___________________________________________________________

 

Обладнання Трактор, с.г. машина, набір інструментів_______________________________

______________________________________________________________________________

 

ЗМІСТ ТА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ

 

№ з/п

Зміст завдання

1

2

1

Вступний інструктаж.

 

 

2

Інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці при

 

складанні орного агрегату і агрегату передпосівного обробітку грунту.

 

 

3

Під’їзд до машини, начіплювання чи приєднання її до трактора, приєднання

 

гідросистеми машини до гідросистеми трактора.

 

 

4

Встановлення глибини обробітку.

 

 

5

Заключний інструктаж.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:

Агротехнічні вимоги до оранки та передпосівного обробітку грунту.___________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:

Під’їжджати до машини та приєднувати с.г. машину до трактора.______________________

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

 

ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Література: Я.Ю. Білоконь «Керування тракторами і самохідними комбайнами», Урожай, 1990 р.

Сажко В.А. Електрообладнання автомобілів і тракторів:Підручник. – К.: Каравела, 2014. – 400 с. – с. 88-130, 278-356.__________________________________________________________

 

Викладач: ____________________________________________________________________

Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практичної підготовки інженерно-технічного відділення_____________________________________________

 

Голова комісії ______________ Протокол __________ від «_____» ____________ 20___ р.

 

 

 

 

 

Міністерство освіти і науки України

Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Зав. відділенням

_______________

 

ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА № 3

 

Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни _Робота на машинно-тракторних агрегатах____________________________________________________________

Робоче місце №________     Тривалість занять __120 хв_

Тема роботи Робота на орних агрегатах і агрегатах передпосівного обробітку грунту_____

______________________________________________________________________________

Мета роботи Навчити здобувача освіти працювати на орних агрегатах і агрегатах передпосівного обробітку грунту_______________________________________________________________

Правила техніки безпеки Вимоги з безпеки праці для здобувач освіти при роботі на машинно-тракторних агрегатах ___________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Обладнання Трактор, с.г. машина, набір інструментів_______________________________

______________________________________________________________________________

 

ЗМІСТ ТА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ

 

№ з/п

Зміст завдання

1

2

1

Вступний інструктаж.

 

 

2

Інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці при

 

оранці.

 

 

3

Підготовка поля до роботи:

 

- вибір способу руху та напрямку руху агрегату;

 

- відбивка лінії першого проходу агрегату;

 

- відбивка поворотних смуг;

 

- вибір швидкості руху агрегату;

 

 

4

Оранка: коректування глибини оранки.

 

 

5

Контроль якості роботи.

 

 

6

Заключний інструктаж.

1

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:

Коректування глибини оранки та проводити контроль якості роботи.___________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:

Проводити основний обробіток грунту.____________________________________________

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

 

ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Література: Я.Ю. Білоконь «Керування тракторами і самохідними комбайнами», Урожай, 1990 р.

Сажко В.А. Електрообладнання автомобілів і тракторів:Підручник. – К.: Каравела, 2014. – 400 с. – с. 88-130, 278-356.____________________________________________________________

 

Викладач: ____________________________________________________________________

Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практичної підготовки інженерно-технічного відділення_____________________________________________

 

Голова комісії ______________ Протокол __________ від «_____» ____________ 20___ р.

 

 

Міністерство освіти і науки України

Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж

 

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Зав. відділенням

_______________

 

ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА № 4

 

Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни _Робота на машинно-тракторних агрегатах____________________________________________________________

Робоче місце №________     Тривалість занять __120 хв_

Тема роботи Робота на агрегатах для посіву зернових культур.________________________

______________________________________________________________________________

Мета роботи Навчити здобувача освіти складати та робити на агрегатах для посіву зерновихкультур. ______________________________________________________________________

Правила техніки безпеки Вимоги з безпеки праці для здобувачів освіти при складанні посівних агрегатів._____________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Обладнання Трактор, с.г. машина, набір інструментів_______________________________

______________________________________________________________________________

 

ЗМІСТ ТА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ

 

№ з/п

Зміст завдання

1

2

1

Вступний інструктаж.

 

 

2

Інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці при

 

складанні посівних агрегатів.

 

 

3

Агротехнічні вимоги до посіву зернових культур: строки посіву; глибина заробки

 

насіння; рівномірність посіву та зароблення насіння; прямолінійність руху

 

агрегату; способи посіву.

 

 

4

Підготовка трактора: наладка механізму навіски; підготовка гідросистеми

 

 

5

Підготовка сівалки; перевірка комплектності та технічного стану вузлів;

 

механізмів; робочих органів.

