Презентація для практичного заняття з предмета "Всесвітня історія. Історія України" ( інтегрований курс). Тема уроку "Стоянки первісних людей на території України (робота з контурною картою)"
Практичне заняття №2. Стоянки первісних людей на території України
Номер слайду 2
Мета: характеризувати найвідоміші стоянки й пам'ятки первісних людей на території України; виконувати прості завдання на контурній карті;розвивати вміння використовувати історичні джерела для пошуку відповідей на поставлене запитання;поглибити знання учнів з теми «Життя людей за первісних часів» шляхом вивчення особливостей пам’яток первісних людей на території України;виховувати самостійність у прийнятті рішень, індивідуальну та колективну відповідальність.виховувати повагу до історичного минулого своєї Батьківщини.
Номер слайду 3
Хід практичної роботиІ рівень (3 б.). 1. На якому континенті з’являються осередки перших людей і відбувається процес розселення? _______________________________2. Головними винаходами мезоліту стали..__________________________________________________3. Перелічіть заняття первісних людей, що називають привласнюючим ___________________________________
Номер слайду 4
ІІ рівень (3 б.) 4. Дослідіть та опишіть стоянку первісних людей на території України Яку стоянку зображено та до якого періоду вона належить ?Хто з предків людини мешкав на стоянці?У яких умовах жили первісні люди та чим займалися?
Номер слайду 5
ІІІ рівень (3 б.) 5. Складіть 3 запитання до картини Кирилівська стоянка (реконструкція І. Їжакевича)
Номер слайду 6
ІV рівень. 6. Робота з контурною картою. Діти, вам потрібно зараз нанести на контурну карту стоянки первісних людей на території України в період кам’яного віку та оформити легенду карти. цим знаком ми будемо позначати стоянки на контурній карті. Стоянки : Королево Киїк-Коба Мізин Кирилівська Межиріч Стоянки первісних людей кам'яного віку
Номер слайду 7
Рефлексія. Вчитель: сьогодні на уроці ми з вами навчилися показувати на карті….встановили, що зі зміною природних умов змінювалися….використовуючи малюнки, змогли описати, як….узагальнили знання з життям людей, які жили на території України….
Номер слайду 8
Повторити §5 Створити розповідь про один день із життя людей на одній із стоянок (на вибір) 5-7 речень. Домашнє завдання: