Тема уроку: «Розв’язування задач на застосування подібності трикутників».
Номер слайду 2
Мета уроку:формувати вміння і навички застосовувати ознаки подібності трикутників та наслідки з них до розв’язування задач;розвивати вміння узагальнювати ,конкретизувати властивості вивчених об’єктів та відношень і застосовувати їх до розв’язування практичних задач, що моделюють реальні життєві ситуації;
Номер слайду 3
Епіграф: Луція Сенеки «Ми навчаємось не для школи, а для життя».
Номер слайду 4
Інтерактивна гра «Світлофор»Що називають коефіцієнтом подібності трикутників ? Сформулюйте означення подібних трикутників. Скільки ознак подібності трикутників існує?Сформулюйте 1 ознаку подібності трикутників. Сформулюйте 2 ознаку подібності трикутників. Сформулюйте 3 ознаку подібності трикутників. Чи можна стверджувати, що будь-які рівносторонні трикутники подібні?
Номер слайду 5
Дана вправа містить завдання на знаходження двох подібних трикутників.Інтерактивна вправа«Знайди пару »https://learningapps.org/display?v=ptgsu3cdn21
Номер слайду 6
Робота в парахΔPRT ~Δ TSAΔEBC ~Δ EDH
Номер слайду 7
Розв’язування задач за готовими малюнками
Номер слайду 8
Розв’язування задач за готовими малюнками
Номер слайду 9
Задача на знаходження висоти дерева
Номер слайду 10
Розв’язування задач за готовими малюнками. Розв’язання.ΔONK ~ ΔOBC, звідси OK : OC = NK : BC. Маємо BC = (OC ∙ NK) : OK = (AD ∙ NK) : DM, BC = (16 ∙ 1,2) : 6 = 3,2 (м); тоді AB = BC + AC = BC + OD = 3,2 + 1,8 = 5 (м). Відповідь. 5 м.
Номер слайду 11
Робота з підручником№500
Номер слайду 12
Логічна вправа
Номер слайду 13
Домашня робота. Повторити параграф 14№495,497 Визначити які стародавні способи використовувалися для вимірювання висоти.