 

 

6

Заключний інструктаж.

 

 

1

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:

Агротехнічні вимоги до посіву зернових культур.___________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:

Складати агрегати для посіву зернових культур._____________________________________

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

 

ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Література: Я.Ю. Білоконь «Керування тракторами і самохідними комбайнами», Урожай, 1990 р

Бондаренко М.Г., Демещук В.А. Комплектування і використання машино-тракторного парку в рослинництві:Підручник. – К.: Вищашк., 1995. – 237 с. – с. 85-99..________________________________________________________________________

 

Викладач: ____________________________________________________________________

Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практичної підготовки інженерно-технічного відділення_____________________________________________

 

Голова комісії ______________ Протокол __________ від «_____» ____________ 20___ р.

 

 

Міністерство освіти і науки України

Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Зав. відділенням

_______________

 

 

ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА № 5

 

Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни _Робота на машинно-тракторних агрегатах____________________________________________________________

Робоче місце №________     Тривалість занять __120 хв_

Тема роботи Робота на агрегатах для посіву зернових культур.________________________

______________________________________________________________________________

Мета роботи Навчити здобувача освітискладати та робити на агрегатах  для посіву зернових культур_______________________________________________________________________

Правила техніки безпеки Вимоги з безпеки праці для здобувачів освіти при складанні посівних агрегатів._____________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Обладнання Трактор, с.г. машина, набір інструментів_______________________________

______________________________________________________________________________

 

ЗМІСТ ТА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ

 

№ з/п

Зміст завдання

1

2

1

Вступний інструктаж.

 

 

2

Інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці при

 

складанні агрегату.

 

 

3

Складання агрегату: під’їзд та приєднання до трактора; під’єднання гідросистеми

 

сівалки до гідросистеми трактора; під’єднання системи сигналізації; монтаж

 

автоматичної системи контролю за технологічним процесом.

 

 

4

Технологічна наладка сівалки: встановлення норми висіву та добрив; регулювання

 

глибини заробки насіння; встановлення вильоту маркерів.

 

 

5

Заключний інструктаж.

 

 

 

 

 

 

1

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:

Технологічну наладку сівалки для посіву зернових культур.___________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:

Складати агрегат для посіву зернових культур.______________________________________

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

 

ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Література: Я.Ю. Білоконь «Керування тракторами і самохідними комбайнами», Урожай, 1990 р.

Ружицький М.А. Експлуатація машин і обладнання: Навч. посібник / М.А.Ружицький, В.І.Рябець та ін. – К.: Аграрна освіта, 2010. –617 с. – с. 206-207.____________________________

 

Викладач: ____________________________________________________________________

Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практичної підготовки інженерно-технічного відділення_____________________________________________

 

Голова комісії ______________ Протокол

від «_____» ____________ 20___ р.

 

 

Міністерство освіти і науки України

Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Зав. відділенням

_______________

 

ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА № 6

 

Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни _Робота на машинно-тракторних агрегатах____________________________________________________________

Робоче місце №________     Тривалість занять __120 хв_

Тема роботи Робота на агрегатах для посіву зернових культур.________________________

______________________________________________________________________________

Мета роботи Навчити здобувача освіти робити на агрегатах  для посіву зернових культур. ______________________________________________________________________________

Правила техніки безпеки Вимоги з безпеки праці для здобувачів освіти при роботі на агрегатах для посіву зернових культур._____________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Обладнання Трактор, с.г. машина, набір інструментів_______________________________

______________________________________________________________________________

 

ЗМІСТ ТА ПОСЛІВДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ

 

№ з/п

Зміст завдання

1

2

1

Вступний інструктаж.

 

 

2

Інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці при

 

посіві зернових культур.

 

 

3

Підготовка поля до роботи: вибір способу та напрямку руху агрегату; відмітка лінії

 

першого проходу агрегату; відбивка поворотних смуг; вибір швидкості руху під час

 

виконання роботи.

 

 

4

Робота агрегату в загінці: уточнення норми висіву насіння та мінеральних добрив,

 

глибини заробки насіння.

 

 

5

Способи посіву рису.

 

 

6

Контроль якості роботи: перевірка відхилення від норми висіву насіння та добрив;

 

заробка насіння, відхилення ширини стикового міжряддя.

 

 

1

2

7

Заключний інструктаж.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:

Контроль якості роботи при посіві зернових культур.________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:

Проводити посів зернових культур.________________________________________________

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

 

ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Література: Я.Ю. Білоконь «Керування тракторами і самохідними комбайнами», Урожай, 1990 р.

