Мета:показати дітям вічну боротьбу добра і зла, змальовану у творі, гармонію людини й природи, розвивати вміння висловлюватися; виховувати гуманність, бережливе відношення до навколишнього середовища. вчити дітей характеризувати героїв твору (за планом), виховувати в них доброту, самостійність, розвивати увагу.
Чи знаєте ви, що: Вовк зовні схожий на вівчарок. Довжина його тіла понад 120см. Відзначається високим рівнем розвиткунервової діяльності, гострим зором, слухом і нюхом. Він дуже витривалий ісильний. Активний у сутінках та вночі, рідко можна зустріти вдень. Вовки – небезпечні хижаки. В основному вони живляться дикими та свійськими копитними тваринами. Учені дослідили, що нетреба винищувати вовків з огляду на їх санітарну роль у природі.
Осмислюємо:“Мікрофон”(обмін враженнями від прочитаного твору за запитаннями)1. Чим захопила вас ця повість?2. Що найбільше сподобалось чи вразило? Чому?“Мікрофон” (обмін враженнями від прочитаного твору за запитаннями) 1. Чим захопила вас ця повість? Що найбільше сподобалось чи вразило? Чому? style.colorfillcolorfill.type
Робота над текстом творуІ. Читаємо: (окремі уривки).ІІ. З’ясовуємо: значення слів (наохляп, навпочіпки, фланелевий, мочарі, інтерніт).ІІІ. Переказуємо: (окремі фрагменти).ІV. Відповідаємо: 1. На запитання підручника. 2. На запитання вчителя: а) кого у творі описують такі прислів’я? - На вовка слава, а ягня з’їв Сава. - Вовків боятися – в ліс не ходити. - Не такий страшний вовк, як його малюють. - Вовка ноги годують. б) в які пори року відбуваються події, зображені в повісті.
Називаємо: Персонажів твору (Сашко, Чепіжний,батько Сашка, Побігайло, Надія Петрівна, Шевчук, баба Маня, Галя Грушецька,Андрійко, Петро Лях,мати Андрійка, льотчики, мисливці, журналісти) Розповідаємо: вчинки. Визначаємо: дорогу кожного. Радіємо: За що?Застерігаємо: Люди! Зупиніться! Схаменіться! Природа чекає від вас добра!