Практичне застосування фізичнх концепцій{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Моделювання явищ. Створення моделей фізичних явищ, щоб учні краще розуміли механізми2. Експерименти. Залучення учнів до проведення експериментів, щоб вони могли застосовувати теорію на практиці3. Розв’язування задач. Розв’язування реальних задач з фізики. Щоб учні бачили практичну користь знань
Міждисциплінарний підхід{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Інтеграція з технологіями. Використання новітніх технологій, щоб учні могли краще візуалізувати та досліджувати фізичні процеси2. Зв’язок з навколишнім світом. Зв’язок вивчення фізики з реальними життєвими ситуаціяіми та проблемами3. Командна робота. Заохочення учнів до командної роботи, щоб вони набували навичок співпраці
1. Онлайн лабораторія Go-Lab2. Фізика в школі - HTML5 (є підтримка української)3. Ph. ET (є підтримка української)4. Симулятор Apps on Physics (HTML5) - Walter Fendt5. Olabs (Online Labs for the students from classes 9 to 12)6. Physics Simulations7. Physical Sciences / Фізичні науки (flash-вміст )
Платформа https://phet.colorado.edu/ Ph. ET – набір інтерактивних комп’ютерних моделей на основі наукових досліджень для навчання та вивчення фізики, хімії, математики та інших наук. Ph. ET-моделювання можна запустити в мережі або завантажити безкоштовно з сайту Ph. ET. Симуляції – це анімовані, інтерактивні та ігрові середовища, де учні навчаються через дослідження.
Співпраця з професійними спільнотами{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Обмін досвідом. Співпраця з вчителями фізики та професіоналам галузі для обміну досвідом2. Навчальні матеріали. Використання навчальних матеріалів, розроблених фахівцями, щоб забезпечити актуальність та практичність3. Професійний розвиток. Регулярне проходження курсів підвищення кваліфікації, вебінарів для вдосконалення практичної складової навчання