_Стецишин П.О. та ін. Посібник технолога сільськогосподарських підприємств різних форм власності. – К.: Український центр духовноїкультури, 2002. –244 с. – с. 108-109.______________

___________________________________________________________________________

 

Викладач: ____________________________________________________________________

Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практичної підготовки інженерно-технічного відділення_____________________________________________

 

Голова комісії ______________ Протокол __________ від «_____» ____________ 20___ р.

 

 

Міністерство освіти і науки України

 

Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Зав. відділенням

_______________

 

ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА № 7

 

Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни _Робота на машинно-тракторних агрегатах____________________________________________________________

Робоче місце №________     Тривалість занять __120 хв_

Тема роботи Робота на агрегатах для посіву (посадки) просапних (технічних) культур.__

______________________________________________________________________________

Мета роботи Навчити здобувача освітипідготовляти агрегат до роботи._____________________________________________________________________________________________________

Правила техніки безпеки Вимоги з безпеки праці для здобувачів освіти при підготовці агрегатудо роботи._____________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Обладнання Трактор, с.г. машина, набір інструментів_______________________________

______________________________________________________________________________

 

ЗМІСТ ТА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ

 

№ з/п

Зміст завдання

1

2

1

Вступний інструктаж.

 

 

2

Інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці під час

 

підготовки агрегату.

 

 

3

Агротехнічні вимоги до посіву просапних культур: строки посіву; норма висіву;

 

глибина заробки насіння; норма внесення добрив; прямолінійність висіву.

 

 

4

Підготовка трактора: встановлення відповідної ширини колії трактора; підготовка

 

механізму навіски; встановлення додаткових вантажів на трактор.

 

 

5

Підготовка сівалки: перевірка комплектності сівалки та технічного стану вузлів,

 

механізмів та робочих органів сівалки.

 

 

6

Заключний інструктаж.

 

 

 

 

1

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:

Агротехнічні вимоги до посіву просапних культур.__________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:

Підготовляти агрегат для посіву технічних культур.__________________________________

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

 

ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Література: Я.Ю. Білоконь «Керування тракторами і самохідними комбайнами», Урожай, 1990 р.

_Бондаренко М.Г., Демещук В.А. Комплектування і використання машино-тракторного парку в рослинництві:Підручник. – К.: Вищашк., 1995. – 237 с. – с. 104-118._________________

___________________________________________________________________________

 

Викладач: ____________________________________________________________________

Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практичної підготовки інженерно-технічного відділення_____________________________________________

 

Голова комісії ______________ Протокол __________ від «_____» ____________ 20___ р.

 

 

Міністерство освіти і науки України

Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Зав. відділенням

_______________

 

ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА № 8

 

Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни _Робота на машинно-тракторних агрегатах____________________________________________________________

Робоче місце №________     Тривалість занять __120 хв_

Тема роботи Робота на агрегатах для посіву (посадки) просапних (технічних) культур.__

______________________________________________________________________________

Мета роботи Навчити здобувача освіти підготовляти агрегат для посіву просапних культур.____________________________________________________________________________________

Правила техніки безпеки Вимоги з безпеки праці для здобувачів освіти при підготовці агрегату до роботи._____________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Обладнання Трактор, с.г. машина, набір інструментів_______________________________

______________________________________________________________________________

 

ЗМІСТ ТА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ

 

№ з/п

Зміст завдання

1

2

1

Вступний інструктаж.

 

 

2

Інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці при

 

складанні агрегату.

 

 

3

Складання агрегату: під’їзд та навішування сівалки на трактор; під’єднання

 

гідросистеми сівалки до гідросистеми трактора; під’єднання валу відбору

 

потужності; під’єднання системи сигналізації, монтаж автоматичної системи

 

контролю.

 

 

4

Технічна наладка сівалки:  встановлення норми висіву насіння та мінеральних

 

добрив; регулювання глибини заробки насіння та добрив; встановлення вильоту

 

маркерів. Особливості посадки, посіву цукрових буряків, кукурудзи, картоплі.

 

 

5

Заключний інструктаж.

 

 

 

 

 

 

1

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:

Особливості посіву цукрових буряків, кукурудзи, посадки картоплі.____________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:

Складати агрегат для посіву просапних культур.____________________________________

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

 

ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Література: Я.Ю. Білоконь «Керування тракторами і самохідними комбайнами», Урожай, 1990 р.

Ружицький М.А. Експлуатація машин і обладнання: Навч. посібник / М.А.Ружицький, В.І.Рябець та ін. – К.: Аграрна освіта, 2010. –617 с. – с. 428-432.________________________________________________________________________

 

Викладач: ____________________________________________________________________

Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практичної підготовки інженерно-технічного відділення_____________________________________________

 

Голова комісії ______________ Протокол __________ від «_____» ____________ 20___ р.

 

Міністерство освіти і науки України

Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Зав. відділенням

_______________

 

ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА № 9

 

Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни _Робота на машинно-тракторних агрегатах____________________________________________________________

Робоче місце №________     Тривалість занять __120 хв_

Тема роботи Робота на агрегатах для посіву (посадки) просапних (технічних) культур.__

______________________________________________________________________________

Мета роботи Навчити здобувача освіти робити на посівних._________________________________

______________________________________________________________________________

Правила техніки безпеки Вимоги з безпеки праці для здобувачів освіти при роботі на агрегаті.___

______________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Обладнання Трактор, с.г. машина, набір інструментів_______________________________

______________________________________________________________________________

 

ЗМІСТ ТА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ

 

№ з/п

Зміст завдання

1

2

1

Вступний інструктаж.

 

 

2

Інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці при

 

сівбі.

 

 

3

Підготовка поля до роботи: вибір способу та напрямку руху агрегату, відбивка лінії

 

першого проходу агрегату; відбивка поворотних смуг; вибір швидкості руху

 

агрегату.

 

 

4

Посів: коректування норми висіву насіння та добрив і глибини заробки насіння та

 

мінеральних добрив.

 

 

5

Контроль якості роботи: перевірка відхилень від норми висіву насіння і міндобрив

 

та глибини заробки насіння і добрив; відхилення ширини стикового міжряддя.

 

 

6

Заключний інструктаж.

 

 

1

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:

Контроль якості роботи при посіві просапних культур._______________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:

Підготувати поле та проводити посів просапних культур._____________________________

______________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Література: Я.Ю. Білоконь «Керування тракторами і самохідними комбайнами», Урожай, 1990 р.

Бондаренко М.Г., Демещук В.А. Комплектування і використання машино-тракторного парку в рослинництві:Підручник. – К.: Вищашк., 1995. – 237 с. – с. 105-118.________________________________________________________________________

 

Викладач: ____________________________________________________________________

Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практичної підготовки інженерно-технічного відділення_____________________________________________

 

Голова комісії ______________ Протокол __________ від «_____» ____________ 20___ р.

 

Міністерство освіти і науки України

Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Зав. відділенням

_______________

 

ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА № 10

 

Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни _Робота на машинно-тракторних агрегатах____________________________________________________________

Робоче місце №________     Тривалість занять __120 хв_

Тема роботи Робота на агрегатах по догляду за просапними (технічними) культурами.__

______________________________________________________________________________

Мета роботи Навчити здобувача освіти робити на посівних._________________________________

______________________________________________________________________________

Правила техніки безпеки Вимоги з безпеки праці для здобувачів освіти при роботі на агрегаті.___

______________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Обладнання Трактор, с.г. машина, набір інструментів_______________________________

______________________________________________________________________________

 

ЗМІСТ ТА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ

 

№ з/п

Зміст завдання

1

2

1

Вступний інструктаж.

 

 

2

Інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці при

 

підготовці агрегату до роботи.

 

 

3

Агротехнічні вимоги до міжрядного обробітку: строки проведення; глибина

 

обробітку; додержання встановленої ширини захисних зон.

 

 

4

Підготовка трактора: встановлення відповідної ширини колії трактора; наладка

 

механізму навіски; встановлення додаткових вантажів.

 

 

5

Підготовка культиватора до роботи: підбір комплекту робочих органів з

 

урахуванням умов обробітку,  перевірка технічного стану вузлів, механізмів та

 

робочих органів, перевірка правильності розміщення робочих органів

 

культиватора.

 

 

6

Заключний інструктаж.

1

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:

Агротехнічні вимоги до міжрядного обробітку просапних культур._____________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:

Підготувати агрегат до роботи.___________________________________________________

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

 

ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Література: Я.Ю. Білоконь «Керування тракторами і самохідними комбайнами», Урожай, 1990 р.

Бондаренко М.Г., Демещук В.А. Комплектування і використання машино-тракторного парку в рослинництві:Підручник. – К.: Вищашк., 1995. – 237 с. – с. 105-119._________________

___________________________________________________________________________

 

Викладач: ____________________________________________________________________

Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практичної підготовки інженерно-технічного відділення_____________________________________________

 

Голова комісії ______________ Протокол __________ від «_____» ____________ 20___ р.

 

 

Міністерство освіти і науки України

Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Зав. відділенням

_______________

 

ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА № 11

 

Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни _Робота на машинно-тракторних агрегатах____________________________________________________________

Робоче місце №________     Тривалість занять __120 хв_

Тема роботи Робота на агрегатах по догляду за просапними (технічними) культурами.__

______________________________________________________________________________

Мета роботи Навчити здобувача освітискладати агрегат по догляду за просапними (технічними) культурами.____________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

Правила техніки безпеки Вимоги з безпеки праці для здобувачів освітипри складанні агрегату.__

______________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Обладнання Трактор, с.г. машина, набір інструментів_______________________________

______________________________________________________________________________

 

 

ЗМІСТ ТА ПОСЛІВДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ

 

№ з/п

Зміст завдання

1

2

1

Вступний інструктаж.

 

 

2

Інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці при

 

складанні агрегату.

 

 

3

Складання агрегату: під’їзд трактора до культиватора та начіплювання його на

 

трактор, під’єднання В.В.П.

 

 

4

Технологічна наладка культиватора: встановлення захисної зони; встановлення

 

глибини обробітку; встановлення норми внесення мінеральних добрив.

 

 

5

Особливості наладки культиватора для обробітку: кукурудзи, цукрових буряків,

 

картоплі.

 

 

6

Заключний інструктаж.

 

 

1

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Після виконання завдання здобувач освітиповинен знати:

Особливості наладки культиватора для обробітку кукурудзи, соняшника, цукрових буряків, картоплі._______________________________________________________________

______________________________________________________________________________

Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:

Складання агрегату для міжрядного обробітку просапних культур._____________________

______________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Література: Я.Ю. Білоконь «Керування тракторами і самохідними комбайнами», Урожай, 1990 р.

Технологічна наладка та усунення несправностей сільськогосподарських машин: Довідник /Г.Р.Гаврилюк, Г.І.Живолуп, П.С.Короткевич та ін.; За ред. Г.Р.Гаврилюка. – К.: Урожай, 1988. – 256 с. – с. 73-88.________________________________________________________________

 

Викладач: ____________________________________________________________________

Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практичної підготовки інженерно-технічного відділення_____________________________________________

 

Голова комісії ______________ Протокол __________ від «_____» ____________ 20___ р.

 

Міністерство освіти і науки України

Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Зав. відділенням

_______________

 

ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА № 12

 

Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни _Робота на машинно-тракторних агрегатах____________________________________________________________

Робоче місце №________     Тривалість занять __120 хв_

Тема роботи Робота на агрегатах по догляду за просапними (технічними) культурами.__

______________________________________________________________________________

Мета роботи Навчити здобувача освітиробити на агрегатах по догляду за просапними (технічними) культурами.________________________________________________________

______________________________________________________________________________

Правила техніки безпеки Вимоги з безпеки праці для здобувачів освіти при роботі на агрегатах в полі.__________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Обладнання Трактор, с.г. машина, набір інструментів_______________________________

______________________________________________________________________________

 

ЗМІСТ ТА ПОСЛІВДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ

 

№ з/п

Зміст завдання

1

2

1

Вступний інструктаж.

 

 

2

Інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці при

 

роботі агрегату в полі.

 

 

3

Підготовка поля: вибір напрямку руху та швидкості; визначення першого проходу

 

агрегату; відмічання поворотних смуг. Робота агрегату в загінці.

 

 

4

Уточнення регулювань культиватора в загінці: коректування глибини обробітку;

 

ширини захисної зони; норми внесення мінеральних добрив.

 

 

5

Контроль якості роботи: перевірка відхилення норми внесення добрив, глибини

 

обробітку та ширини захисної зони.

 

 

6

Заключний інструктаж.

 

 

 

 

 

 

1

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:

Контроль якості роботи агрегату. Уточнення регулювань культиватора в загінці._________

______________________________________________________________________________

Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:

Робити на агрегатах по догляду за просапними культурами.___________________________

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

 

ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Література: Я.Ю. Білоконь «Керування тракторами і самохідними комбайнами», Урожай, 1990 р.

Бондаренко М.Г., Демещук В.А. Комплектування і використання машино-тракторного парку в рослинництві:Підручник. – К.: Вищашк., 1995. – 237 с. – с. 141-148._________________

___________________________________________________________________________

 

Викладач: ____________________________________________________________________

Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практичної підготовки інженерно-технічного відділення_____________________________________________

 

Голова комісії ______________ Протокол __________ від «_____» ____________ 20___ р.

 

 

 

Міністерство освіти і науки України

Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Зав. відділенням

_______________

 

 

ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА № 13

 

Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни _Робота на машинно-тракторних агрегатах____________________________________________________________

Робоче місце №________     Тривалість занять __120 хв_

Тема роботи Робота на агрегатах для збирання трав на сіно та заготівлі сінажу і силосу.__

______________________________________________________________________________

Мета роботи Навчити здобувача освітипроводити підготовку агрегату до роботи.______________

______________________________________________________________________________

Правила техніки безпеки Вимоги з безпеки праці для здобувачів освіти при підготовці агрегатудо роботи______________________________________________________________________________________

Обладнання Трактор, с.г. машина, набір інструментів_______________________________

______________________________________________________________________________

 

ЗМІСТ ТА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ

 

№ з/п

Зміст завдання

1

2

1

Вступний інструктаж.

 

 

2

Інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці при

 

підготовці агрегату до роботи.

 

 

3

Агротехнічні вимоги до заготівлі сіна, сінажу та силосу: строки заготівлі,

 

рекомендована висота зрізу.

 

 

4

Підготовка трактора: встановлення ширини колії трактора; наладка механізму

 

навіски; підготовка вала відбору потужності; встановлення огородження кабіни.

 

 

5

Підготовка с.г. машини до роботи: перевірка комплектності та технічного стану

 

робочих органів, вузлів та механізмів машини.

 

 

6

Заключний інструктаж.

 

 

 

 

 

 

1

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:

Агротехнічні вимоги до заготівлі сіна, сінажу та силосу._____________________________

______________________________________________________________________________

Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:

Робити на агрегатах по догляду за просапними культурами.___________________________

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

 

ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Література: Я.Ю. Білоконь «Керування тракторами і самохідними комбайнами», Урожай, 1990 р.

Бондаренко М.Г., Демещук В.А. Комплектування і використання машино-тракторного парку в рослинництві: Підручник. – К.: Вища шк., 1995. – 237 с. – с. 141-148.

____________________________________________________________________________

 

Викладач: ____________________________________________________________________

Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практичної підготовки інженерно-технічного відділення_____________________________________________

 

Голова комісії ______________ Протокол __________ від «_____» ____________ 20___ р.

 

 

 

Міністерство освіти і науки України

Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Зав. відділенням

_______________

 

ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА № 14

 

Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни _Робота на машинно-тракторних агрегатах____________________________________________________________

Робоче місце №________     Тривалість занять __120 хв_

Тема роботи Робота на агрегатах для збирання трав на сіно та заготівлі сінажу і силосу.__

______________________________________________________________________________

Мета роботи Навчити здобувача освіти проводити підготовку агрегату до роботи.______________

______________________________________________________________________________

Правила техніки безпеки Вимоги з безпеки праці для здобувачів освіти при підготовці агрегату до роботи._____________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Обладнання Трактор, с.г. машина, набір інструментів_______________________________

______________________________________________________________________________

 

ЗМІСТ ТА ПОСЛІВДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ

 

№ з/п

Зміст завдання

1

2

1

Вступний інструктаж.

 

 

2

Інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці при

 

складанні агрегату.

 

 

3

Складання агрегату: під’їзд трактора до с.г. машини; під’єднання чи навішування

 

машини на трактор, під’єднання валу відбору потужності; під’єднання

 

гідросистеми машини до гідросистеми трактора; під’єднання сигналізації.

 

 

4

Технологічна наладка с.г. машини; регулювання різального апарату, регулювання

 

висоти зрізу; регулювання тиску копіювальних башмаків на грунт; регулювання

 

механізму підйому різального апарату на необхідну довжину різання; регулювання

 

пасових та ланцюгових передач.

 

 

5

Особливості заготівлі трав на сіно, сінаж та силос.

 

 

6

Заключний інструктаж.

 

 

1

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:

Особливості заготівлі трав на сіно, сінажу та силосу._________________________________

______________________________________________________________________________

Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:

Складати та регулювати агрегат для заготівлі сіна, сінажу та силосу.___________________

______________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Література: Я.Ю. Білоконь «Керування тракторами і самохідними комбайнами», Урожай, 1990 р._

Ружицький М.А. Експлуатація машин і обладнання: Навч. посібник / М.А.Ружицький, В.І.Рябець та ін. – К.: Аграрна освіта, 2010. –617 с. – с. 520-528._______________________________________________________________________

 

Викладач: ____________________________________________________________________

 

Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практичної підготовки інженерно-технічного відділення_____________________________________________

 

Голова комісії ______________ Протокол __________ від «_____» ____________ 20___ р.

 

Міністерство освіти і науки України

Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Зав. відділенням

_______________

 

 

ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА № 15

 

Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни _Робота на машинно-тракторних агрегатах____________________________________________________________

Робоче місце №________     Тривалість занять __120 хв_

Тема роботи Робота на агрегатах для збирання трав на сіно та заготівлі сінажу і силосу.__

______________________________________________________________________________

Мета роботи Навчити здобувача освіти робити на агрегатах.________________________________

______________________________________________________________________________

Правила техніки безпеки Вимоги з безпеки праці для здобувачів освіти при підготовці агрегату до роботи._____________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Обладнання Трактор, с.г. машина, набір інструментів_______________________________

______________________________________________________________________________

 

ЗМІСТ ТА ПОСЛІВДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ

 

№ з/п

Зміст завдання

1

2

1

Вступний інструктаж.

 

 

2

Інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці при

 

заготівлі трав на сіно, сінажу та силосу.

 

 

3

Підготовка поля: усунення чи позначення перешкод; вибір напрямку, способу та

 

швидкості руху агрегату; відмічання та обкошування поворотних смуг; розбивка

 

поля на загінки.

 

 

4

Робота агрегату в полі.

 

 

5

Наладка агрегату в загінці; уточнення висоти зрізу, ступеня подрібнення та якості

 

різання.

 

 

6

Контроль якості роботи. Перевірка відхилення; зрізу і ступеня подрібнення від

 

заданої; втрат листостебельної маси.

 

 

1

2

 

 

7

Заключний інструктаж.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:

Контроль якості роботи при заготівлі трав на сіно, сінажу та силосу.____________________

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

 

Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:

Робити на агрегатах для заготівлі трав на сіно, сінажу та силосу._______________________

______________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Література: Я.Ю. Білоконь «Керування тракторами і самохідними комбайнами», Урожай, 1990 р.

Бондаренко М.Г., Демещук В.А. Комплектування і використання машино-тракторного парку в рослинництві: Підручник. – К.: Вища школа, 1995. – 237 с. – с. 205-214.__________

____________________________________________________________________________

 

Викладач: ____________________________________________________________________

Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практичної підготовки інженерно-технічного відділення_____________________________________________

 

Голова комісії ______________ Протокол __________ від «_____» ____________ 20___ р.

 

Міністерство освіти і науки України

Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Зав. відділенням

_______________

 

 

ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА № 16

 

Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни _Робота на машинно-тракторних агрегатах____________________________________________________________

Робоче місце №________     Тривалість занять __120 хв_

Тема роботи Робота на агрегатах для внесення добрив.______________________________

______________________________________________________________________________

Мета роботи Навчити здобувача освіти проводити підготовку агрегату до роботи._____________

______________________________________________________________________________

Правила техніки безпеки Вимоги з безпеки праці для здобувачів освіти при підготовці агрегату до роботи._____________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Обладнання Трактор, с.г. машина, набір інструментів_______________________________

______________________________________________________________________________

 

ЗМІСТ ТА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ

 

№ з/п

Зміст завдання

1

2

1

Вступний інструктаж.

 

 

2

Інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці при

 

підготовці агрегату до роботи.

 

 

3

Агротехнічні вимоги до внесення добрив: строки внесення; норми внесення добрив.

 

Підготовка трактора: наладка механізму навіски, підготовка вала відбору

 

потужності.

 

 

4

Підготовка с.г. машини: перевірка комплектності та технічного стану робочих

 

органів, вузлів та механізмів машини.

 

 

5

Заключний інструктаж.

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:

Агротехнічні вимоги до внесення добрив.__________________________________________

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

 

Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:

Підготовляти агрегат для внесення добрив до роботи.________________________________

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

 

ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Література: Я.Ю. Білоконь «Керування тракторами і самохідними комбайнами», Урожай, 1990 р._

Бондаренко М.Г., Демещук В.А. Комплектування і використання машино-тракторного парку в рослинництві: Підручник. – К.: Вища школа, 1995. – 237 с. – с. 205-214._______________________________________________________________________

 

Викладач: ____________________________________________________________________

Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практичної підготовки інженерно-технічного відділення_____________________________________________

 

Голова комісії ______________ Протокол __________ від «_____» ____________ 20___ р.

 

 

Міністерство освіти і науки України

Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Зав. відділенням

_______________

 

ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА № 17

 

Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни _Робота на машинно-тракторних агрегатах____________________________________________________________

Робоче місце №________     Тривалість занять __120 хв_

Тема роботи Робота на агрегатах для внесення добрив.______________________________

______________________________________________________________________________

Мета роботи Навчити здобувача освіти складати агрегат для внесення добрив._________________

Правила техніки безпеки Вимоги з безпеки праці для здобувачів освіти при складанні агрегату.

______________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Обладнання Трактор, с.г. машина, набір інструментів_______________________________

______________________________________________________________________________

 

 

ЗМІСТ ТА ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ

 

№ з/п

Зміст завдання

1

2

1

Вступний інструктаж.

 

 

2

Інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці при

 

складанні агрегату.

 

 

3

Складання агрегату: особливості складання агрегату для внесення органічних та

 

мінеральних добрив.

 

 

4

Під’їзд трактора до машини для під’єднання чи начіплювання на трактор;

 

під’єднання гідросистеми машини до гідросистеми трактора; під’єднання

 

електросистеми та пневмосистеми машини до електросистеми та пневмосистеми

 

трактора.

 

 

5

Технологічна наладка: встановлення потрібної норми внесення добрив.

 

 

6

Особливості регулювання розкидача мінеральних та органічних добрив.

 

 

7

Заключний інструктаж

1

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:

Особливості регулювання розкидача мінеральних та органічних добрив.________________

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

 

Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:

Складати агрегат для внесення мінеральних та органічних добрив._____________________

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

 

ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Література: Я.Ю. Білоконь «Керування тракторами і самохідними комбайнами», Урожай, 1990 р._Бондаренко М.Г., Демещук В.А. Комплектування і використання машино-тракторного парку в рослинництві: Підручник. – К.: Вища школа, 1995. – 237 с. – с. 70-85

___________________________________________________________________________

 

Викладач: ____________________________________________________________________

Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практичної підготовки інженерно-технічного відділення_____________________________________________

 

Голова комісії ______________ Протокол __________ від «_____» ____________ 20___ р.

 

 

Міністерство освіти і науки України

Таращанський технічний та економіко-правовий фаховий коледж

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Зав. відділенням

_______________

 

 

ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА № 18

 

Для проведення практичних і лабораторних занять з дисципліни _Робота на машинно-тракторних агрегатах____________________________________________________________

Робоче місце №________     Тривалість занять __120 хв_

Тема роботи Робота на агрегатах для внесення добрив.______________________________

______________________________________________________________________________

Мета роботи Навчити здобувача освітиробити на агрегатах для внесення мінеральних та органічних добрив._____________________________________________________________

Правила техніки безпеки Вимоги з безпеки праці для здобувачів освіти при складанні агрегату.

______________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Обладнання Трактор, с.г. машина, набір інструментів_______________________________

______________________________________________________________________________

 

ЗМІСТ ТА ПОСЛІВДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ

 

№ з/п

Зміст завдання

1

2

1

Вступний інструктаж.

 

 

2

Інструктаж з охорони праці на робочому місці, особливості охорони праці при

 

внесенні добрив.

 

 

3

Підготовка поля: усунення чи огородження перешкод; вибір напрямку, способу та

 

швидкості руху агрегату; відмічання поворотних смуг.

 

 

4

Робота агрегату в загінці: уточнення норми внесення добрив.

 

 

5

Контроль якості роботи: перевірка відхилень від норми внесення добрив.

 

 

6

Заключний інструктаж

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Після виконання завдання здобувач освіти повинен знати:

Особливості регулювання розкидача мінеральних та органічних добрив.________________

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

 

Після виконання завдання здобувач освіти повинен володіти компетентностями:

Складати агрегат для внесення мінеральних та органічних добрив._____________________

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЗВІТУ

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Література: Я.Ю. Білоконь «Керування тракторами і самохідними комбайнами», Урожай, 1990 р.

Бондаренко М.Г., Демещук В.А. Комплектування і використання машино-тракторного парку в рослинництві: Підручник. – К.: Вища освіта, 1995. – 237 с. – с. 70-85.

________________________________________________________________________

 

Викладач: ____________________________________________________________________

Розглянуто на засіданні циклової комісії професійно-практичної підготовки інженерно-технічного відділення_____________________________________________

 

Голова комісії ______________ Протокол __________ від «_____» ____________ 20___ р.

 

docx
Додано
7 січня
Переглядів
6
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку